Olet täällä

Ylläpitelyä

Me Lopettajat on keskustelupalsta niille, jotka jo seilaavat selvillä vesillä tai horisontissa siintää elämä ilman alkoholia. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ylläpitelyä

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.11.2019 13:55:29

Lauantai.

Reenit ja illaks Lidlistä viemisiä. Ostin sentään Deluxe-valikoimasta..

Ei kai täsä sit muuta ku valmistautumista seuraavaks. Tosin vaikka mä kuinka itteäni tälläisin, on mulla silti porukan pienimmät vuositulot, suurin painoindeksi ja rumin naama. Myöskään äijää ei kiinnosta, varsinkin kun muut siipat eivät ole paikalla, vaan ovat lapsenvahteina. [En toki pakota, ihan saa itse päättää tuleeko.]
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 23.11.2019 23:32:08

Himassa.

Kankeeta oli.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 24.11.2019 12:07:46

Sunnuntai.

Hei, olen Tyräkki ja al...ehei, ihmisvihaaja vain. Ei kai siinä sitten. Vihaanhan mä paljon muutakin, kuten heräämistä, vaivannäköä, puutarhatöitä, kotitöitä, usein myös palkkatöitä, mustia karkkeja, mainoskatkoja, puoluejohtajia ja monenlaista musiikkia. Noin ihan vaan esimerkeiks.

Työmatskuja ja ruuanlaittoa tälle päivälle. Ihan hyvää peruseloahan se, on töitä mitä tehdä ja rahaa hankkia monipuolisia elintarvikkeita ja keittiö missä laittaa sitä edes etäisesti maukasta safkaa. Ei nyt vaan kiinnostais.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 24.11.2019 19:04:56

Myöhempi sunnuntai.

Näinköhän on, että mun elämänhalukiintiö vaan on tältä viikolta yksinkertaisesti käytetty. Ehkä, jos hyvin käy, huomiseks saan lisää saldoa.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Sorb » 24.11.2019 22:20:07

Moi Tyräkki,
Hyvin sä vedät. Muista olla itselles lempeä, ei aina tarvii suorittaa.
Kaikkea hyvää, edelleen ketjuasi ja onnistumisiasi on ollut mukava seurata taustalta.
-sorb
Sorb
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja JuuliaS » 25.11.2019 12:08:49

Tyräkki kirjoitti:Myöhempi sunnuntai.

Näinköhän on, että mun elämänhalukiintiö vaan on tältä viikolta yksinkertaisesti käytetty. Ehkä, jos hyvin käy, huomiseks saan lisää saldoa.

Mielenkiintoinen teoria. Tuotahan voisi alkaa käyttämään laajemmaltikin. Siivouskiintiö on täynnä. Tiskauskiintiö on täynnä (tosin minulla tiskaa kone). Sosiaalisuuskiintiö on täynnä, palataan asiaan ensi viikolla. Ylityökielto. Mahtavaa. :D
Asioilla on tapana järjestyä
JuuliaS
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 25.11.2019 20:09:35

Juulia, kenties teoriaa voi myös tarpeen jalostaa, kiintiöhän voi olla käytetty koko kuulta tai vaikka vuodelta...

Sorb, kiits! Näköjään mä kykenen olemaan viinatta vuosikausia, mutta rypemään repsahdan aina uudestaan.

Maanantai.

Tihkua ja töitä.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 26.11.2019 18:10:21

Tiistai.

Töitä, Lidl, ja autolasiliike. Kuuma kivi ei pudonnu päälleni, mutta kopsahti tuulilasiin. Saatto se olla hiekoitussoraakin.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 27.11.2019 19:35:18

Keskiviikko.

Töitä, S-Market ja K-Market, Matkahuolto kuljetti mustan maanantain ostokseni rivakasti. [Ostostelen yhä yli tarpeeni.]

Vielä jakso islantilaista poliisisarjaa ja ysiltä yrittämään unta.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 28.11.2019 17:01:29

Torstai.

Töitä ja Tokmanni. Kyllä, elämäni on ilman viinaa ihan tylsämielisyyden multihuipentumaa. Ikävämpi ihminenkin olen ihan varmasti.

Surettaako mua? Ei. Ei myöskään janota.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja metsänpeitto (poistunut käyttäjä) » 28.11.2019 19:40:41

Mä isken huomenna verkkokaupan kautta täsmäiskun, jos pitempään haaveilemani takki tulee black friday-tarjoukseen.
Olen nimittäin ostoksilla kiertelyn vihaaja ja pelonsekaisella ihailulla seuraan ketjusi kulkua. Ja näin jouluruuhkan yltyessä välttelen kauppoja kuin ruttoa. Muonatäydennystä on pakko välillä raahata tänne piilopirttiini.
Hienoa, että Alko ei kuulu enää ohjelmaan meillä kummallakaan!
metsänpeitto (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Tyräkki » 29.11.2019 16:21:44

Metsänpeitto, tuottiko takinmetsästys tulosta?

Perjantai.

Töitä, Cittari ja päikkärit. Seuraavaks kerran vielä pikkujoulut. Toivottavasti ens vuonna muistan olla lupautumatta yksiinkään.
Tyräkki
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 29.11.2019 16:45:34

Pikkujoulut täälläkin, firman sellaiset. Menossa olen, mutta ei yhtään hotsita. Ei edes ilmainen viina, jotain kai on on vialla :D . Muut säntäilee etkoille, minä mietin kuinka ihana se oma sohva olisikaan :roll: No, kyllä siellä bileissä todennäköisesti hauskaa on jos vaan onnistun löytämään tutut porukat siitä valtavasta massasta. Ja sitten kun en enää viihdy niin oma auto kuljettaa nopsasti kotiin.

Hauskaa iltaa meille molemmille ja kaikille muillekin tietysti!
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Onneli47 » 29.11.2019 18:25:45

Mulla on yleensä suurinta se lähtemisen vaikeus. Yleensä itse juhlissa on sitten ihan ok mukavaa. Mutta jos ihan vapaasti (ilman kohteliaisuutta, sosiaalisia velvotteita) voisi valita, niin monet kekkerit jättäisin väliin. Hauskoja pikkujouluja Wilma ja Tyräkki.
Onneli47
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja metsänpeitto (poistunut käyttäjä) » 29.11.2019 18:44:45

Tyräkki kirjoitti:Metsänpeitto, tuottiko takinmetsästys tulosta?

Perjantai.

Töitä, Cittari ja päikkärit. Seuraavaks kerran vielä pikkujoulut. Toivottavasti ens vuonna muistan olla lupautumatta yksiinkään.

Ei tuottanut ei. Kyseinen pienempi valmistaja lienee muuttanut käytäntöjä viime vuodesta ja alennusprosentti oli aika vaatimaton. Onhan ne tietysti niinkin, että kun kyse on kalliimmista ja kestävistä kamppeista, aika moni lykkäisi hankintojaan tähän ostoshurmokseen ja tuskin sitten katteet riittää.
No aina ei voi voittaa, en siis tilannut nuttua. Tähtään joulunjälkeiseen alennusmyyntiin tai muuhun poistomyyntiin. Ehkä sopivaa kokoa mieleisestä väristä saa sittenkin. Tai tilaan myöhemmin normaalihinnalla.

Katson tallentamaani ohjelmaa sarjamurhaaja Ted Bundystä ja hitto vie, en kohta uskalla lähteä tuon koiranrääpäleen kanssa ulos.. Mielikuvitus laukkaa nyt ihan liikaa ja kun koira on vielä nuori, se pelkää vähän pimeää ja haukkuu ynnä murisee joka puskaan, kun on kuulevinaan vaikka mitä. Se ei tehtävää helpota nyt yhtään ja pahimmillaan paskon housuuni. Miksen katsonut tuota päivällä? :mrgreen: :shock:
metsänpeitto (poistunut käyttäjä)

EdellinenSeuraava

Paluu Me Lopettajat