Olet täällä

Korona epidemian vaikutus huumetilanteeseen?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Korona epidemian vaikutus huumetilanteeseen?

ViestiKirjoittaja hohhoh » 3.4.2020 19:18:41

Onko aineita ollu nyt vaikeampi saada ja hinnat nousseet? Veikkaisin että kotimaista kukkaa olis paljon mutta mitenkäs subun ja pirin kanssa?
hohhoh
Vahvasti panostava jäsen

Re: Korona epidemian vaikutus huumetilanteeseen?

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 4.4.2020 11:28:18

Kyllä huumeita löytyy kansalle kaikissa tilanteissa. Talvi ja jatkosodan aikana morkkua löytyi runsain määrin. Harva jäi ilman kivunlievitystä. Nyt on sinun vuoro kertoa minulle mistä löydän pölypusseja imuriin. Merkki ja malli on Hoover 300c123.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja hohhoh » 4.4.2020 13:15:09

Varpusemo kirjoitti:Kyllä huumeita löytyy kansalle kaikissa tilanteissa. Talvi ja jatkosodan aikana morkkua löytyi runsain määrin. Harva jäi ilman kivunlievitystä. Nyt on sinun vuoro kertoa minulle mistä löydän pölypusseja imuriin. Merkki ja malli on Hoover 300c123.

Enpä löytänyt, yritin etsiä äsken :D mutta laita kyselyä tähän

[Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin moderaattori]
hohhoh
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 4.4.2020 13:24:10

hohhoh kirjoitti:
Varpusemo kirjoitti:Kyllä huumeita löytyy kansalle kaikissa tilanteissa. Talvi ja jatkosodan aikana morkkua löytyi runsain määrin. Harva jäi ilman kivunlievitystä. Nyt on sinun vuoro kertoa minulle mistä löydän pölypusseja imuriin. Merkki ja malli on Hoover 300c123.

Enpä löytänyt, yritin etsiä äsken :D mutta laita kyselyä tähän

[Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin moderaattori]

Thanks. Tuo oli hyödyllinen linkki.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 5.4.2020 05:51:43

hohhoh kirjoitti:Onko aineita ollu nyt vaikeampi saada ja hinnat nousseet? Veikkaisin että kotimaista kukkaa olis paljon mutta mitenkäs subun ja pirin kanssa?

Hohhohhoijaa vain. Rahtiliikenne kulkee edelleen aivan normaalisti ja huumeiden salakuljetus sen mukana on ollut sangen suosittua jo paljon ennen koronaepidemiaa. Rekan rakenteisiin, kontteihin yms. saa luonnollisestikin jemmailtua tavaraa paljon suurempia määriä, kuin jonkun perseeseen tungettuihin hivakoihin. Jälkimmäinen nyt on aika amatööritouhua. Kyllä huumekuriirit aina keinot keksivät ja tässä tapauksessa ei edes tarvinnut ns. keksiä pyörää uudelleen.

Huumeiden katukauppahinnoista en tiedä nykyään mitään, koska en ole ostanut kamaa kadulta enää piiiiitkiin aikoihin. Voihan sitä toki pyytää lisää hintaa vaikka sitten koronan varjollakin. Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa :wink: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja joj » 6.4.2020 09:17:49

Omasta mielestä hinnat joka laskeneet pk-seudulla. Luulisin että omia reseptejä valuu katukauppaan nyt enemmän kun rahalle on perheissä enemmän käyttöä (ja samalla kaavalla myös kysyntä laskee). Toki löytyy myös ihmisiä jotka yrittää myydä kalliimmalla.
"There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable." -Douglas Adams
joj
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.4.2020 11:40:13

Korona-tilanteen vuoksi minusta on tullut täysin mökkihöperö. Istun vaan sohvalla ja tujotan kattoon täysin apaatisessa tilassa ja poliisilta tuli viesti mun DNA pre-paid liittymään etten saa käydä ulkona. Mitä muuta ihminen voi tehdä tämmöisessä poikkeustilassa kun vaan dokata. Toivottavasti tämä helvetti loppuu kohta.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.4.2020 12:22:32

joj kirjoitti: Toki löytyy myös ihmisiä jotka yrittää myydä kalliimmalla.

