Kivasti on remmi saanu vähenneltyä plinkissä. Hieno juttu kyllä!

Mä oon kyllä teistä poikkeus ja tyhjän lasin pohjaa oon tuijotellut taas vähän turhan usein. Nyt tähän vois kirjoittaa jatkoksi, että nyt saa riittää ja elämänmuutos ja kaikkee hienoo. Jotenkin koen, että eihän se nyt niin mene. Vaikkakin toi juopottelu ei ees mitenkään hauskaa oo. Ja on semmonen kemiallinen olo kun sitä tirpoo. Motivaatio on vähentämiseen ja kaikkee muuhunkin kyllä hukassa. "Vähän " nyt vaan masentaa kaikki.
Ei täs nyt onneks oo tullu vedettyä aamusta iltaan joka päivä, mutta on kyllä lähtenyt lavasta aika hienosti.
Oon Juonu 3 päivää vkossa putkeen;
1.. päivä perjantaina sammumiseen asti känni
2. Päivä korjailua joka lipsahtaa kännin puolelle
3. Korjailua pitkin päivää
Ja itseasiassa oon juonu 4 päivää, kun oon ottanu vielä maanantaina yhden yömyssyn että ei tuu pahoja liskoja. Voi ny morjes!
Ennen tätä kärvistelin, että en juo kun kerran viikossa ja se alkoi jopa sujumaan.
Tänään vasta viime viikonlopun darra helpotti, eikä ainakaan vielä oo aikomusta korkata huomenna. Sunnuntaina on töitä niin ei sitä voi sit lauantaina törpötellä. Kyl mä tiedostan että toi viinasten kanssa reippaammin seurustelu on vaikuttanu tähän depression määrään, mutta blaah... on tää vaan oma savottansa taas s..tana.