Olet täällä

Elämä menee pilalle

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Elämä menee pilalle

ViestiKirjoittaja Timpuri76 » 17.9.2022 09:14:05

Yritän lopettaa juomisen kokonaan, ei vaan näytä onnistuvan. Olen nyt 46v ja käyttänyt 18v asti viikottain, onko muille ollut apua aa- kerhosta?
Timpuri76
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

Re: Elämä menee pilalle

ViestiKirjoittaja aaaaaaa » 17.9.2022 18:42:02

mäkin yritän lopettaa, ei vaan onnistu. kävin lauantai-aamuna AA-kerholla, sitten 2-3h kotona ja alkoon.

oli kämppä siisti, syöty, kaikki hyvin. liian hyvin.

sunnuntai meni raittiina, ja maanantai tokan päivän krapulassa. ma iltana lisää juomaa. etä-työt pystyin hoitamaan, mutta illat juomista.

nyt lauantaina oon kärsiny ihan hirveestä krapulasta, mennyt 2dl loiventavaa viinaa mutta vihdoinkin selvinpäin ja krapula alkaa hellittämään.

alkoholismi on ihan saatanasta, oon yli vuosi sitten myöntänyt alkoholismin ja yrittänyt lopettaa. kerran meni melkeen 4kk raittiina, sitten join. hirveä sairaus.

kannattaa mennä AA, sieltä olen oppinut että raitistuminen on ylipäätään mahdollista, sieltä löytyy raittiita alkoholisteja

mutta meinasi tulla itku silmään kun tapasin AA-laisen joka oli ollut joskus 5v raittiina, ja nyt juonut 2v. hirveää kun ei voi viidenkään vuoden jälkeen julistaa itseään toipuneeksi vaan viina-piru voi silti ottaa vallan

tsrmppiä kaikille tän sairauden kanssa kamppaileville, ja paljon raittiutta kaikille
aaaaaaa
Vahvasti panostava jäsen

Re: Elämä menee pilalle

ViestiKirjoittaja Lempeä kettu » 18.9.2022 07:06:58

Epätoivon hetket ovat ohimeneviä tunteita. Siksi kannattaa aina yrittää. Onnistuneesta yrityksestä kasvaa parempi huominen.
Lempeä kettu
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

Paluu Me Lopettajat