Olet täällä

Mikä auttoi?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Mikä auttoi?

ViestiKirjoittaja lutunen » 16.2.2022 09:45:42

En ole auttavista asioista ennen puhunut en oikein miettinytkään kun ei varmaa selviytyminen ollut. Nyt on elämä tasaantunut ja uskallan jo sanoa voittaneeni sen asian.

Minulle oli tärkein tuki se että sain työpaikan. Vaikka vain osa-aikaisen mutta oli joka päivä velvollisuus olla työkunnossa.
lutunen
Vahvasti panostava jäsen

Re: Mikä auttoi?

ViestiKirjoittaja Vieraammaksi54 » 18.2.2022 14:56:32

Hieno juttu, että on työpaikka. Mutta jos ei ole niin ainakin minun on tehtävä jotain "järkevää" että pysyn terveenä, pelkkä "oleskeleminen" turruttaa ja tulee huono olo. Liikunta on yksi hyvä keino. ja vaikka toisten auttaminen, perheen tai ystävien.
Samaa olen kuullut muidenkin ystävien sanovan että on liikuttava, ulkoiltava ja seurusteltava ihmisten kanssa.
Minua auttoi AA ja liikunta, joskus jopa liiallisuuksin asti liikuin, mutta hyvä niin, pysyinpähän poissa "pahanteosta".
Vieraammaksi54
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat