Olet täällä

Uusi alkkis ilmoittautuu vihdoin…

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Uusi alkkis ilmoittautuu vihdoin…

ViestiKirjoittaja Fiore » 22.9.2021 13:47:25

Viesti poistettu.
Viimeksi muokannut Fiore päivämäärä 24.10.2021 21:02:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Fiore
Miedosti panostava jäsen

Re: Uusi alkkis ilmoittautuu vihdoin…

ViestiKirjoittaja Kerttuli » 22.9.2021 15:35:16

Moi, eikös avominnen voi maksaa myös osamaksulla vai oliko se useassa erässä? Itse kävin Tampereen toimipisteen infossa ja olin alustavasti kiinnostunut kotoa käytävästä hoito-ohjelmasta. Mutta (rahan lisäksi ) ei kemiat oikeen kohdanneet sen yksikön vetäjän kans, joten kiinnostus lopahti siihen. Tässä, kuten muissakin hoito-ohjelmissa on, tärkeää hyvä henki, innostava ilmapiiri, molemminpuolinen luottamus. Ei ollut siis mun juttu tämä(kään). Mutta tämä on niin v*ttumainen tauti, että kaikkee kannattaa kokeilla.

Tsemppiä!
Kerttuli
Vahvasti panostava jäsen

Re: Uusi alkkis ilmoittautuu vihdoin…

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 24.9.2021 11:21:05

Ei ole kokemusta, mutta itse aloittaisin ihan julkisesta terveydenhuollosta tai työterveyslääkäristä. Sinne huolensa ja toiveensa kertomalla asioiden pitäisi lähteä käyntiin. Ehkä työnantajan taholta (työterveydenhoidosta) saatu hoitoon ohjausmääräys auttaisi asiaa?

Osaisivatko hoidon käyneet ystäväsi auttaa alkuun?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat