Kirjoittaja kokoajanmieles » 15.10.2015 07:23:07
Oon kerran viimeisimmälle tyttöystävälleni myöntänyt että mulla on ehkä kai seksiaddiktio. Se suhde on jotenkin "puoliksi poikki" tai jotain. Vielä puheväleissä ollaan muttei muuta. Addiktiota epäilen kun vois sanoa että joka ilta tuntuu että olisi pakko saada voimakas seksuaalinen tyydytys. Välillä oon baarissa sanonut ihan suoraan naiselle, että haluan ainoastaan naida. Kun toi ei lähes koskaan toimi, niin oon joitain kertoja sitten käynyt huorissa. Niitä on liian helposti tarjolla. Ainavaan pidemmälle tämä on mennyt kun oon muutaman kerran paljastellut itteeni. Itsensäpaljastelu on tuottanut voimakasta tyydytystä. Toisaalta en ole ihan varma onko toi paljastelu kuitenkaan seuraus addiktiosta. Nimittäin kun olin noin 8-vuotias ja osasin jo tyydyttää itseäni, ja pippelin koskettelu tuntui hyvältä, niin muistan kuinka muutamia kertoja olin näkyvillä paikoilla housut kintuissa ja toivoin että joku näkisi minut. Samanlaista voimakasta seksuaalista tyydytystä hain jo silloin. Tuohon paljasteluun tuli parin vuoden tauko, mutta taas kun olin jotain 12-v. niin tein sitä samaa. Luulen että sen itsensäpaljastelun uudelleen aloittamisen osasyynä tai alkuunpanijana oli kun meille otettiin uusi koira. Sen kanssa ulkona kun aloin taas paljastella.
En tiedä olenko addikti vai mikä, mutta haluaisin saada pois tai ainakin saada vähennettyä tätä pakonomaista voimakasta seksihimoa.