Täällä herätty siihen todellisuuteen, etten mä vaan opi ikinä alkoa käyttämään. Oon reilu 30 ja juonut aina n. kerran tai kaks kuussa ja, kun juon niin vedän pelottavia määriä kontrolli lähtee en muista mistään mitään ja kuulen perästä mitä hullua olen tehnyt. Toimin täysin impulssien varassa sekoilen jaa oon ajautunut aika pelottaviinkin tilanteisiin. Luojan kiitos ei ole sattunut mitään vakavaa. Valehtelen, petän ja kärsin krapulasta viikon. Mun pisin jakso selvinpäin on ollut 2kk ja se katkes nyt viikonloppuna. Tuli ihan järjetön mieliteko, enkä edes halunnut sitä vastaan tapella.
Nyt on järjetön ahdistus ja masennus koko juomisesta mitkä olikin syitä miksen tätä haluais enää tehdä. Uutena tullut viime vuosina hinku juoda krapulaa pois ja nytkin olo on sellainen et haluan vaan vetää pään täyteen ja nauttia siitä sekoilusta. Mä pelkään ja tunnen itessäni sen, että jos jatkan tätä mallia tuun päätymään samanlaiseksi, kun mun isä eli ihan päivittäin juovaks.
Tuntuu, että jotenkin on vääränlainen, kun muut kun ei vaan osaa säännöstellä sitä juomista vetää vaan pään niin täyteen, kun pystyy. Itse inho on tällä hetkellä aika kova ja sitä miettii miten tästä saa ittensä taas takas raiteille. En tiedä edes haluanko, mut pakko se on koska tää ote alkaa lipsua pahempaan suuntaan.