Olikohan se ekan päivän täysin ilman, toisena ja aneli että käyn sille hakeen sitä.en suostunu. Toisena päovänä suostuin että hakee tramalia tai muuta sen tapasta ku en kestäny kattoo mitem toinen kituu.ja sanoi ettei oikeellekkaan katkolle tarvi ilman helpottavaa lääkettä olla. Nyt on vissiin kuudes päivä. Kerran päovässä oon antanu sille oxycontin murusen joka päivä vähän pienemmän joka vissiin pahimman helpottanu . Se puolikas 7 osaan laitettu ja se on valkonen eli miedoin kai? Onkohan tää nyt ollu ihan viisasta ettei mua taas jotenki vedätä?
Saatiin auto korjaamon kautta kuntoon ku piti päästä kotipaikkakunnalle köymään ennen joulua ja sit täältä mennään vielä toiseen paikkaan mökille joulupyhiksi ja sieltä varmaan takasi kotiin. Parissa tunnissa tuli kuntoon niin ei ollukkaan niin iso lasku mitä luultiin.
Minä sen korjauksen järkkäsin. Facebookille kiitos

Punnitsin niin tännekki kotipaikkakunnalle tuloa tarkkaan ku täällä sitä huonoa seuraa sen kavereista riittää..sanoin ettei se saa nähä ketään. Ei ehkä osaa tajuta että sen parasta on olla nökemättä nyt ketään. Ja varmaan jatkossakin. Saa unohtaa kaikki ne kaverit keiden kaa ei oo muuta ku päihteet.
Puhelinnumeron varmaan saa pitää ku on niin montakin muuta keinoa nykyään pitää yhteyttä mut tili tullaan sulkemaan. Oon kattonu kaikki tapahtumat tuosta katkojaksosta alkaen monta vuotta siis niin ne vaan järkyttävämmöksi muuttuu. Siel oli joku joka sille koko ajan siirtää rahaa ihan järkky summiakin oli 900e ja se nostaa ne et arvaan kyllä vaan mitä touhua seki on.
Nyt ku tämä outo käytös on selvinny ni vaikka tää ei mukava asia oo niin oon niin helpottunu siitä ettei enää tarvi ihmetellä et enkö ookkaan enää rakastettu.
Ja kuinka paljon minä häntä rakastan ja nyt haluan auttaa ja tukea ja onnistua tällä kertaa ja itekkin kyllä haluaa ja on puhuttu ja olen kysellyt paljon. Mutta katko ja päihdeaseman asiakkuus ei ole kuulemma auttaneet viineksi. Silloin puuttui ainakin mun tuki kun en vaan jotenkin osannut tai uskaltanut puhua näistävmistään.
Ens kuulle sovin meille kotiin tapaamisen meidän sosiaaliohjaajan kanssa. Oon kertonut miehen sisaruksille nyt tästä. Ja ystävölle.
Mutta tukiverkko meillä on aina ollut aika olematon.
Antakaa mulle kaikki maailman vinkit miten voin olla parhain tukihenkilö.