Olet täällä

Ärsyttävät asiat

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ärsyttävät asiat

ViestiKirjoittaja Setä Satanika » 19.1.2019 04:13:09

Meitä ei Vittu muista kukaan! Itku potku raivarit!
Terkkuja Setä Satanika ja MyCupOfTea :D :D
Kuva
Setä Satanika
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 30.1.2019 07:21:33

Korvatulpat, AAAARGH!!! En minä moisia nukkuessani käytä, oli mikä metakka tahansa, koska silloin en ainakaan saisi unta. Myöskään nappikuulokkeita en ole koskaan pystynyt käyttämään, koska hyi nyt vittusaatana :evil: . Livemusiikkikeikoilla olen kuitenkin viimeaikoina alkanut käyttää korvatulppia. Jotakin räimettä tulee käytyä kuitenkin kuuntelemassa 1-2 kertaa kuussa, väliin jopa kerran viikossa, jos jokin oikein hyvä keikkasuma sattuu. Tulin siihen tulokseen, etten halua enää kuulovauriota näiden kaikkien muiden kremppojeni ja rajoitteideni lisäksi, joten parempi tunkea tulpat korviin, vaikka se sitten keikkanautintoa vähän häiritsisikin. Oikeastaan musiikista saa kyllä irti enemmän muusikoiden käyttäminen korvatulppien kera, ts. kuulee itse musiikin paremmin, mutta on se vain niin ahdistava tunne, kun korvissa on jotakin ylimääräistä tuketta :x .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 26.2.2019 07:43:25

Vittu, se on ärsyttävää, kun onnistuu hukkaamaan tuorekelmurullasta pään ja sitä etsiessä repii koko rullan silpuksi ja siinä meneekin se rulla tyystin hukkaan :x . Teippi- tai lankarullan pään hukkaaminen on myös ärsyttävää, mutta harvemmin olen ne niin tuhannen pillun päreiksi onnistunut silppuamaan. Melkein mieluummin ottaisin totaaliunettomuuden, verta vuotavat peräpukamat, kestohikan tai vuotavista peräpukamista ja kestohikasta johtuvan totaaliunettomuuden, kuin tuorekelmurullan kadonneen repäisyreunan :twisted: . Ehkäpä pitäisi luopua tyystin tuorekelmun käytöstä. Eikös se olisi hyvä asia noin muutenkin näinä aikoina, kun turhaa muovin käyttöä pitäisi vältellä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.3.2019 14:34:03

Tuplat pois. Plinkki alkoi tökkiä niin ärsyttävästi, että tuli hakattua Lähetä-namiskaa vähän turhan raivokkaasti.
Viimeksi muokannut Winston-84 päivämäärä 12.3.2019 14:40:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.3.2019 14:35:54

Nämä uuden ajan kodinkoneet ym. tekniikkavempaimet, jotka hajoavat viimeistään kahdessa vuodessa, eli tasan sinä päivänä, kun takuu on mennyt umpeen. No, tuolla tavoin nokkelastihan ne on suunniteltukin, jotta bisnes pyörisi. Tehdäänhän sitä vielä nykyäänkin joitakin sellaisia koneita, joissa on vaikkapa 15:n vuoden takuu, eli ne on tehty kestämään kovaa kulutusta ja pitkään, mutta hintakin on sitten sen mukainen. Tosin, mikä nyt sitten lopulta tulee edullisemmaksi. Vanha totuushan on, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

Ei mulla onneksi JUURI NYT ole mikään vehje hajonnut, eikä edes antanut merkkejä pian tapahtuvasta leviämisestä, mutta sitä tässä odotellessa...
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 12.3.2019 16:18:13

