Olet täällä

Ekstaasin jälkioireet kahden päivän käytön jälkeen

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Ekstaasin jälkioireet kahden päivän käytön jälkeen

ViestiKirjoittaja Mokaaja » 5.1.2020 14:18:40

Tilannepäivitys

Juonut vettä runsaasti ja nyt kihelmöi hyvällä tavalla ja on lämmin olo. Jostain syystä rento. Äsken oli tippa linssissä, mutta nyt naurattaa.
Mokaaja
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 5.1.2020 15:28:25

Mä haluaisin nauraa mutta mä en pysty. Itken kaikkien lasten puolesta jotka ovat sortuneet ja sairastuneet keltaisen-tiikeri esson takia.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mokaaja » 5.1.2020 15:40:41

Varpusemo kirjoitti:Mä haluaisin nauraa mutta mä en pysty. Itken kaikkien lasten puolesta jotka ovat sortuneet ja sairastuneet keltaisen-tiikeri esson takia.

Mitä tarkoitat tällä?
Mokaaja
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 5.1.2020 15:53:07

Mä vaan itken koska olen surullinen.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.1.2020 06:20:20

Mokaaja kirjoitti:Tilannepäivitys

Juonut vettä runsaasti ja nyt kihelmöi hyvällä tavalla ja on lämmin olo. Jostain syystä rento. Äsken oli tippa linssissä, mutta nyt naurattaa.

Sitten sulla on kaiketi afterglow-tila päällä, joka tulee monille MDMA:n käytön jälkeen ja on siis tarkoituskin tulla, ainakin ennemmin, kuin itku ja parku. Tai voihan sitä ihmisellä olla hyvä ja huoleton olo ihan muutenkin. Se ei ole niin tavatonta ja kummallista, kuin usein voisi ymmärtää :P .

Luin aloituksen ensin puusilmäisesti ja nyt luin paremmin ja olithan sä alkoholiakin juonut. Se sekoittaa pakkaa aina ja ihan viinakrapula tuppaa tekemään yleensä huonon olon, joka toki buustaa muita mahdollisia huonoja oloja. Saattoi olla enimmäkseen sitäkin. Niin ja tietty sekakäytöllä voi olla kaikenlaisia ja varsin odottamattomiakin seurauksia.

Ihan hirveän neuroottisesti en tarkkailisi kaikkia kehon tuntemuksia. Helpommin toki sanottu, kuin tehty, mutta ihan siis omasta kokemuksesta tiedän, että sillä tavalla löytyy kyllä äkkiä vaikka mitä oiretta ja saa lietsottua itsensä ties mihin henki lähtee ja just nyt -tiloihin ja tämä ihan ilman minkään päihteiden/aineidenkaan ottamista. Tietenkin, jos on oikeasti selkeitä oireita, ne pitää ottaa vakavasti, mutta ne yleensä kyllä huomaa ilman erityistä itsensä syynäämistä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kunnon_kansalainen » 8.1.2020 16:13:51

Mokaaja kirjoitti:On tää kyllä perseestä kun noi sydämmen lyönnit tuntuu noin kovana ja ahdistaa. Vittu ei ikinä enää uudestaan. Toivon vaan ettei henki lähde...

En tiedä paljonko kulutat alkoholia, mutta itsellä sen reipas pitkäaikainen kulutus aiheuttaa vähään uneen yhdistettynä sydämen jyskytystä ja rytmihäiriöitä, jotka ovat aika perseestä. Ota nyt iisisti. Käy lekurissa jos tuntuu siltä. Itsellä nuo oireet tuntuvat häipyvän kun laittaa unirytmin kuntoon ja lopettaa tyystin naukkailun ja muistaa liikkua. Itsellä toi MDMA ei ole noita tehnyt tai en ole ikinä huomannut, että tekisivät, mutta suhtaudun siihen aineeseen kunnioituksella ja pidän määrät pieninä ja reilut tauot käyttöjen välillä.
Kunnon_kansalainen
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna