Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 15.6.2019 11:20:08

Milloinkas se lähtö nyt on?
Rentouttavaa ja hyvää lomaa toivotan. Unohda kaikki muut, nauti.
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SylviaPlaa » 15.6.2019 18:50:09

tervehdys Tyräkki ja Juulia ja kaikki muutkin tutut tai tuntemattomat.
oliko se vasta eilen kun tuli vähentäjissä puhetta teistä että mitähän kuuluupi ja tulin nyt vähäsin vilkuilemaan tänne loppareiden puolelle.
Juuliahan käy ilahduttavasti välillä vähentäjissäkin mutta Tyräkki, lähinnä sun menoa ja meininkiä tulin tänne lueskelemaan.
muistan niin pirun hyvin kun olit joskus raittiutesi alkuaikoina etelässä ja selvitit reissun selvinpäin - ja miten häikäistynyt vielä silloin olin moisesta tempusta. ja ny olet jälleen lähdössä palmujen alle, käsitin, mutta sehän menee jo rutiinilla, enkä muuten minäkään enää ihmettele asiaa eli raitista matkailua. asiat ovat niin erillä tavalla kuin vielä parisen vuotta sitten. omakin juomiseni on loppunut lähes kokonaan ja suhtaudun alkoholiin aikas välinpitämättömästi. eikä muuten (sanon myös että onneksi) pelkästään tämän syöpäni takia vaan ihan muutoin vain. ei niin sanotusti nappaa enää.
sun suhtautumisesi näihin sukulaistapaamiseen on just sama kuin täällä päässä. oikeastaan nauroin kun luin tekstiäsi vaikka eihän tilanteessa mitään hauskaa ole. jos siis siltä kannalta ajattelee asiaa ettei ole koskaan saanut aitoa kontaktia lähisukulaisiinsa. äideistä nyt puhumattakaan.

mulle kuuluu hyvää. huolimatta siitä että sairastan tätä paskasairautta. olen oman ja lääkärin yhteisestä päätöksestä lopettanut sytostaatit kokonaan ja siirtynyt palliatiiviseen hoitolinjaan, eli syöpääni ei hoideta enää, vain siis pelkkiä oireita kuten mahdollisia kipuja.
en vaan kestänyt niitä enää, ei mieli eikä fysiikka, niin rajuja settejä ne on. ajatus siitä että never again on huojentava, ja oon todella tyytyväinen kotonani käyviin Kotisairaalan/Kotihoidon toimintaan. samoin Kotisairaalan lekuri on aivan loistava. täällä mun luona käydessään hän sanoi, että yleensä lääkäri haluaa parantaa, mutta minä olen sellainen lääkäri joka haluaa hoitaa parantumattomasti sairaita siten, että heidän elämänlaatunsa on paras mahdollinen. eli just mulle sopiva lekuri, tai kenellepä kroonikolle ei.

no joo, eihän mun ollut tarkoitus pulista tästä sairaudestani mutta näppäimistö vie.

yritä kestää tätä elämää! kuten kestätkin. otetaan rennosti, tulee mitä tulee.
miten muuten se sun maksa"sairaus" vai voiko sitä sairaudeksi kutsua? onko se tilanne ok?
voi oikein hyvin ja hyvää raitista kesäreissua!
Juulialle tosiaan myös parhaat terveiset. sen verran tiedän, että oot vasta muuttanut joten onnea uuteen kotiin! :P
SylviaPlaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 16.6.2019 11:50:47

Sunnuntai.

Sylvia, kiva kun kävit! Olen vähän tuonne Vähentäjien puolelle vilkuillut, mutta kun on olen ollut niin pitkään hiljaa, en ole enää tiennyt miten sanojani asetella.

Juulia, huomenna lähdetään!