Mulla hieno HP:n laseri jossa kopiokone ja muita hienouksia lopetti toimintansa kun väri kasetti loppui, kerkesin jo viedä stormossenille ja sitten löysin netistä erään venäläis hakkerin sivut ja olisin tarvinnut palan foliota jolla kone olis resetoitunut. Samalta hakkerilta löytyi ohjelma jolla mustesuihkukoneiden ns. laskuripiirin saa nollattua. Piiri laskee tulostusten määrän ja pimentää koneen jotta mentäis ostamaan uusi, uudessa joka halvempi kuin max kasetit on ns: demokasetit jotta rahaa tulis värikaseteista. Mulla oli ennen HP:n mustesuihku ja tarvike kasetit ei toiminut paitsi tämän hakkerin ohjelmalla ja ruutuun pomppas kiitos että käytät alkuperäisiä. Mustesuihku vaan meni tukkoon kesäisin kun ei käytetty, niissä pitäis pitää virta aina päällä niin puhdistaa itsensä, tietenki yöllä. Niin justiinsa pamahti keittiön telkun digipoksi ja kaksi päivää yli takuuajan, se on mallia pieni ja ulkoinen muuntaja. Uusi maksaa 120€ ja elekroniikka liikkeessä uusi muuntaja 9€. Onneksi osaan hieman mittailla missä vika, myyjä nauroi että kiinalainen muuntaja, paa tohon roskapönttöön ja nyt sulla on kestävä peli.

Aikoinaa hehkulampun tekijät tekivät päätöksen kuinka kauan se saa toimia jotta uusia saadaan myydä. Noita laskureita löytyy monesta kodin laitteesta, googleen haku how ai reset ja sun kone toimii taas.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 16.4.2019 13:10:12

Pääsiäinen ärsyttää. Ei kyseinen pyhä muuten herätä mussa mitään suuria tunteita puoleen, eikä toiseen, mutta onhan tuo nyt perseestä, että sen ajankohta vaihtelee ihan miten sattuu ties minkä muinaisaikaisen ortodoksisen kuunvaihekalenterin mukaan akselilla maaliskuun alku-huhtikuun loppu. Pasmathan tuollaisesta epäloogisuudesta sekoavat. Kyllä se jokin järjestys on maailmassa oltava.

Minä nyt olenkin niin tyypillinen suomalainen, että jos on sovittu, että tapaaminen on huomenna klo. 15.00, niin se myös on silloin(Akateeminen vartti sallittakoon juuri ja juuri, jos sille löytyy hyvä syy), eikä joskus tässä viikon sisällä, kunhan nyt ehtii ja viitsii. Ja jonossa seistään jämptisti omalla paikalla vaikka maailman tappiin asti, eikä rynnitä, kuin lehmälauma kevätlaitumella.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 17.4.2019 06:34:01

Nuo iänikuiset seulakyselijät ärsyttävät EDELLEEN :evil: . Hoitakaa, perkele, asianne niin, ettei tarvitse alvariinsa kuumotella seuloista kärähtämistä tai laittakaa edes ne "kauanko aine X näkyy seulassa" -kysymyksenne saman otsikon alle, kun täältä löytyy kyllä ihan valmiita seula-aloituksiakin ja jopa useampi kappale.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.6.2019 00:42:00

Nämä mantrat, kuinka pitää keskittyä vain tähän hetkeen murehtimatta tulevaa ja miettimättä mennyttä ja carpe diem, vittu. Tietenkin ylimitoitettu tulevaisuuden uhkakuvien pelkääminen ja stressaaminen ja armoton menneissä vellominen on täysin turhaa ja pirun raskasta, pahimmillaan täyttää jonkin mielenterveyden häiriön kriteerit ja tuollaisista ajatuskierteistä on mahdollista päästä eroon. Niin, ja tietenkin sitä voi elää vain tätä hetkeä, koska aikamatkustusta ei tietääkseni ole keksitty, eikä se ainakaan tavallisen tallaajan ulottuvilla ole. Ihmistä ei kuitenkaan ole rakennettu siten, ettei se muistaisi vanhoja(Esim. ottaisi opikseen siitä, että se käden kuumaan työntäminen ei kannata) tai huolehtisi tulevasta(Talvivarastojen kerääminen ym.). Jos ihminen tosissaan voisi miettiä vain ja ainoastaan tätä hetkeä ja tekisikin niin, eipä ihmiskuntaa olisi ollut enää aikoihin olemassa. Siihen en ota kantaa, olisiko se hyvä vai huono asia :mrgreen: :roll: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.6.2019 06:17:04

