Perjantai-Iltahan se taasen on ja selvinpäin tänäänkin:) Viikko on ollu kiirus ja väsyttävä. Ei oo ollu haluja juoda, mut kyl se juominen kokoajan takaraivossa on. Mul on nyt isot projektit meneillään mökillä ja onhan käynyt mielessä, et oishan se ihanaa pitää kunnon vanhanajan viinin ja oluen huuruinen viikonloppu ystävien kesken kun kaikki on vihdoin valmista. Saunottais, otettais vähän aurinkoo, uitais ja syötöis ja JUOTAIS jotain ”hyvää”. Vaarallisia ajatuksia, jörjettömiä, typeriä. Mistä helvetistä näit oikein sikiää? Tai kylhän se on tää orastava kesä ja se et oon tottunut itteni palkitsemaan juomalla, siit näit ajatuksia tulee mun pieneen päähäni.
Tuleehan näitä mielihaluja varmaan vielä pitkäön ja tietty tiedän et tulee muillekkin. Ystävä laittoi viestiä kun katteli jääkiekkoa et lonkeroo tekis mieli. Jääkiekko laukas juomishalun hänel, mut onneks ei hänkään ratkennut.
Kaikki on periaattees hyvin, mut joku puuttuu. Avokki sanos muuten eilen et pitäiskö mun juoda taas kun olin silloin jotenkin mukavampi. Siis en todellakaan ollut, täys kuspää olin, en tietty aina mut usein

Väsyttönyt muuten ihan hemmetisti koko viikon, mut se johtuu kyl nyt ihan stressistä. Pian saan kuitenkin aloittaa ”lomailun”, et kyl tän kestän ilman mitään nollaamista alkolla. Sunnuntaina viikko nro 7 täynnä. Senverran aikaa kulunut jo viimeisestä ryypystä, et oon kyl jo tajunnut kuinka paljon parempaa kaikki on näin. Vaikka välillä suoraan sanottuna vituttaa kaikki, niin kestän sen paremmin ku ennen. En oo niin hermoheikki enää, jee
Hyvää viikonloppua ❤️