Olet täällä

Lopettanut ilmeisesti

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Lopettanut ilmeisesti

ViestiKirjoittaja sitasuntata » 25.7.2022 20:17:20

Viikko sitten lopettanut runsaan juomisen ja tekisi vaan koko ajan hirveästi mieli juoda, mutta onneksi on antabus tukena. Hermot meinaa vaan mennä ja tuntuu, että kaikki menee päin helvettiä :( . Kaippa olotila ajan kanssa rauhoittuu...
sitasuntata
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Lopettanut ilmeisesti

ViestiKirjoittaja 0132 » 26.7.2022 00:04:20

Heips,
Olet nyt ehkä pahimmassa vaiheessa. Hyvä niin, sillä helpotusta on edessä. Alkoholinhimo muuttuu jatkuvasta aaltomaiseksi. Niin ainakin minulle kävi.
Antabus on hyvä. Itse käytin Antabusta 1000 päivää. Minun tarkoitus olikin erkaantua alkoholista lopullisesti. Halusin päästä siitä riittävän etäälle ennen kuin lopetin Antabuksen.
Voimia taisteluusi. Jokainen päivä vie kauemmaksi alkoholista ja kohden parempaa elämää.
Putkis
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Re: Lopettanut ilmeisesti

ViestiKirjoittaja Vieraammaksi54 » 26.7.2022 07:25:10

Huomenta. Hyvä että kirjoitat ja sanoitat pahan olon ja viinan himon, se helpottaa. Ja hetki kerrallaan vain. Älä yritä pakolla vaan päivä ja hetki kerrallaan. "tänään en ota", sitä minä hoin itselleni ja tein asioita päivän mittaan jotka helpotti oloa, menin lenkille, juoksin, siivosin mitä tahansa, niin ja kuuntelin musiikkia paljon, tanssin. menin kursseille ja harrastuksiin. Mahdollisimman paljon kaikkea mukavaa mitä ei ennen ole voinut tehdä, en uskaltanut en kehdannut.
Tsemppiä!
Vieraammaksi54
Vahvasti panostava jäsen

Paluu Me Lopettajat