Olet täällä

Lamaantunut narkkarin äiti

Vilpola on keskustelualue huumeiden käyttäjien läheisille. Huoli läheisestä on suuri kun epäilys tai tieto huumeiden käytöstä tulee ilmi. Tule vilvoittelemaan tunteitasi muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Vilpolassa kaikki tunteet ovat sallittuja.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Lamaantunut narkkarin äiti

ViestiKirjoittaja nasaalisti » 12.10.2015 09:18:19

Hulttiotyttö kirjoitti:Ikävä tilanne. Näytä pojallesi tämä: http://hulttiotytto.blogspot.fi/2015/10 ... umeet.html
Pääsin itse eroon, toivon että hänkin pääsee, eikä joudu kokemaan samoja ikävyyksiä mitä itse olen joutunut kokemaan aineiden kanssa. Voimia!

Kannattaa nämä mainokset ja blogi ignoorata! Säännöllisin väliajoin käy mainostamassa blogiaan, jossa hehkutetaan päihteiden käyttöä ja kun siitä tuli kriitiikkiä, yhtäkkiä "raitistuttiin" käyttämään vain kaikkia aiempia aineita resepteillä. Aika päihdemyönteinen tuo on, enkä näe yhteyttä käyttäjien läheisiin. Tai hyötyä sillä, että käyttäjien vanhemmat pakottaisivat jälkikasvunsa lukemaan päihdemyönteistä blogia (sori nyt vaan, mutta se on päihdemyönteinen, ei reseptit muuta sitä asiaa).
Läppää asiasta ja asian vierestä

nasaalisti@hotmail.com
nasaalisti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Wanilja1 » 3.5.2018 09:01:56

Heippa.

Olen aivan uusi foorumin käyttäjä ja etsin kuumeesti tietoa, kuinka toimia, kun olen korvaushoidossa ja lähdössä lomalle Turkkiin? Hoitoyksikköni on myös yrittänyt tutkia asiaa, mutta eivät ole löytäneet vastausta.

Onko jollain varmaa ja tämän päivän tietoa asiasta?

- kohta hätä!
Wanilja1
Miedosti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja sarkynytsydän » 3.5.2018 19:53:20

Hei Wanilja1

Olin lähes unohtanut tämän ketjun...

Meidän korvaushoitolaiset ovat olleet 2x lomalla Turkissa. Alussa oli tosi vaikeaa löytää tietoa tarvittavista todistuksista. Aivan kuin kukaan ei todella tietäisi... Poika soitti aikanaan myös Turkin suurlähetystöönkin. Lomalla he ovat olleet 3vuotta ja vuosi sitten.

Heillä oli lääkärintodistus (englanniksi) korvaushoidosta, jossa myös lääkärin puhelinnumero. Resepti, myös englanniksi, korvaushoitolääkkeistä. Lääkkeet alkuperäispakkauksissa. Ja Schengen-sopimus myös lääkäriltä varmuuden vuoksi.

Molemmat lomareissut sujuivat hyvin, ilman ongelmia.

Oikein hyvää lomaa sinulle :D
sarkynytsydän
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aaaaaaa » 4.10.2021 05:58:24

Veikkaan et hulttiotyttö haluu vaan mainostaa blogiaan, eise ees lukenu tätä ketjua. Sarkynytsydän miten sinulla menee nykyään? Vieläkö kirjoittelet tänne?
aaaaaaa

ViestiKirjoittaja aaaaaaa » 29.1.2022 21:02:40

nasaalisti kirjoitti:Luulin itse vuosia, etten voisi hankkia lapsia opiaattihoidon vuoksi, mutta sitten entinen päihdetyöntekijäni sanoi, ettei asia ole niin mustavalkoinen. Hän neuvoi ottamaan asian esille lääkärin kanssa, muttei asia ollut silloin ajankohtainen, joten asia jäi, eikä ko lääkäri enää hoida minua. Pitäisi nykyiseltä lääkäriltä kysyä, miten asia on, jotta tietäisi haihatteleeko turhaan vai ei.

tottakai suomessa voi aina hankkia lapsia, vaikka käyttäisit aktiivisesti. kuuluu ihmisoikeuksiin, ettei mitään pakkoabortteja tehdä. kela maksaa viulut.

se on sitten eriasia, kannattaako yhdenkään KH:laisen hankkia lapsia, oli kyseessä tuleva isä tai äiti... toivon todella, että tässä ketjussa käsitellyt kh:laiset onnistuvat päihteettömässä elämässä ja vanhemmuudessa. kannatan suuresti kh:ta, mutta ennen niitä lapsia pitäisi mielestäni kh ajaa alas, olla koti ja työpaikka.. olla niinkun aikuistunu
aaaaaaa
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Vilpola