Olet täällä

Fixattu fajanssi

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Fixattu fajanssi

ViestiKirjoittaja HR1373 » 16.8.2019 11:51:52

Kuva

Täs on tällanen yhen humaanin käyntiyritys.

Ne 92 murtautumisyritystä ei ole enää arkistossa.

Onkohan siellä joku epätoivoinen alkoholisti?
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 16.8.2019 13:47:17

Lähetä sille tämän Plinkin osoite ja kutsu mukaan. Olisihan se mielenkiintoista kuulla millaisia palveluita siinä maassa alkkikselle on tarjolla, onko ihan "katkoa" ja silleen :lol:
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 16.8.2019 14:47:02

Erilaisia virtuaalipöpöjä ja haittaohjelmiahan käsittääkseni sinkoilee erilaisten bottien avulla ristiin rastiin pitkin maailmaa koko ajan.
Edellinen Helistimen kuva tällaisesta näytti olevan USA:sta. Ei siis kannata ehkä realistisessa mielessä tehdä johtopäätöksiä, että joku tietoinen taho USA:ssa tai Iranissa olisi erityisen kiinnostunut juuri meidän höpinöistämme. :)

Somehan on tulvillaan kaikenlaista matskua ja mielipidettä, joita ihmiset tuottavat sinne ihan oikeilla nimillään ja naamakuvillaan. Ei sitä tarvitse edes vakoilla, jos haluaa tietää mitä mieltä joku Virtasen Erkki Juupajoella on mistäkin maailman asiasta.
Varovainen kannattaa kuitenkin olla sellaisten henkilötietojen jakamisesta, joita joku voisi käyttää haitallisesti, esim. hetu, luottokortin numero, salasanat, pankkitunnukset yms.
Enkä ihan jatkuvasti jakaisi julkisesti nettiin myöskään alaikäisten lasteni kuvia, jos minulla sellaisia olisi. :idea:
¤ Siitä on lähdettävä että tähän on tultu. ¤
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HR1373 » 16.8.2019 17:08:53

Voih, niitä on tosiaan ympäri maailmaa näitä murtautujayrittäjiä siellä mun sivullani, ottaen huomioon, ettei se ilmesty hakutuloksiinkaan, eikä edes ole luettavissa sieltä mitään. Eikä siellä sivulla ole kuin lorem ipsumia-harjoitusteemoissa. Mutta kuvat ovat siellä sivulla varastoituna. Mä olen aina ihmetellyt niitä kävijöitä! - Ainoa selitys on kuvat, joita olen käyttänyt mm Pohjois-Vietnamilaisen kuvaajan kuvan olen joskus tallentanut tuolle sivulleni. - Tietysti homman ymmärtää siinä mielessä, että joku kuvaaja katsoo, että kuka on heidän kuviaan imuroinut jollekkin sivulle, joka sitten on salasanan takana jne. - Että mihin tarkoitukseen sitä kuvaa käytetään ja käytetäänkö sitä nois niisku peräti kaupallisesti.

Mut näitä käyntejä tuosta yhdestä maasta oli jo vuosia sitten.

En ole tuohon palvelimeen oikein tyytyväinen. Siellä muutellaan palveluja sekä hinnoitteluja vähän väliä ja mikäli ei käy siellä pääsivulla kuin harvoin, niin ei välttämättä tiedä mitä palvelua on jälleen muutettu ja mitenkä. Taidan siirtyä top-hostinkilistan palveluntarjoajien asiakkaaksi. Onhan niiden vuosimaksu kalliimpi, mutta varmaan nuissa joissain asioissa on selvyyttä hieman enämpi. - Kun mä olen pelkkä harrastelija näissä hommissa sekä itseopiskelija.

Ja onhan tässä tullut vuosien varrella kerrottua selvästi, mitä mieltä olen tietyistä uskonnoista sekä kulttuureista.

Mä olen väsynyt sekä stressantunut. Ottaa toi hautominen niin koville.

Raittiina on kuitenkin tääkin päivä vietetty.
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 16.8.2019 18:12:12

^ No minä haukun somessa kaikkia uskontoja ihan tasapuolisesti ja vieläpä omalla nimelläni ja naamallani, eikä ole vielä ovikelloa tulleet soittamaan sen enempää jihadistit kuin kristillinen äärioikeistokaan. Voisin sanoa siis, että saat olla ihan huoletta. :D
Ihan elävien kirjoissa on myös Dawkinsit ja Enqvistit vielä.

Toki jos haluaa ajatella, että terroristijärjestöt ovat kovasti kiinnostuneita omasta pikku näpertelystä, niin toki niin voi uskoa.

Toki on totta, että ääriryhmät voivat olla vaarallisia kenelle vain. Äärioikeistokin on ainakin Saksassa tehnyt poliittisia murhia, ja jonkun sekopää-pyssymiehen kohteeksi voi joutua vaikkei kirjoittaisi mitään minneköän koskaan.

Tästä huolimatta: hyvää viikonloppua. Oikein hyvää.
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja HR1373 » 18.8.2019 07:46:54

Eilen tuli seikkailtua netissä ja tehtyä kaikenmoisia juttuja, joista Jr varoitti etukäteen. Aamulla kun käynnistin koneen, niin virustentorjuntaohjelma olikin lukinnut vehkeen lentokonetilaan ja ihmettelin kun ei hiirikään toimi. Virustentorjunta ilmoittelikin sitten mitä seuraavaksi tulisi tehdä ja tässä onkin sitten scannailtu konetta ja tehty kiltisti mitä ohjeet sanoo. - Aijaijaijai, olis taasen pitänyt uskoa mitä Jr sanoo moisista hommista.

Asuntokommuunimme jäsen J sanoo, että karviaiset ovat kypsiä, vaikka minun mielestäni ne eivät ole vielä täysin. Mun mielestä karviaisen tulee olla sellanen hieman pehmeämpi sekä makoisampi.

Eilen pidettiin hautajaiset suurelle joukolle kananmunia, jotka syötäväksi tarkoitettu. - Viikon verran vielä odotellaan ja sit tarvii kyllä lopettaa toi hautomishomma. Siellä on nyt kolme kanaa hautomassa. Tarttis saada tyhjättyä toi aitta sekä varustella se talvikuntoon elukoille.

Raittiina täs on hommailtu ja hommaillaan myös tänään.

Maailmalla silleen pikkuhiljaa alkaa rähinät jokapuolella. Ebolakin saattaapi kyllä putkahtaa sieltä Kongosta liikekannalle. Kaikenmoista voipi tapahtua eikä niihin tapahtumiin oikeen itse pysty vaikuttamaan mitenkään. Parempi vain pysytellä sivustaseuraajana ja yrittää elää mahdollisimman hyvää elämää.
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 18.8.2019 11:49:45

Eikös sen ensimmäisen hautojakanarouvan tipuset jo ala kuoriutumaan?
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja HR1373 » 20.8.2019 08:27:42

Kyllähän R. Hautovan munista pitäisi alkaa kuulua piipitystä. Kokeneemmat kertoovat, että he antaa hautoa neljä viikkoa ja mikäli ei sinä aikana tipuja tule, niin sit hävitetään kaikki munat. R. Hautova vaikuttaa hyvin väsyneeltä ja on ulkoillut viime aikoina pitkiä aikoja, eikä ole enää lainkaan ärhäkkä eikä höyhenet tönötä pystyssä.

Tarttis kylmän tylysti hajoittaa yksi munista. Mä jätän kyllä sen tehtävän jollekkin muulle tässä kommuunissa.

On tässä kestämistä välillä noiden kanssa!

Raittiina täs on eleskelty ja raittiina jatketaan myös tänään.

PS. Ehtoolla olen päässyt aikaisemmin uneen. Olen vain mennyt sänkyyn ja sammuttanut läppärin ja kaikki valot. Tuon seurauksena olen myös herännyt tavallista aikaisemmin, eikä siihen aikaan ole tässä torpassa mitään järkeä olla hereillä. Niinpä eilisehtoona katselin kauhuelokuvia yhteen saakka ja nukuin yhtä aamuheräämistä lukuunottamatta kahdeksaan saakka.
HR1373
Miedosti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 20.8.2019 09:44:13

Vaikuttaa siltä että R.Hautova on jo luovuttanut itsekin. Ei tainnut Einarilla olla kunnon paukkuja. :?
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 21.8.2019 08:31:00

Mä päätin seilata takaisin tolla pelastusrenkaallani. - Salasanavaihto-operaatio on vähän niisku toi muistipeli. Tällainen vanhemmanpuoleinen kääkkä sellaisia aina välillä tarvitsee. Tänä aamuna muistelin, että minkä elokuvan katsoin illalla ja voi helkutti kyllä vei pitkään ennenkuin muistin. Ja sit kun välähti kuva elokuvasta mieleen, niin muistin koko elokuvan jopa sen nimen.

Mut kun salasanan tarvittis sisältää vähintään 12 merkkiä! Ja kaikenmoisia merkkejä?! Eikä sitä sais tallentaa minkään selaimen muistiin.

Juulialle terveisiä Einarin puolesta, että todistetusti Jr:n munakas meni pilalle siitä yhdestä osittain kehittyneestä mustasta kananpojasta.

