MOI ebt ja osanottoni teidän perhetilanteeseenne

Toivoa on kuitenkin aina, vaikka korkealta pudottaisiinkin. Mun varmaan "kuuluisi" nyt sanoa sulle, että ota se ero ja jätä se hamppari. Varmasti sanoisinkin niin, ellei......
Niin, ellen olisi kokenut samoja juttuja itsekin käyttäjän kantilta. Multa on mennyt 5-6 työpaikkaa tolkuttoman pilleriensyönnin vuoksi, sen lisäksi kolme asuntoa ja lukemattomia ihmissuhteita. Neljä pitkää parisuhdetta on päättynyt siihen, etten pystynyt olemaan ilman säätöä, eikä avo -ja yksi avio-vaimo enää jaksanut katsella avuttomana vierestä.
Join viinaa tai vähintään olutta kaikkina vapaapäivinä, töissä ollessa herätin itseni heittämällä 6-8 Ardinexia naamaan, muita oloja säädeltiin pitkin päivää Diapamilla ja yötä vasten norsunkaatoannos (1000mg) ketipinoria ja kaksi imovanea unettomuuteen. Edelleenkin nukun silti tosi huonosti

Elän nyt elämäni viidennessä parisuhteessa erään sairaanhoitajan kanssa ja päätin heti seurustelun alettua, että kerron itsestäni totuuden, eipähän tarvitse sitten kummastella, kun puhe sokeltaa ja silmät tapittaa päässä. Se taisikin olla tämän liiton pelastus, kun aiemmat yritykset on kompastuneet samaan asiaan. Kerroin hänelle käyttäväni opiaatteja, bentsoja ja ketiapiinia. Kerroin myös, että ne toimitetaan minulle vain tiettyyn apteekkiin kahden viikkon annos kerrallaan. Avokkini ehdotti, että antaisin lääkkeet hänelle heti kun haen ne apteekista, hän jakaa yhden päivän annoksen kerrallaan dosettiin, eikä anna niitä ennakkoon, vaan pitää pysyä lääkärin määräämissä rajoissa.
Alku oli hankalaa, mutta enää en yritä lirkutella häneltä ylim.pamia tai etsiä ympäri taloa, minne hän on ne jemmannut. Meillä siis homma toimii, tosin on hyvä, että olen "vain" kodeiini -ja bentsorippuvainen, jos mulla olis ollut vielä käytössä kukka (jonka käytön lopetin ennen nykyisen avoliiton alkua), ei hommasta olisi tullut mitään.
Mitenköhän teillä, ebt, tämä keino toimisi, vai oletko ihan sata, ettei toimisi ? Kokemuksesta siis tiedän, että ainakin tolkuttoman lääkkeidenkäytön voi saada aisoihin puolison avustuksella. Tsemppiä, kävi miten kävi !!!