OnTheEdge kirjoitti:Minun mielestä oli aine mikä tahansa, alkoholi tai pilven polttaminen, jos siitä tulee toistuva tapa paeta ongelmia niin silloin se on ongelma riippumatta aineen laadusta.
Tämä on totta. Lisäksi useimmiten näillä super-polttajilla on monesti mt-ongelmia joita ei ole selvitetty. Kuitenkin joka neljäs amislainen ja joka viides lukiolainen
myöntää ainakin kokeilleensa cannabista. Jokaisesta ei tule käyttäjää, osasta tulee käyttäjiä, osa siirtyy kovempaan kamaan. Ongelma on, kun selvänä ei elämä kiinnosta; oli kyse aineesta kuin aineesta..
Mulla on useampi tuttu ketkä ovat poltelleet vuosia, pari jopa yli 10v ja tavanneet puolisonsa ja lopettaneet.. Valitettavasti on myös näitä, ketkä seurustelevat ja jopa vauva tulossa.. Eipä avovaimo tiedä miehen käyttävän mitään kun on lopettanut.. Lopettanut ja viihdekäyttää jatkuvasti jotakin.. Mikäli oikeasti tahtoo suhteeseen jossa toinen ei hyväksy käyttöä, on valmis sen lopettamaan; ellei ole jollain tasolla koukussa. Sama toiseen osapuoleen, että hyväksyy minkä itse kokee parhaana. Osa hyväksyy puolison satunnaisen polttelun, osa ei.. Rajat täytyy tehdä itse..
PS: nämä "trollit" tulevat tuolta saunan puolelta.
PPS: MDMA:ta ja LSD:tä käytetään terapeuttisina määrinä määrätyissä terapia-hoidoissa, ei tosin Suomessa..