Nykyään kun lukee meteorologien juttuja, niin AIVAN KAIKKI säätilat/-ilmiöt ovat niin perkeleen poikkeuksellisia. Okei, jos jokin Siperia- tai Sahara-tyyppinen sää jatkuu viikkotolkulla, se ON poikkeuksellista Suomessa, mutta kun noissa puhutaan täysin normaaleista säävaihteluista ja -ilmiöistä. Jos esimerkiksi talvella on paljon lunta ja kovat pakkaset, niin se on niin helkkarin poikkeuksellista, ettei sellaista ole ennen nähtykään :roll: . Minä kun luulin, että kylmä ja luminen talvi kuuluu asiaan näillä leveysasteilla. Vastaavasti myös musta talvi nolla- tai plussakeleissä on poikkeuksellinen. No, perseestähän sellainen on, mutta kuitenkin jo niin moneen kertaan nähty, etten enää pahasti jaksaisi järkyttyä ja hämmästellä. Kuiva ja kuuma kesä on poikkeuksellinen, kuten myös viileä ja sateinen jne., jne. Suunnilleen ukkos- ja raekuurotkin kesällä, nuo tyystin asiaankuuluvat luonnon ilmiöt, saavat meteorologit pöyristymisen partaalle.

Tämän vuoden toukokuu se olikin niin poikkeuksellinen, että :shock: . Ottamatta nyt kantaa mihinkään tilastollisiin sademääriin, niin toukokuu on kyllä maassamme sellainen kuukausi, jolloin säävaihtelut pikkupakkasista ja lumisateesta hellerajojen paukkumiseen menevät kaikki aivan normaalin kevät-kesä -vaihtelun rajoihin.

En tiedä sitten, millainen se normaali ja ei-poikkeuksellinen sää nykymeteorologien mielestä olisi. Tosin, yllättäähän talvi aina autoilijatkin ja VR se vasta sekoaakin kaikista odotettavissa olevista sää- ja luonnonilmiöistä :mrgreen: . Onhan se nyt aivan ennenkuulumatonta, että Suomessa on talvella lunta ja pakkasta ja syksyisin lehdet putoavat puista :shock: . Eihän tuollaisiin mitenkään voi osata varautua :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 19.6.2019 12:53:03

Olen tässä vanhemmiten pistänyt merkille itsessäni hieman huolestuttavia ja ärsyttäviä kerrostalokyttääjän piirteitä :shock: . Esim. parina päivänä olen vahdannut ikkunasta, että jaahas, siinä on ollut auto pysäköitynä pelastusväylälle jo ainakin puoli tuntia. Ja kyseessä siis jokin huoltopuljun paku, josta ravataan vähän väliä hakemassa tarvikkeita, ei mikään päiväkausiksi paikalleen unohdettu kärry. Myös jonkun vierailevan tähden rappukäytävään vähäksi aikaa jättämät lastenvaunut nostivat kerrostalokyttääjän fiilikseni pintaan. Samoin naapuri, joka polttaa tupakkaa parvekkeellaan ja haju tulee avonaisesta ikkunasta kämppäämme.