Mutta sitä ennen vielä muuta, pitää seuraavaks yhessä tapahtumassa käydä ihmettelemässä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Fullmoonn » 16.6.2019 17:36:03

Hieman on ollut alkoholinhimoa johtuen kauniista kesäsäästä ja lämmöstä. Astetta haastavamman tekee lopetuksesta se että kaappiin on jäänyt lempi alkoholijuomiani varastoon ja pitäisi saada ne pois myytyä, pelkään että yhdessä hetkessä aukasen yhden pullon ja se on menoa sit :lol:

Aloitin tänään pitkästä aikaa kuntosalin ja olisi tavoitteena pudottaa painoakin tässä tämän vuoden aikana. Juurikin ryyppäämisen takia oli jäänyt tuo vanha harrastus unholaan ja pulskistunut olen sen verran ettei oma kroppa miellytä. Mutta uskon että tästä lähtee elämänmuutoksen lisäksi myös kropan uudistaminen liikkeelle 8) Hyvä fiilis tästä
The Pain You Feel Today is the Strength You will Feel Tomorrow
Fullmoonn
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 16.6.2019 21:27:47

Myöhempi sunnuntai. Muutamat hotskut kun vielä saatais varattua.

Äijä mielellään lykkää, kunnes on pakko. Ja kiukku. Siinä missä mä olen ripeä ja vähän sinne päin, äijä osaa olla piinallisen hidas ja perinpohjainen. Ja jahkaava. Ennen kaikkea jahkaava.

Huome sitte tosiaan muille maille loppukuuks, niin että juhannuksen lisäks olen matkoilla myös raitistelun 2v-merkkipäivänä.

Eiliset urheilut meni hyvin, mutta en nyt tällä hetkellä pysty keskittymään raportointiin, tai no, mihinkään, ennenku ollaan saatu buukkailu finalisoitua. Mähän siis tässä koko ajan "avustan" ja kannustan, eli yritän jouduttaa päätöksentekoa.

Fullmoonn, maukkaat viinakset jääkaapissa voi kyllä alkuunsa tehdä lankeamisen turhan nopeeks ja helpoks :mrgreen:
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 17.6.2019 08:06:04

Hyvää reisua Tyräkille ja siipalle!

Ota ötököistä kuvia meitille!
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.6.2019 18:21:40

Jahas, niinkö se alkaa Suomessa juhannus kääntymään krapulaansa?

Kiits Helise, muuten matkailu edenny suotuisasti, mutta oikein mehevistä ötököistä en vielä ole oikein saanut kuvia. Äijä myös epäili, ettei ehkä kaikkeen mitä löytyy, kannata koskea..

Viinallisesti ei mtn, en ole edes huomannut paikallisissa kaupoissa katsella valikoimaa/hintatasoa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 25.6.2019 06:02:39

Kolmas osavaltio menossa, kolme jäljellä.

Penteleesti luonnon ihmeitä ja muuta mukavaa, yks kassan ja auton välille hukattu ostoskassi, mutta ei muita isoja vastoinkäymisiä.

Ollaan äijän kanssa aika sopuisia reissaajia(kin), vaikkei ihan aina mun ripeys+suurpiirteisyys ja äijän verkkaus+pilkuntarkkuus ole toisiaan täydellisesti täydentävä yhdistelmä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.6.2019 04:11:31

Vajaa viikko vielä.

Epäilen matkan pituuden olevan ihan optimaalinen, vielä on aikaa ja nähtävää, muttei ryydyttävästi.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 30.6.2019 07:06:53

Sittenkin jo seittämäs osavaltio saavutettu.

Äijä kärsi eilen vähän kuumuudesta ja mä tänään hedarista, onneks molempiin päiväohjelmiin mahtu päikkärit.

Huomenna ostaria ja kaupungin valoja.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Onneli47 » 30.6.2019 20:40:31

Wuhuu! Onnittelut 2 vee synttäreiden johdosta ja hauskaa loman jatkoa.
Onneli47
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 1.7.2019 07:48:33

Onneksi olkoon vuosipäivän johdosta Tyräkki! Veikkaanpa, että et olisi ikinä itse 2 vuotta sitten uskonut kuinka hyvin sulta tuo raitistelu sujuu.

Lisää juttua reissusta pliisss!
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 1.7.2019 11:42:54

Onnea Tyräkki 2v. :D
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Ginger2 » 1.7.2019 16:15:21

Mahtionnet raittiudesta!
Kyllä sä pystyt!
Ginger2
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 3.7.2019 07:24:43

Kiits naiset! Niin se näköjään toinenkin kiekka auringon ympäri kulu ilman viunaa.

Vielä yks yö vieraissa vällyissä (ja yks kymmenessä kilsassa), joten enemmän myöhemmin.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat