Olet täällä

Paras bentso? (mielipiteitä)

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Paras bentso? (mielipiteitä)

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 24.10.2019 12:20:27

Vanha Temesta himo kutsuu taas. :( Pitkän käytön jälkeen se ei koskaan kokonaan poistu.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 24.10.2019 12:33:06

Myydänkö Diapamia nestemuodossa kotikäyttöön? Se olis kiva ottaa huikat pullosta mansikan makuista-litkua aina silloin tällöin.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 25.10.2019 08:00:37

Mastodontti kirjoitti:^Oletko muuten koskaan testannut itse Frisiumia tai kukaan muu palstaa lukeva? Kiinnostaisi tietää vaikutuksista.

Höpö höpö taas Dontti listojesi kanssa!

Insomin
Rivatril
Diapam
Tenox
Dormicum
on lopullinen lista ilman Frisiumin tai pitkien Xanoreiden testausta Suomen valikoimista. Lyhyitä Xanoreita en halua edes nähdä.
Jos et osaa käyttää ni älä vittu käytä.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 28.10.2019 18:08:15

Tampax-Rouva kirjoitti:Myydänkö Diapamia nestemuodossa kotikäyttöön? Se olis kiva ottaa huikat pullosta mansikan makuista-litkua aina silloin tällöin.

On mahdollista yksityiseltä erityisluvalla. Saa sitä takapuoleenkin :lol:

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 28.10.2019 18:36:19

Mastodontti kirjoitti:
Tampax-Rouva kirjoitti:Myydänkö Diapamia nestemuodossa kotikäyttöön? Se olis kiva ottaa huikat pullosta mansikan makuista-litkua aina silloin tällöin.

On mahdollista yksityiseltä erityisluvalla. Saa sitä takapuoleenkin :lol:

Kyl mä ihan suosiolla ottaisin sen suun kautta. Toi piikki takapuoleen tai olkavarteen on enemmän tätä Nnaanan suosimaa tyyliä.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Tampax-Rouva » 29.10.2019 14:06:45

Stesolid 5 mg ja 10 mg peräpuikko.

Peräpuikkojen ulkonäkö: valkoisia tai värittömiä, läpikuultamattomia peräpuikkoja.
Tampax-Rouva
Miedosti panostava jäsen

Re: bentsoista puheen ollen

ViestiKirjoittaja Tohtori Sykerö » 13.11.2019 15:01:37

jonegor kirjoitti:onkos joku kokeillut stemetiliä, risperdahlia tai cipramiliä? onko tullu mitään kiksejä...?

Ei. Stemetil, Risperdal oval leptejä ja Cipramil SSRI.
Tohtori Sykerö
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 26.3.2020 20:02:37

Paras oli Temesta, mutta aivan liian koukuttava. Vierotusoireet oli aivan karmeat. En enään koske. Kai se on pakko pysytellä diapamissa tai rivareissa. Vaikka olen kuullut myös juttua että Rivatril reflat voi olla aika kovat.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

Paras on mansikalla maustettu.

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 4.4.2020 17:41:48

Saa tosiaan mutta roskiinhan tämä loistotuote vakikäytöstä oli pois ottaa. Mahavaivoja tulee.. Mutta codesan compin difenhydramiinihan se vasta OK vasteet antaa. Hyvä keksintö. Pitää kysyä onko sitä saatavissa tapuina pelkilteen.

Mutta ei silti Mansikkapamia voittanutta kun iskee Rivat, Temestan, Insominin ja Halcionin kylkeen+juuri sopivasti Kukkaa ja Sirdaludia. Miten Metyylifenidaatti ja Norspan-laastari vaikuttaa comboon on jo hieman hankalampi hahmottaa.

Hieman vasteita on myös yllättäen löytynyt uneen Triptyl+Mirtatsapiini combo. Vain harvoin ja annokset todella matalat. 2mg amitryptiliinin tekee apteekki ite niin pieneksi. Ku 10mg tabut normisti pienimmät.

Kuka ehdottaa parasta sedatatiivista antihistamiinia vaikka bentso palstalla nyt ollaankin?? Tai jotakin muutakin erikoisempaa sedatatiivista troppia tähän comboon. Dormicumista tulee heti dementikoks ja Stilnoct muodostaa jonkun ihme kestotolen. Tenox ei enää nappaa, hyh hyh..

Atarax, Nortriptyl, Agomelatoniini, Gabrion ja Surmontil ei innosta.. Klotriptyl Mite ja Egyptiläinen kamomilla, ainoot jotka keksin sekä timjami tee, vapotus. Azonan voi unohtaa. Pirasetaami vois ehkä olla yks tai sentrofenoksiini tai pramisetaami.

Myös ketamiini-infuusioon ja psykedeeliterapiaan on luvat. Ruotsissa käytetty esketamiini vois olla vielä hurjempi.

Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 5.4.2020 13:12:32

^ Tenox on mielestäni ihan hyvä. Se on auttanut mua paljon. Ataraxille olen taas allerginen, mun 15-vuotias lähisukulainen syö sitä plus masaria ja 150 mg ketipinoria iltaisin. Itseviiltely on loppunut mutta ei hän voi millään tavalla mielestäni hyvin.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pia » 24.4.2020 06:37:40

Diapam on ainoa jota olen saanut lääkäriltä reseptilläkin joskus, mutta siitäkin jo vuosia. Yksityiseltä lääkäriasemalta sain. Niin ja Stesolidia katkolla ollessa. Eikö se ole melkein samanlaista kuin Diapam?
Lisäksi oon reseptillä saanut unilääkettä tyyliin Zopinox, joka ei kai ole varsinainen bentso mutta vähän sinne päin?

"Epävirallista" tietä pitkin, öh, siis kaverilta, olen saanut joskus mm. jotain Risolidia ja Opamoxia, jotka tuntui laimeilta Diapamiin verrattuna, jopa kaljan kanssa otettuna. Sen sijaan Tramal poksahteli aika tavalla päässä alkon kanssa.
Yes sir, I can booze!
Pia
Miedosti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 28.4.2020 13:46:35

Stesolid on sama kuin Diapam vain eri nimellä. Katkolla ne antaa sitä usein nestemäisenä 3-4 kertaa vuorokaudessa. Yöksi tulee sitten eri lääkkeet en tiedä mitä mutta nukuin kuin tukki. Opamoksista mulla ei ole kokemusta mutta tänään sain terkkari lääkäriltä 60 kappaletta plus
Burana 800 mg hermokipuihin, mulla on lihas spasmi tai väililevynpullistuma niskassa ja kipu säteilee vasempaan käteen. On noi ryynit auttanut hieman. Panacodia hän ei halunnut määrätä koska mulla on myös Peratsin käytössä ja kodeiinilla voi olla hänen mukaan yhteisvaikutus. Tramal taas on ihan placebo lääke minulle. Mietin että montako 15 mg Opamoksia vastaa yhtä 5 mg Diapamia.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 28.4.2020 15:08:12

Pia kirjoitti:Diapam on ainoa jota olen saanut lääkäriltä reseptilläkin joskus, mutta siitäkin jo vuosia. Yksityiseltä lääkäriasemalta sain. Niin ja Stesolidia katkolla ollessa. Eikö se ole melkein samanlaista kuin Diapam?
Lisäksi oon reseptillä saanut unilääkettä tyyliin Zopinox, joka ei kai ole varsinainen bentso mutta vähän sinne päin?

"Epävirallista" tietä pitkin, öh, siis kaverilta, olen saanut joskus mm. jotain Risolidia ja Opamoxia, jotka tuntui laimeilta Diapamiin verrattuna, jopa kaljan kanssa otettuna. Sen sijaan Tramal poksahteli aika tavalla päässä alkon kanssa.

Zopinox on bentsojohdannainen ja toimii samojen aivojen bentsoresepioiden kautta kun varsinaiset bentsot. Monet välttää sitä etenkin psykoosipotilaat koska se voi pahentaa hallusinaatioita ja unessakävelyä. Mulla se on aina toiminut hyvin ja antaa mukavan kitkerän maun suuhuun.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 30.4.2020 14:43:19

Ei ainakaan Opamox. Näitähän joutuu vetämään oikeen olan takaa ennenkuin toimii, mul on mennyt kaikki 60 kappaletta kahdessa päivässä. Nyt on selittämistä lekurille :mrgreen:. Diapam on ihan eri luokkaa. Ei ihme että PK-seudun A-klinikoilla määrätään tätä paskaa.

Valvira valvoo.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja kite » 4.5.2020 05:25:33

Mikä on Temestan salaisuus? Millä annoksilla mennään?
kite
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna