Olet täällä

Takki tyhjä

Vilpola on keskustelualue huumeiden käyttäjien läheisille. Huoli läheisestä on suuri kun epäilys tai tieto huumeiden käytöstä tulee ilmi. Tule vilvoittelemaan tunteitasi muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Vilpolassa kaikki tunteet ovat sallittuja.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Takki tyhjä

ViestiKirjoittaja annanko periksi » 24.7.2022 09:42:48

Olen ollut poikani elän itsetuhoisuutta seurannut liki kolme vuotta. Lääkkeiden väärinkäyttöä,kipu,ahdistus,adhd. Lisäksi polttelee pilveä ja herraties mitä en tiedä. Kykenemätön hoitamaan omia arkisia asioita joissa autan. Yksi jakso psykoosiosastolla reilu vuosi sitten. Ei ota apua mistään vastaa kun pelkää että ottavat lääkkeet pois. Minulla epäily mahdollisesta skitsofrenian puhkeamisesta. Pääseekö tästä milloinkaan?
elämääkö
annanko periksi
Miedosti panostava jäsen

Re: Takki tyhjä

ViestiKirjoittaja Tirppana » 24.7.2022 20:42:04

Hei vaan annanko periksi.

Olen pahoillani, että olet tässä tilanteessa. Olet auttanut poikaasi paljon, varmasti raskasta seurata vierestä, varsinkin jos tuntuu ettei siitä ole ollut varsinaisesti hyötyä aineiden käytön suhteen. Pystyykö poikasi mihinkään arkisiin toimiin? Kaupassa käynnit, laskujen maksut, itsensä hoitaminen? Pojallasi varmasti kontakti psykiatriaan? Miten viime psykoosi puhkesi ja miten sait hoitoon. Entä hoidon jälkeen, jatkuiko käyttö heti? Itsellä samankaltainen tilanne tyttären kanssa. Laskujen maksut, asioiden hoitaminen retuperällä. Adhd, ahdistus siihen kannabis ja bentsot. Raskasta on, kun toinen ei tunnu ymmärtävän tilannetta eikä päivämäärää koska loppuu vai jatkuuko ainiaan.

Tirppana.
Tirppana
Vahvasti panostava jäsen

Re: Takki tyhjä

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.8.2022 09:22:34

annanko periksi kirjoitti:Olen ollut poikani elän itsetuhoisuutta seurannut liki kolme vuotta. Lääkkeiden väärinkäyttöä,kipu,ahdistus,adhd. Lisäksi polttelee pilveä ja herraties mitä en tiedä. Kykenemätön hoitamaan omia arkisia asioita joissa autan. Yksi jakso psykoosiosastolla reilu vuosi sitten. Ei ota apua mistään vastaa kun pelkää että ottavat lääkkeet pois. Minulla epäily mahdollisesta skitsofrenian puhkeamisesta. Pääseekö tästä milloinkaan?

😥
Vieras

Paluu Vilpola