Heippa äitijokapysyyvierellä.
Kuulostaa aika samalta kuin minun vastaukset. Välillä tekisi mieli sanoa, että kannabista ja bentsoja menee ja katsoa mitä tapahtuu, jospa antaisivat olla. Töissä vaikeinta, olen ollut samassa paikassa kolmattakymmenettä vuotta ja lapset syntyneet kaikki siellä ollessa. Tottakai kaikki kyselee lapsista ja puhuu lapsista. Nyt, kun alkaa keskustelu lapsista, mulle tulee aina kiire muualle.
Arvaa harmittiko, kun viikolla kävimme nuorisopsykiatrian lääkärikäynnillä. Vaihdoin työvuoroa, jotta pääsin mukaan ja mikä mua sitten odotti tyttö Jon pupillit oli kuin nuppineulanpää, opioideja otettu. Olin niin pettynyt ja surullinen. Eka kerta, kun on ottanut jotain lääkörikäynnille mentäessä. Varmasti lääkärikin näki. Nyt aloitetaan tutkimukset kaksisuuntaisen ja epävakaan persoonallisuushäiriön arvioimiseksi.
Mutta, että opioideja..mitä vielä..loppuuko tämä koskaan. Välillä jaksan hyvin, välillä tuntuu etten enää pidä yhteyttä koko tyttöön. Raha ei ole tärrkeintä, mutta kyllä mua sekin harmittaa, että itse tekee pitkiä päiviä jotta saa maksettua tytönkin elämää. Puhelimet, bussit, ruoat, pesuaineet. Sekin vielä menisi jos tietäisi auttavansa opiskelijaa joka olisi pienillä rahoilla mutta opiskelisi niin ilman muuta auttaisin. Nyt vien satasella ruokaa ja pesuaineita, lääkkeitä. Ruoat jää osin jääkaappiin jotka heitän sieltä roskiin kantaessani uutta ja lääkärin määräämiä lääkkeitä ei käytä varmaan kukaan. Kyllä keksisin muutakin käyttöä rahalle ja vielä kun loppua ei näy. Kuukaudesta toiseen tätä samaa, nyt marraskuun vuokran maksoi..vau. Eka kerta 16kk. Joskus vaan väsyttää ja tekisi mieli luovuttaa. Jos ne päihteet niin hyvän olon tuo, ei mulla ole mitään millä taistella vastaan . Selvässä maailmassa vastassa todellisuus ahdistuksesta, masennuksesta, ulosotosta, menetetyistä ystävistä, törttöilyt jne.
Tällaista pikkujoulu fiilistä tällä kertaa.