Olet täällä

Kuoleeko tämä foorumi?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Kuoleeko tämä foorumi?

ViestiKirjoittaja Vieraammaksi54 » 2.9.2022 07:38:48

Huomenta. Kyllä tätäkin foorumia tarvitaan. Minulle ainakin ollut tärkeä silloin tällöin käydä lukemassa, kirjoittelemassa. Jotenkin helpompi kirjoittaa kun puhua, on ollut aina. Kahdenkesken jonkun kanssa voi jutella kaikenlaista, mutta ei isossa porukassa, menee sanat sekasin ja puhe on aikamoista sekasotkua välillä. Pitäis kirjoittaa paperille ekaks mitä sanoo.
Vieraammaksi54
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja lillemor » 12.9.2022 08:21:35

Keskustelu on hieman elpynyt. Sehän on hyvä juttu.
Jänniä havaintoja täältä. Huomaa, kun on vielä niin hiljaista.
Kopioin tuohon alle kummallisen yhteensattuman kahdesta eri keskusteluista eilisillalta:
0132 nostaa neljän vuoden takaa vanhan ketjun kysyäen mitä kuuluu Pamela60:lle, joka on kirjoittanut tänne viimeksi vuosia sitten. Kuinka ollakaan kyseinen vuosia poissa ollut "Pamela60" kirjoittaa alle puolen tunnin Vähentäjien puolella ihan toisessa ketjussa :shock:

Re: AA - vai Jeesus?
Kirjoittaja 0132 » 11.9.2022 23:00:55:

0132 kirjoitti:Kuinkas tänään kulkee, Pamela60?

Putkis

Re: Vilmatsonin juttuja
Kirjoittaja Pamela60 » 11.9.2022 23:35:36:

Pamela60 kirjoitti:Hei Vilmatson!

Et varmaan muista minua. Kävin tuolta lopettajien puolelta joskus sinun ja Sylvia Plaan kanssa juttelemassa vuonna 2018. Minä olen hoitotyössä myös. Sitten lähdin plinkistä pois. Kun jotenkin koin, ettei se tue minun raittiutta. Ja minä halusin lopettaa kokonaan ja raitistua.
Siirryin ensin Rajattomiin ja sitten nyös AA-ryhmiin. Olen ollut nyt raittiina 4.5 vuotta päivän kerrallaan koska olen alkoholisti. Mutta toipuva alkoholisti. Sain elämäni takaisin. Toivon sinulle hyvää syksyä.

Tulee mieleen kaikenlaista :roll:
lillemor
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 0132 » 12.9.2022 13:26:12

Hui,
"Kysykää niin teille vastataan."
🙄

Mukava kuulla kuitenkin että Pamela60 on päässyt raittiuden poluille.
Mikäs tuo "Rajattomat" on?
Putkis
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Edellinen

Paluu Me Lopettajat