Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.5.2019 14:25:38

+10 ja rapsakkaa sadetta, ihan siis juhannussää.

Protestiääni annettu, vanhemmalle naiselle tällä kertaa.

Viikko töitä ja sekin vajaa. Kesäkuun kalenteri kuitenkin ihan tarpeeks täynnä muuta, joten jos työttömyysangsti on iskeäkseen, iskee se vasta joskus kun päivät taas lyhenee.

Lähetään taas juhannukseks pois maasta. Mulle matkailu on aika samantekevää, voisin ihan hyvin olla himassakin, mutta äijä haluaa polttaa matkalla kerosiinia ja kohteessa bensaa niin kauan kuin niitä vielä riittää. Enkä mä vastaan pistä, nään varmasti esmes lajitelman luonnonihmeitä. Dokaamaton suomalainen juhannus jää sitten vieläkin kokematta.

Sitä ennen duunit pakettiin ja reenit tavallaan myös, lupasin lähteä vähän lyhyellä varotusajalla yhteen suurkilpailuun/massatapahtumaan kuntourheilemaan. Muutama vastaava mulla on takana, jännä nähdä vaikuttaako alkoton valmistautuminen yhtään suoritukseen. Muistan ainakin yhden kerran, kun olin vielä edellisenä päivänä kovassa darrassa. Mistään maratonista tai muusta hc-suorituksesta ei siis kuitenkaan ole kysymys.

Iltapäiväväsy yrittää viedä multa tajun. Katotaan riittääkö päivittäinen kohtuullinen kofeiiniannos pitämään mut hereillä, vai tuleeko torkut.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.5.2019 19:27:12

Jahas jahas, kissantappajakin olis menossa parlamenttiin.

Su-ehtoo. Kävi tossa lenkillä sellainen karmea ajatus mielessä, että käytänköhän mä liikaa aikaa plinkkaamiseen. Mutta kun tänne saan muotoilla lausuntoni rauhassa, eikä mun tartte niitä samalla tavalla sensuroida kuin oikeassa elämässä. Äijälle mun ei onneks tartte viljellä mitään "kivapuhetta", mutta pidän toki siltäkin joitakin asioita piilossa.

Joten jatkan kunnes lopetan.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 27.5.2019 09:26:43

Jatka vain plinkkaamista, olet niitä harvoja joita enää seuraan.
On nääs jäänyt useampikin ketju avaamatta nykyään.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 27.5.2019 17:11:26

Olis se kyllä ikävä homma mikäli lopettaisit kirjoittelun tänne!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 27.5.2019 18:03:05

Juulia ja Helistin, kiits kannatuksesta! Kyl mä tätä enimmäkseen pidän ihan rakentavana tai ainakin harmittomana tapana kitistä ja känistä. :mrgreen:

Välillä vaan ahdistun ja koen, että mun pitäis jotenkin huomattavasti tehokkaammin/paremmin käyttää aikaani. Ja kitistä ja känistä vähemmän..

Vika duunimaanantai. Huome vielä monen liikkuvan palasen päivä, sen jälkeen loppuviiikon pitäis olla aika helppoa rahhaa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.5.2019 19:51:54

Tiistai.

Töitä ja treenit.

Vähä yrittää uuvuttaa, kohta unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 29.5.2019 21:08:25

Perj..eiku keskiviikko.

Töitä ja treenit. Ja kohta unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 30.5.2019 12:54:55

Torstai.

Laiskottelua ja Lidl tähän mennessä.

Josko sit vähä yrittäisin kodinhoitoa vaihteeks..
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 30.5.2019 20:41:15

Sunnuntai-iltanen olo.

Onneks "alkava viikko" loppuu ihan alkuunsa.

Josko sitä sitten taas yrittäis saada kaheksan tuntia kasaan.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 31.5.2019 08:16:13

Sulla Tyräkki on hieno päiväkertymä tuolla oikeassa laidassa tänään: 1 11 1 :P

Joko vapaus koitti? Nauti siitä, joskus se taas loppuu. Ja oikein ihanaa reissua, kun sinne asti pääsetti. Onneksi sulla on mies joka välillä sua vie vähän pois kotinurkista :lol: .
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 31.5.2019 19:53:29

Kiits Vilma, laskurin lukema on näköjään jo muuttunu vähemmän maagiseks, mutta tänään on kuitenkin plinkkailuni kaksvuotispäivä! Äijä on yleisesti ottaen vähintään yhtä kova kotirotta kuin minä, mutta se tekee niin paljon duunia kotikonttorilla, että lomillansa se yleensä haluaa käydä jossain.

Jotenkin liian kirkas ja kiiltävä päivä, liian vähän unta ja liikaa kofeiiniä. Tuuli ja aurinko olleet myös aika petollinen yhdistelmä tällä viikolla. Joten iltapalaa ja unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 1.6.2019 20:05:55

No niin, enää eivät auringonpaisteessa kimmeltävät koivunlehdet häikäse, sataa oikein ilosesti.

Seuraavaks sitten saamme nähdä [ja erityisesti jos homma tökkii, saatte myös lukea] millaiseksi kauhun tasapaino relailun/puuhastelun suhteen lähiviikkoina muodostuu. Haettiin esmes 700 kg kiviä, että voin kehystää kukkapenkkejä..mutta älkää peljätkö, mun sisäänrakennettu rajotin kyllä tehokkaasti estää mua rasittamasta itteäni liikaa. Mutta toisaalta tunnetusti tuskastun kovasti, jos ajaudun vain kokopäiväisesti koomailemaan.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 2.6.2019 09:08:42

Lupaava alku, olen jo tähän aikaan hereillä ja jopa pukeissa.

Päätin yrittää näin alkuun suorittaa viisi hyödyllisyyttä päivässä. Hyödyllisyyden arvioin ihan itse, joten tänään aion esmes pestä meikkisiveltimet.

Suorittaminen, saati suoritusten laskeminen on varmasti monelle ihan täysin vastenmielisiä ajatuksia. Mutta mä tartten jotain rakennetta ja "pakkoa".
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 2.6.2019 21:15:47

Päivän saldo: meikkisiveltimet pesty, kukkaset kasteltu, yöpöytä siivottu, pohkeet vedetty hyytelöks porrastreenillä. Vitoseks hyväksyn muutamat muut pienet siivoilut.

Äijä stressihäärää. Sen työmatkat ei yleensä suuntaudu paljoa sataa kilsaa kauemmas, mutta huomenna se joutuu lähtemään ulkomaille asti, eikä todellakaan odota keikkaa innoissaan.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 3.6.2019 15:10:49

Maanantai.

1 h 52 min ruohonleikkuuta, kuittaan sillä ainakin kolme hyvää tekoa.

Lekurissa kävin myös. Oon tähän mennessä ollu paikallisen teekoon teinilääkäreihin ihan tyytyväinen, mutta tänpäivänen oli kyllä kerrassaan mitäänsanomaton muija. Kuten myös tuomio: "seurataan maksa-arvoja". Halutessani/halutessani maksaa voisin toki käydä kuuntelemassa samat sanat yksityisel erikoislääkärillä, mutta mä tein sen kuitenkin viimeks just joulukuussa.

Reeneihin sit.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat