+10 ja rapsakkaa sadetta, ihan siis juhannussää.
Protestiääni annettu, vanhemmalle naiselle tällä kertaa.
Viikko töitä ja sekin vajaa. Kesäkuun kalenteri kuitenkin ihan tarpeeks täynnä muuta, joten jos työttömyysangsti on iskeäkseen, iskee se vasta joskus kun päivät taas lyhenee.
Lähetään taas juhannukseks pois maasta. Mulle matkailu on aika samantekevää, voisin ihan hyvin olla himassakin, mutta äijä haluaa polttaa matkalla kerosiinia ja kohteessa bensaa niin kauan kuin niitä vielä riittää. Enkä mä vastaan pistä, nään varmasti esmes lajitelman luonnonihmeitä. Dokaamaton suomalainen juhannus jää sitten vieläkin kokematta.
Sitä ennen duunit pakettiin ja reenit tavallaan myös, lupasin lähteä vähän lyhyellä varotusajalla yhteen suurkilpailuun/massatapahtumaan kuntourheilemaan. Muutama vastaava mulla on takana, jännä nähdä vaikuttaako alkoton valmistautuminen yhtään suoritukseen. Muistan ainakin yhden kerran, kun olin vielä edellisenä päivänä kovassa darrassa. Mistään maratonista tai muusta hc-suorituksesta ei siis kuitenkaan ole kysymys.
Iltapäiväväsy yrittää viedä multa tajun. Katotaan riittääkö päivittäinen kohtuullinen kofeiiniannos pitämään mut hereillä, vai tuleeko torkut.