Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 21.7.2019 19:18:27

Fullmoonn, sepä se, jos ei ahkerasta harjoittelusta huolimatta kohtuukäyttöä opi, niin kyl sitten on helpompi vaan lopettaa. Mulle on tullut ihan iloisena yllätyksenä se, että vaikka kohtuukäyttäjänä olen ihan onneton, ei se automaattisesti olekaan tarkoittanut sitä, että nollailu olis mulle yhtä hankalaa.

MinnaKoo, kiva jos lätinöistäni oli iloa. Jos mää, niin kyl muutki. Kuivaa kesänjatkoa!

Sunnuntai.

Syntymäkoti saavutettu. Kulutin matkalla aikaa kirppiksellä ja täällä pakenin melkein heti mustikkamettään. Puoltoista tuntia, ehkä puoltoista desiä. Sekin vadelmaa. Vielä en ole ehtinyt ihan hirveästi kärsimään, mutta katotaan nyt kuinka pitkän ilon itku vaatii.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 22.7.2019 20:45:34

Vissiinki maanantai.

Vanhustelua. Olen yrittänyt pitää itteni kiireisenä ja kohteliaana. Jos nyt vaikka puoltoista vuorokautta vielä jaksais, niin ei sitten taas vähään aikaan tarttis.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.7.2019 21:16:50

Tiistai.

Puol vuorokautta vielä. Josko ns. tappajaetania kävisin etsimässä seuraavaks.

Kuva
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.7.2019 22:33:16

Kuva

Lupaa huomiselle poutaa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 25.7.2019 14:13:37

Torstai.

Oli poutaa, ja on tänäänkin.

Himauduin just, olin vielä vanhustelun jälkeen yhen yön vähän niinku puolmatkan krouvissa sillä samaisella kaveriserkulla, jonka kanssa vietin viime viikkoa.

Safkaa kai pitäs sit tehdä seuraavaks.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.7.2019 14:53:35

Perjantai.

Väsy ja pöhö, pitäis taas ruokavaliosta höylätä hieman turhaa hyväskää pois.

Poimin viinimarjoja ja kuuntelin Kikka-kuunnelmaa https://areena.yle.fi/1-50176555

Huome ehkä vihdoin äijän porukoitten mökille, jonne piti mennä jo pari viikkoa (ja pari vuotta) sitten. Ei aiheuta hertsaa tai toimenpiteitä. En tosin yhtään tiedä kuinka suuri on todennäköisyys, että ruokapöydässä tarjotaan viintä tai vastaavaa, mutta en nyt siitäkään ota kierroksia, äjän vanhemmat on hyvin hillittyi ja hallittui (ja mä nään niitä keskimäärin ehkä kerran vuoteen).
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 27.7.2019 22:10:34

Lauantaiehtoo.

Eipä täsä, silmät luppaa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.7.2019 11:03:09

Sunnuntai.

Hitailua. Pihalla kenties kesän kuumin päivä, mutten nyt ole vielä vaivau..ehtinyt sinne.

Jotenkin jo "uus syksy ja uus elämä"-olo. Vaikka siis mitään sen uudempaa ei ole tiedossa tahi tulossa. Haluisin esmes alkaa pukeutua jotenkin paremmin, mutta niinhän mä kohta lähden Cittariin tylsissä farkuissa ja tyhmässä paidassa. Paitsi ehkä tällä kelillä pitää tsempata joku muu vaihtoehto.

[Ja siis mullahan on "parempaa" kaappi täynnä, äärimmäisen vähäinen viitseliäisyyteni vain on esteenä. Kuten myös hiustenlaitossa. Ja meikkaamisessa.]

Ihan niinku olisin mielelläni hyvä ihminen, mukava ja sydämellinen, olisin myös fiini ja laitettu. En vaan oikein pysty enkä kykene.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.7.2019 13:43:56

Cittari suoritettu.

Ihan kesämekossa joo, mutta sekin paljastu olevan jotain semmosta perkeleen matskua, johon ihan vaan esmes vesiroiskeet kuivuessaan jättää hirveet läntit. Eleganttia.

Tukkakin on taas ihan pahnakasana, ja naamaan en nykyään useinkaan jaksa laittaa täyttä lahonsuojasettiä.

Ja nyt en taida jaksaa tehä muuta, ku ottaa torkut.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Reiska » 28.7.2019 14:41:12

Siis eihän tonne ulos ole mitään asiaa. Täällä mittari nousee 32 asteesee ja missää asennossa ei ole hyvä olla. Noh kohta helpottanee tää helle. Ei pysty koirankaa kanssa tehä minkäänäköstä lenkkiä ko 5 minuutissa on housut ja päitä läpimärkä ja puhti pois.
Kyllä se siitä.
Reiska
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.7.2019 17:42:02

Reiska, tääl kans samat 32, jopa varjossa. Mites, kumpi kärsii enemmän kuumasta, isäntä vai koira?

Oottelen että aurinko laskis, ja elätän toivettä viileemmästä ja virkeemmästä huomisesta. Onneks on sunnuntai, niin on jotenkin henkisesti helpompi huijata itteänsä, että huomenna sitten.. Ja jos ei huomenna, niin viimeistään sitten kun kuu vaihtuu..

Eilen "anoppilassa" ei tapahtunut mitään erikoista. "Appiukko" joi ruuan kanssa yhden kaljan, sekin saatto olla joku vajaaprosenttinen. Käytiin mustikassa, poimin toiseks nopeiten. Osoitin siis ahkeruutta, mutten hyppinyt "anopin" silmille. Juttelin esmes Kikasta ja keisarinviitasta, siitä perhosesta siis.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 29.7.2019 07:38:42

Sooooooooooon ny vihdoinki ilmat viilenny!!!!!!

Mä en ulkona ole juurikaan viime päivinä aikaani viettänyt. Onneks toi eteinen ja rappuset on iltapäivällä varjon puolella.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 29.7.2019 14:53:04

Maanantai.

Forecan mukaan "lämpimintä nyt" on tossa kymmenen kilsan päässä, joten kylmä ei kiusaa vieläkään. Toki lähemmäs kymmellä asteella on keli parantunut.

Helistin, meil yleensä autotalli pysyy mukavan viileenä, mutta olen jo melkein saanut sen siivottua, useamman kesän aikana siis 8)

Himailua, vähän ennen yhtätoista taisin herätä. Vähän sillai jakomielitautinen olo, että onhan tää laiskamatoilu ihanaa, ja sitten taas ei. Noh, pari viikkoa ja palaan edelliseen duunipaikkaan vielä yhdeks pätkäks. Ja sitten känisen kun on niin kovin raskasta elää tavallista työtätekevän lampaan elämää.

Mutta niinhän mä kaiken tuppaan tulkitsemaan, että pelkkää suota siellä, vetälää täällä, ojaa sekä allikkoa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 29.7.2019 16:16:21

Ja edelliseen jatkettakoon, että ihan mukavaa päivää mä tässä viettelen.

Perhosbaarissani on vieraillut sekä amiraali, että suruvaippa. Pyykki- ja tiskikoneet on hoitaneet likaisia hommia puolestani. Safkaakin on valmiina. Vettä tulee hanasta, sähköä töpselistä, data lentää taivaalla.

Niin ja tietty ilmalämpöpumppu puhkuu ja puhaltaa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 30.7.2019 12:13:53

Tiistai.

Yritin herätä heti ysin jälkeen, puol yhteentoista meni. Ehkä jo huomenna.

Reeneihin kunhan kello on tarpeeks, nähtäväks jää tapahtuuko sitä ennen mitään.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat