" Alkkiksen mieli on vain niin kieroutunut, että se on kiinnittänyt teon (juomisen) mielitekoon (juomisen haluun) vaikka ne eivät tosiaan ole mitään siamilaisia kaksosia

Tässäpä se alkutaipaleen ydin! Olen pikkuhiljaa tämän sisäistänyt ja pystyn päivä päivältä torjumaan juomisen halun nopeammin. Tämä on taas johtanut siihen, että mieliteot juomiseen ovat vähentyneet. Itseasiassa nyt kun mietin niin vuorokaudesta menee jo pitkiä aikoja jolloin en mieti alkoa ollenkaan. Varmaankin ensipuraisuja vapaudesta

Tämän viikon vapaat hetket olen kuunnellut äänikirjoja. Ensin kuuntelin Allen Carrin Korkki kiinni kirjan. Kirjan alkupuolella suositeltiin juomisen lopettamista vasta, kun kirja on luettu loppuun. Kirjan lopussa suositeltiin tekemään se loppuelämän viimeinen lempidrinkki. Vaikkakin olen lopettanut juomisen yli kk sitten ja se viimeinen lempidrinkkikin jäi juomatta sain kirjasta monta ahaa elämystä. Vahvistusta ja luottoa siihen, että kyllä minä nyt onnistun.
Nyt on sitten vuorostaan menossa Annie Gracen Selvin päin teos.
Olen huomannut, että näitä kirjoja kuunnellessani väsähdän aika nopeasti. Jos vertaa esimerkiksi töissä tapahtuvaan pohtimiseen ja päätöksien tekemiseen on tämä itsetutkiskelu paljon rankempaa.
Mukavaa, sateen raikastamaa viikonloppua kaikille