tervehdys
Tyräkki ja
Juulia ja kaikki muutkin tutut tai tuntemattomat.
oliko se vasta eilen kun tuli vähentäjissä puhetta teistä että mitähän kuuluupi ja tulin nyt vähäsin vilkuilemaan tänne loppareiden puolelle.
Juuliahan käy ilahduttavasti välillä vähentäjissäkin mutta Tyräkki, lähinnä sun menoa ja meininkiä tulin tänne lueskelemaan.
muistan niin pirun hyvin kun olit joskus raittiutesi alkuaikoina etelässä ja selvitit reissun selvinpäin - ja miten häikäistynyt vielä silloin olin moisesta tempusta. ja ny olet jälleen lähdössä palmujen alle, käsitin, mutta sehän menee jo rutiinilla, enkä muuten minäkään enää ihmettele asiaa eli raitista matkailua. asiat ovat niin erillä tavalla kuin vielä parisen vuotta sitten. omakin juomiseni on loppunut lähes kokonaan ja suhtaudun alkoholiin aikas välinpitämättömästi. eikä muuten (sanon myös että onneksi) pelkästään tämän syöpäni takia vaan ihan muutoin vain. ei niin sanotusti nappaa enää.
sun suhtautumisesi näihin sukulaistapaamiseen on just sama kuin täällä päässä. oikeastaan nauroin kun luin tekstiäsi vaikka eihän tilanteessa mitään hauskaa ole. jos siis siltä kannalta ajattelee asiaa ettei ole koskaan saanut aitoa kontaktia lähisukulaisiinsa. äideistä nyt puhumattakaan.
mulle kuuluu hyvää. huolimatta siitä että sairastan tätä paskasairautta. olen oman ja lääkärin yhteisestä päätöksestä lopettanut sytostaatit kokonaan ja siirtynyt palliatiiviseen hoitolinjaan, eli syöpääni ei hoideta enää, vain siis pelkkiä oireita kuten mahdollisia kipuja.
en vaan kestänyt niitä enää, ei mieli eikä fysiikka, niin rajuja settejä ne on. ajatus siitä että never again on huojentava, ja oon todella tyytyväinen kotonani käyviin Kotisairaalan/Kotihoidon toimintaan. samoin Kotisairaalan lekuri on aivan loistava. täällä mun luona käydessään hän sanoi, että
yleensä lääkäri haluaa parantaa, mutta minä olen sellainen lääkäri joka haluaa hoitaa parantumattomasti sairaita siten, että heidän elämänlaatunsa on paras mahdollinen. eli just mulle sopiva lekuri, tai kenellepä kroonikolle ei.
no joo, eihän mun ollut tarkoitus pulista tästä sairaudestani mutta näppäimistö vie.
yritä kestää tätä elämää! kuten kestätkin. otetaan rennosti, tulee mitä tulee.
miten muuten se sun maksa"sairaus" vai voiko sitä sairaudeksi kutsua? onko se tilanne ok?
voi oikein hyvin ja hyvää raitista kesäreissua!
Juulialle tosiaan myös parhaat terveiset. sen verran tiedän, että oot vasta muuttanut joten onnea uuteen kotiin!