Olet täällä

Joo

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Joo

ViestiKirjoittaja Projekti 0 » 13.6.2022 13:29:10

Onkohan tää ihan ok lopettaa, kun oon vielä ihan pleksit ja varannut yhden fernetin yöksi REM-unta varten ja toisen ennen huomista ip-palaveria, ettei muut saat tietää, minkä olen itse tiennyt jo pitkään.

En tykkää toistosta. Mun tarina on ihan samaa paskaa, kun kaikki muut blogit alapuolella. Syitä, virheitä, selityksiä, lupauksia.. buuhuu.

Monien lopetusten, katkojen, kusetettujen saikkujen, kohtuuköyttöyritysten, känni-hölmöilyjen.. you name it.. haluan päästä irti.
Projekti 0
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Re: Joo

ViestiKirjoittaja Projekti 0 » 14.7.2022 12:02:16

Kokeillaan uudestaan. Tällä kertaa selvinpäin ja nöyrempänä, tosin toista päivää vieroitusoireet ja pehmeä pää/pelot/ahdistus. Sitä saa mitä tilaa. Varmaan viimeistään ylihuomenna oma itsensä.

Tajusin eilen, että monet addiktioistani liittyvät varmaan myös diagnosoimaton ADHD. Muut addiktiot tosin paremmin hallussa kuin alko.

Kohtuukäyttö ei ole enää vaihtoehto. Ja olisi tylsä pilata muuten hyvä elämänsä dokaamalla, tai juoda itsensä hautaan.

Aletaas tapella tosissaan tautia vastaan. I am sober näyttää 21h35 min. Jostain se on alettava.
Projekti 0
Vahvasti panostava jäsen

Ollut pelaamatta

Paluu Me Lopettajat