Olet täällä

Mistä löytää kavereita?

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Mistä löytää kavereita?

ViestiKirjoittaja Arima » 25.9.2022 13:46:18

Oon aika yksinäinen välillä. Oon lopettanut päihteidenkäytön, mulla on 1 vuotias lapsi ja epävakaa persoonallisuushäiriö ( 😣🤭) olen äitiryhmässä, päihdeongelmaryhmässä ja epävakaan vertaistukiryhmässä yms... ja kaikissa tunnen oloni ihan ulkopuoliseksi 😭 oon ujo ja epävarma mut vaikutan omasta mielestäni ihan suht normaalilta. Ois kiva löytää joku jolle jutella joskus. Onko täällä ketään??
Arima
Miedosti panostava jäsen

Ollut kuivilla

Re: Mistä löytää kavereita?

ViestiKirjoittaja 0132 » 25.9.2022 22:15:27

Heips, Arima!
Jotain teki mieli Sinulle viestittää, joten ainakin onnittelen että olet lopettanut päihteidenkäytön. Hyvä Sinä!
Huomaan myös hymiöistä että et taida olla aivan synkkämielinen, vaan niistä luen jotain mukavan leikillistä.
Yksinäisyys on ikävää. Onneksi kuitenkin käyt ryhmissä, silloin on ainakin se mahdollisuus että voit saada uusia ystäviä.
Minullakin on ollut vuodenikäinen lapsi. Siitä tosin on jo kulunut aikaa... Jos et kerro kenellekään, voin kertoa Sinulle että jäin hoitovapaalle silloin kun tyttäreni oli vasta kymmenen kuukauden ikäinen. Muistankohan ihan oikein... 🙄. Eihän siinä tietysti muuta erikoista ollut kuin se että olen mies. Muistankin olleeni joskus hieman yksin tyttäreni kanssa. En nimittäin halunnut mennä mammakerhoon..., 😬 olisi sekin tietysti ollut kokemus, vaipanvaihtoa rinnatusten ja sitten rintaruokintaa.. 🙈.

Kiitos Arima, piristit ainakin minun mieltäni.
Ehkäpä joku muukin vastaa Sinulle.

Putkis ja potkuhousujen tuoksuinen muisto.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Paluu Me Lopettajat