Valittamaan en ole sentään ryhtynyt, ENKÄ RYHDY! Jos sen tekisin, mut saa lukita loppuelämäkseni hullujenhuoneelle, antaa kaikki mahdolliset leptit norsuannoksella ja sitoa lepareihin kiinni :evil: . Sen verran paljon olen eläissäni tupakkaa käryttänyt kanssaihmisten harmiksi, että mulla ei ole pienintäkään varaa kyseisestä asiasta mussuttaa ja jos nyt satun kuolemaan tulipalossa rappuun jätettyjen lastenvaunujen tai pelastustiellä odottavan auton vuoksi, niin se olkoon sitten kohtaloni.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hilbert » 23.6.2019 09:36:57

Jokainen kerrostalokyttääjä on Paavin tavoin erehtymätön jumala puhuessaan valtaistuimeltaan kerrostalokyttääjän ominaisuudessa.... :mrgreen:

Niiden joidenkin idioottien kuulee sanovan, että "eihän nyt yksi tukaripartio saa Iso-Penaa aisoihin..." Ei sellaisia voittamattomia ole kuin elokuvissa, sieltä tulee silloin toinen tukaripartio, ja kolmas, ja niin monta tukariautoa että varmana saadaan Penakin laulamaan helluntailaisten lauluja ja tekemään ilmoituksia naapureiden yöllä suihkussa käynnistä...
hilbert
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 25.6.2019 05:10:57

^ Penan yölliset suihkussakäynnit alkavat kiinnostaa mua vasta siinä vaiheessa, kun Pena sammuu suihkuun ja hukuttaa koko kerrostalon tulvaan :mrgreen: .

Siitäpä seuraavaan ärsytyksen aiheeseeni: Kannabis lailliseksi -aktivistien yksi argumentti on se, että kotikasvattajien komeroiden kollaaminen on silkkaa poliisin resurssien tuhlaamista ja viattomien hippien kiusaamista. Kannabis itsessään ei ole mulle minkään valtakunnan ongelma ja sen saa minun puolestani laillistaa vaikka heti tänään. Siitä huolimatta niitä DIY-kotikasvattajien komeroita saisi edelleen kollata, jos ei nyt sentään poliisin voimin, niin jonkin huoltoyhtiön porukan, mikäli siis asutaan kerrostalossa, rivarissa tmv. tiiviissä kompleksissa. On tullut nimittäin nähtyä jokusia sangen mielenkiintoisia Pelle Peloton -viritelmiä. Jos naapurissa joku hörhö tarkoituksella ylläpitää jatkuvaa ja todellista tulipalon ja/tai vesivahingon vaaraa, niin SE kyllä vähän häiritsee :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 25.6.2019 17:30:55

Winston-84 kirjoitti: Kannabis lailliseksi -aktivistien yksi argumentti on se, että kotikasvattajien komeroiden kollaaminen on silkkaa poliisin resurssien tuhlaamista ja viattomien hippien kiusaamista. Kannabis itsessään ei ole mulle minkään valtakunnan ongelma ja sen saa minun puolestani laillistaa vaikka heti tänään. Siitä huolimatta niitä DIY-kotikasvattajien komeroita saisi edelleen kollata, jos ei nyt sentään poliisin voimin, niin jonkin huoltoyhtiön porukan, mikäli siis asutaan kerrostalossa, rivarissa tmv. tiiviissä kompleksissa. On tullut nimittäin nähtyä jokusia sangen mielenkiintoisia Pelle Peloton -viritelmiä. Jos naapurissa joku hörhö tarkoituksella ylläpitää jatkuvaa ja todellista tulipalon ja/tai vesivahingon vaaraa, niin SE kyllä vähän häiritsee :mrgreen: .

Kun maailma muuttuu niin se hölmöinkin juntti osaa ostaa Led-valaisimen joka ei kuumene juurikaan. Ja mullasta ne parhaat rehut tulee :)
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Takapöydän vävyehdokas » 25.6.2019 20:22:07

Eiköhän sen hampun vähittäismyynnin ja jakelun voisi hoitaa tasan samoin, kuin alkoholinkin. En näe mitään syytä kannustaa tyhmiä juntteja puuhastelemaan minkäänlaisten valaisimien kanssa. Noita hommia kun kotonaan eivät pääasiassa mitkään terävimmät yksilöt puuhastele
Takapöydän vävyehdokas
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna