Vieras kirjoitti:Moi!
Luin sun tilannetta ja ajattelin vastailla, kun kuulostaa hyvin tutulta.. Ja myös siksi, että yli pääsee niinku tuhannet muutkin 'rakkaudensokaisemat'
Ei voi sanoa seurusteluksi, koska kunnollista suhdetta ei nistin kanssa mielestäni ole, mutta sen yritystä tuli treenattua melkein pari vuotta. Mies sekakäyttäjä n.15vuotta pääasiassa piri, lääkkeet, alko mitä nyt käsiin sai. käyttö oli päivittäistä ainakin alkoa, jos ei muuta.. kahden vuoden aikana valehtelematta taukoa ehkä (jos ei lyhyitä linnareissuja lasketa) n. 1/kk
ja hei, kun tutustuttiin oli ollut kuivilla öööö 2/kk ja lopettamassa, yeah right

olin sinisilmäinen, koska toi kamalamaailma oli viel sillon vieras..
Erittäin jännää alkuun, syväyhteys (mukamas), erilainen, ihana, ihan kivannäköinen (joskin lopussa hygenia alko olla välillä niin ja näin). Ikävä kyllä usein näihin jänniin nisti-suhteisiin kuuluu; sadat oharit, petetyt lupaukset, mielialan vaihtelut nanosekunnissa, SELITYKSIÄ tilanteeseen, kuin tilanteeseen ja tilanteen kääntö toisen syyksi keinolla millä hyvänsä! Omaani kuului myös väkivalta ja pettäminen.. naiskuviot aina selitettiin, että frendi vaan, mutta jäi se sitten näistäkin kiinni, ehkä halusin kieltää nää sillä hetkellä..

Myös oma terveys mietitty.. miehellä c-hepa ja kyllä hiv:kin kävi mielessä, koska enpä menis sanoon, että puhtaat värkit aina on ollut, kun sekopäissään rännitti. No onneksi testit itsellä negatiivisia
Jaksoin; uskoa (tyhmä minä, no virheistä oppii), tsempata (täysin turhaa, auttoi vain narkkia kun oli taas mokaillu, että joku taputtaa päätä) , huutaa, raivota, vittuilla ( vielä turhempaa, huusi kahta kauheemmin takaisin ja mäiski lopuksi turpaan) Tietty yritin myös rakastaa ja sen voimaan uskoin pitkään (turhinta koko touhussa, jälkeenpäin mietettynä piri tehnyt kaverista hyvinkin tunteettoman)
Onneksi jossain vaiheessa todella törkeiden temppujen jälkeen tunteet ikäänkuin kuoli ja järki ns. voitti.
Tälläset suhteet jätttävät niin paljon sitä henkistä paskaa, ettei tuo fyysinenkään tunnu missään.. varsinkin jos roikut toivossa, mitä ei ole näkyvissä (ellei mies ihan oikeasti lähde hoitoon.) Tämä oma 'ex' mietti, pohti, yritti urheilla.. ei auttanut.. kuitenkin aina ohessa yritti manipuloida minua, että jos sinä tekisit niin ja näin tilanne olisi toinen. Se oli myös jännä miten esim, oharit käännettin aina mun syyksi tyyliin: v**** niin sovittiin tänään, mut ei s**** tohon kellon aikaan mitä sä sanoit, tai joo- o olin tulossa mut frendi tartti jeesii meinas sammua/kuolla/saada turpaan jne.. Ja jos hän jäi kiinni valehtelusta ei yleensä kuulunut ainakaan viikkoon.. myös haukkui ja mollasi minua lopuksi jatkuvasti, vaikka itse käyn töissä, urheilen, koulutus, asunto enkä nyt mikään P**** revityn näköinen ole..
Tossa kun, aimmin joku vastailikin, että narkkari voi jopa salaa vihata, kun toinen elää sellaista elämää mitä itse ajattelee ettei voi saada.. niin siltä se ainakin alkoi lopuksi tuntua omalla kohdalla.. se oli hyvin vihamielistä ja katkeraa..
Mutta oli myös toi aika, kun itkin perään, soittelin olin huolesta sekaisin..
yleensä mies oli vetämässä kamaa mikä 1.juttu (sen ohi ei pääse) joskus vankilassa päiviä, puhelimet kadonnut, ei rahaa ostaa uutta+saldoa yms.. katoamistemput ja puhelimeen vastaamatta jättäminen on näiden suhteiden peruskuvio.. hermostutaan heti, jos kysellään esim. kenen kanssa olit/ mitä tehnyt.. huomasin lopuksi ettei oikeen mistään voinut edes keskustella..
No mutta, en ole miehelle katkera, ei juurikaan kiinnosta mitä tekee missä menee... numeron jouduin muuten vaihtamaan, aika ajoin soitteli.. lähinnä haukkui ja uhkaili..
Hei ja aika nopeesti tän onnettoman muutaman vuoden jälkeen kuvioon tuli ns. normaali, luotettava ja vielä hyvännäköin, kiva mies ja voin, kertoo että on aika ihanaa, kun tullaan kotiin, kun sovitaan, vastataan puhelimeen, huomoidaan ja tehdään yhessä asioita
Tsemppiä miten asiat meneekin