Olet täällä

War on alcohol

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: War on alcohol

ViestiKirjoittaja Yolo2021 » 16.11.2021 16:42:29

Dadag
Mitä kuuluu? Vieläkö olet rintamalla mukana?
Ravistaa nyt myrsky huonetta
Kuin roska tuulessa
Oon sen pihtiotteessa
Yolo2021
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja dadag. » 18.11.2021 08:59:05

Kiitos kyselystä. Nyt on pakko sanoa, että viime päivät ovat olleet silkkaa kitumista. Tekis vaan mieli lopettaa tämä räpistely ja luovuttaa. Oikeasti, missä se on se monen kokema ihana tunne, kun lopettaa. No, ehkä mun täytyy vaan olla kärsivällinen. En sitä todellakaan ole luonnostaan, niin sekin on kovin vaikeaa.
Twist In my sobriety
dadag.
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Puuhapete » 18.11.2021 22:03:49

Moro, älä nyt luovuta. Katso vaikka joku aiheeseen auttava motivaatiovideo tai ota äänikirjana esim. Selvin päin.

Nosta panoksia ja pistä uusia keinoja kehiin, kun tuntuu ettei vanhat auta.

T. Puuhapete
Puuhapete
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Pakenija » 21.11.2021 12:11:55

Liityin nyt tänne. Oma tilanteeni ollut muutaman viime vuoden, ja kyllä jo kymmenenkin vuotta sitten melko häiritsevä. Viimeisten muutaman vuoden aikana mennyt huonoksi. Masennus iski keväällä juuri eron jälkeen ihan huonoksi. Olen eristäytynyt ihan täysin. Tyttärelläni omat elämät, onneksi päässeet haluamalleen urille yliopistoon, aloille, joille erittäin vaikeaa päästä. Eksäni kärsii myös riippuvuuksista. Tapa miten eri tapahtui, oli kauhea kuuden vuoden seurustelun jälkeen. Ghostasi, kuulin tuttavalta, meni ulkomaille toisen naisen luokse, joka on ilm.vuosikausia ollut yhteydessä "ystävänä."
Itselläni paha olo ja alkoholi liittynyt usein epäonnistuneeseen rakkaussuhteeseen. Mutta toisaalta en 2 kymmeneen vuoteen käyttänyt alkoholia, omistauduin vain työlle ja lapsille. Mutta, minulla oli tuolloin liikuntariippuvuus, pakkomielle sekin. Vei ahdistuksen ja masennuksen pois. Määrät olivat järkyttäviä, lounaallakin piti treenata. Samalla lailla psykologisesti , että 20 kilsan lenkki tehtävä oli mikä oli.
Pakenija
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Yolo2021 » 23.11.2021 10:03:27

dadag. kirjoitti:Kiitos kyselystä. Nyt on pakko sanoa, että viime päivät ovat olleet silkkaa kitumista. Tekis vaan mieli lopettaa tämä räpistely ja luovuttaa. Oikeasti, missä se on se monen kokema ihana tunne, kun lopettaa. No, ehkä mun täytyy vaan olla kärsivällinen. En sitä todellakaan ole luonnostaan, niin sekin on kovin vaikeaa.

Miten sinulla menee?
Tuota ihanaa tunnetta itsekkin peräsin vielä vielä viikko sitten. Nyt mä luulen, että se on tullut :D Enkä halua siitä irti päästää. Täällä plinkissä on ollut paljon juttua siitä, että tässä vaiheessa alkaa "kohtuukäyttö" ajatukset pyöriä mielessä. Vielä ei ole pyörineet kuten myöskään en ole (edelleenkään) juomisunia nähnyt.

Tsemppiä ja kerrohan kuulumisia :)
Ravistaa nyt myrsky huonetta
Kuin roska tuulessa
Oon sen pihtiotteessa
Yolo2021
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

Edellinen

Paluu Me Lopettajat