R. Hautova hautoo edelleen, ei jättänyt hommaa kesken. Mutta rouva on hyväntuulinen kun häntä käy tervehtimässä.

Eikka-kukolla on kyllä omituiset huvit välillä. Tuntuu, että se tekee noita temppuja aivan tahallaan kanoille. Eikan lentokyky on kyllä olematon verrattuna kanoihinkin. Tuosta pihan muurin päältä se ikäänkuin astuu tyhjyyteen, jumps ja alas valtava höyhenmöykky. Kerran se otti vauhtia kauempaa, ähelsi juoksuun ja lehahti lentoon muurin päältä. Hurja lentomatka kantoi lähes 10 metriä. - Vaan kerrampa tuo Eikka katseli siinä muurilla alapuolella häärääviä kanoja, asetteli itsensä sellasseen korkeamman kiven huipulle ja hyppäsi sieltä suoraan kanan päälle, joka kirkui kauhusta sekä keplotteli itsensä pakoon, kun Eikan tasapainoilu ei onstunut.

Joo sellattii tänään tuli mieleen alkoholismista :shock:

Raittiina myös tänään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 21.8.2019 10:06:28

Eikka!
Kuva
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja helistin » 22.8.2019 17:38:59

Vuoden kohokohta oli sitten pian ohitse! Sillä valtionpäämiesten ehdoton ykkönen, tietysti Niinistön jälkeen, tuo aivan ihana Putin, viihtyi täällä vain pikaisen visiitin verran. Suurvaltojen pressojen kauneuskilvassa Putin ja Xi käyvät tiukkaa taistoa voitosta, Trumppi tulee jollain resiinalla perässä ja kaukana sittenkin. - Mut on Trumpissa oma viehätyksensäkkin tarvii sanoo.

Uimapukukierrosta ei ole vielä nähty, mut Putinin olen nähnyt simmareissa, kun hän meni jäiden sekaan uimaan ydinsukelluspaatista. Siitä on juutuubissa video jossain.

Kävin tänään lekurissa ja sain reseptin lääkkeeseen, jonka pitäisi avittaa unta oikein otettuna sekä oikeaan aikaan otettuna. Selosteen mukaan se on masennuslääkettä. Kokeillaan nyt tätä jonnii aikaa. Sen kun pitäis helpottaa tuota niskan jännitystäkin!

Verenpainetta tars muistaa mittailla sekä labrassa käydä.

Tarvii laittaa muistilappuja seinälle.

Raittiinna tänään on oltu tänän asti ja varmaan sitä riittää myös loppupäiväksi.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja helistin » 23.8.2019 07:45:13

Eka pilleri uutta lääkettä otettu eilen. Yö tuli nukuttua hyvin ja aamulla herättyä sopivaan aikaan ilman minkäänlaisia jälkioireita nappulasta.

Mun takin ompeluprojekti ei nyt ole edennyt laisinkaan. Tuli näet mieleen, että enhän mä voi lattialla niitä kaavoja alkaa värkkäämään, koska mun polvet ei kestä moista polvien varassa ryömimistä. Keittiön pöytä on siis ainut mahdollisuus työstää moisia kaavoja. Ja onhan vielä elokuu, joten ei mitään kiirettä moisiin hommiin.

Sademetsä palaa. Muistan jostain lukeneeni, että kun se on kerran palanut, niin se ei enää kasva takaisin maapohjan vuoksi. Mutta on täälläkin ymmärrettävä, että jostainhan sielläkin on kasvavan väestön määrän elettävä tänä päivänä eikä joskus sadan vuoden päästä.

Joo, raittiina myös tänään.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vadelmamunkki » 23.8.2019 12:17:17

^ Niimpä. Onhan sitä kansan elettävä, vaikka ilman happea jos niikseen tulee. Ja mitäs väliä sillä on jos seuraava sukupolvi ei pysty elämään koko perkeleen planeetalla, kun pitäähän sitä mällätä kaikki paskaks kun vielä vähän mällättävää on.

Se Bolsonaron mulkku ja persepää on niitä maailman johtajia, jotka saa minut oikeasti jossain määrin menettämään malttini. Onneksi sentään tyypillä, joka on vakaasti päättänyt pistää maapallon niin paskaksi omana elinaikanaan kuin pystyy, ei ole ydinaseita.

Trump on sentään hupaisa (tahtomattamaan), ja siinä itäisen maan luihussa pikku käppänässä, joka juuri kävi meillä päin visiitillä, on muuten vaan jotain jännittävää.
Saahan siitä ainakin hyviä meemejä, joita Venäjällä, tuossa sananvapauden tyyssijässä, ei saa edes levittää. :D

Ja nyt jos pistän tämän kuvan tähän, niin foorumia vakoileva itänaapurin salainen poliisi hyökkää pian meidän molempien kimppuun.

Kuva
vadelmamunkki
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja helistin » 23.8.2019 15:31:09

No, olihan siinä nyt purkausta kerrakseen. Eurooppa & Amerikka lienee omaavat tekopyhimmät immeiset mitä tältä planeetalta löytyy. - Luen myös itseni tähän joukkoon.

Voi herttileidi ko naurattaapi tuo pääminister Rinnekkii ja tää Ranskan makarooni.
helistin
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat