Kirjoittaja madtrue » 5.1.2022 19:16:04
Oli kolme päivää emännällä lapset käymässä. Olivat keskenään ja minä olin omalla kämpällä. Kyllä sateli houkutuksia mutta olen ylpeä että osasin sanoa ei toki itsellä menee Antabus ja korvaushoidossa otetaan aina satunnaisesti seuloja välillä joka viikko välillä taas ei.
Ja olen luvannut rakkaani kanssa että päihteet eivät sovi meidän suhteeseen ja kun selvinpäinhän me tavattiinkin, molempia jännitti silloin se.olu huhtikuu 2021 yhteyttä pidettiin ekan kerran maaliskuussa 2021.
Molemmilla meillä on yhteinen haave, yhteinen koti ja pieni perhe, lisäksi itsellä alkamassa pian opiskelut kuntoutus tuella. Mikä on elämäni tilaisuus koska olen pääsemässä alalle joka minua on houkutellut jo pitkään.
Minusta tuntuu että se on NS kutsumus ammatti , mutta nyt vasta uskaltanut rueta siihen kohti etenemään. Nykyinen elämäni on niin paljon antoisampaa että tässä kannattaa todellakin tehdä asioita eikä vain jysähtää paikalleen, en olekkaan koskaan sellainen ollut. Naiseni tietää myös rankan taustani vaikka ei sitä varmaan sanoilla voi edes kertoa kun olen tuhonnut terveyteni monia kertoja sairaalaan ja jopa sinne teho osastolle.
Minä uskon että me kaksi pärjäämme hyvin kun rupeanmme puhaltamaan yhteiseen hiileen ja puhumaan avoimesti asioista ja minäkin olen luvannut hänelle että kerron heti jos alkaa mielessä pyöriä yms. Mutta enää EN ANNA ARMOA ITSELLE , ENKÄ ETSI TEKOSYITÄ ETTÄ SAISIN KÄYTTÄÄ PÄIHTEITÄ. MINULLA ON ONGELMA JA SEN ONGELMAN KANSSA VOI ELÄÄ, OLEN SEN ENNENKIN TEHNYT. Nyt.minulla on vain se ELÄMÄNI tärkein asia vierelläni ja uskon ja tiedän että hän on se oikea.
Nyt pizzan syöntiin tuli tehtyä CIAO...
-Rocky Has Left The Building-