Toden totta. Itse ostin asemalta Xanor Depot tabletin josta jouduin pulittamaan kymmenen euroa koska hänellä oli muka vain kaksi jäljellä. Käski samalla murskaamaan sen hampailla ennen nielemistä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.4.2020 03:06:54

Tuollainen uutinen aiheesta:

https://yle.fi/uutiset/3-11282675

Uutinen on aprillipäivältä, että ehkä kannattaa suhtautua siihen hieman varauksella :mrgreen: . No niin...

Luin paria päivää tuoreemmankin uutisen aiheesta(En nyt tähän hätään enää löytänyt sitä) ja siinä sanottiin, että huumeet eivät sinänsä olisi juurikaan vähentyneet, koska rahtiliikenne. Olennainen ero nykyisessä tilanteessa on se, että ulkomaalaisia huumekauppiaita ei enää näy suomalaisessa katukuvassa, vaan paikalliset nistit hoitavat ihan itse bisnestä. Vankiloissa tilanne olletikin on varsin nihkeä, koska jengi ei ravaa enää lomilla, mutta tässä ei kai siitä puhuttu. Apteekkiryöstöissä ja -murroissa tulee säännöllisen epäsäännöllisesti piikkejä muutenkin. Oliko se nyt viime vai toissa vuonna Oulussa, kun niillä oli oikein kunnon suma apteekkiryöstöjen kanssa? Liekö huumetilanne ollut huono vai oliko oululaisilla nisteillä muuten vain tylsää ja kova näyttämisenhalu :? . Noin yleensä murrot ovat lisääntyneet koronapoikkeustilan myötä ja eihän tuo ihmekään ole, kun saa paremmassa rauhassa operoida. Asuntomurrot tosin ovat vähentyneet jostakin syystä :mrgreen: .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 2.5.2020 06:15:56

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006482514.html

Huumeita riittää kuulemma edelleen ihan yhtälailla ja ennemmänkin(Joskaan tuo huumeiden käytön lisääntyminen tuskin aivan suoraan korreloi koronatilanteen kanssa) ja mikseipä riittäisi.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja joj » 16.6.2020 04:03:18

Nyt on ainakin bupre loppumaisillaan ja kuulemma hinnat tuplaantuneet pk-seudulla. Samoin bentsojen hinnat on aika suolaiset, mutta onneks on omaa varastoa kaikkeen mitä tarvitsee (todella hyvään aikaan ostin vähän enemmän kaikkea). Pitää toivoa, että alkaa pikkuhiljaa valumaan päihteitä lisää käyttäjille nyt kun matkustusta on vähän sallittu jo.

Suomessa näyttää muuten olevan varmaan monen vuoden pirivarastot, koronan aikana hinnat laskee ja joka toinen jannu myy piriä kun muuta ei saa. :D
"There is a theory which states that if ever anyone discovers exactly what the Universe is for and why it is here, it will instantly disappear and be replaced by something even more bizarre and inexplicable." -Douglas Adams
joj
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja stabilo » 17.6.2020 17:00:47

Mä olen bupreriippuvaisena joutunut pakkovieroitukselle, kun ainetta ei saa vittu mistään. Nyt mennyt 9vrk täysin ilman. Alan itse olla jo voiton puolella fyysisten reflojen puolesta, mutta mulla on mennyt tramal ja opamox pienillä annoksilla tässä koko ajan. Silti niidenkin kanssa oli kyllä taas elämäni järkyttävin viikko, eilen tuntu ekaa kertaa et selviää hengissä. Tähän ois nyt sit hyvä lopettaa, mutta vetohalut on aivan järkyttävät joten olen aika varma että ratkean heti kun subua on taas saatavilla. Tämä siis pk-seudulla.
stabilo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja stabilo » 17.6.2020 20:35:54

Jatkan vielä, että tässä kohtaa ei edes hintojen tuplautuminen olisi se ongelma. Toivon todella, että jostain sitä kamaa alkaa valua tänne taas -hinnalla millä hyvänsä. Oon ihan sairaan huolissani eksästäni joka on vetänyt mua monta vuotta pidempään ja tuplasti isompia määriä/vrk (itse reilu 4v) ja on myös pahassa bentsokoukussa sekä toki myös alkoholiriippuvainen. Nyt ei saa bentsojakaan mistään. Toki itse jeesaan noilla mun omilla lääkkeillä mihin mulla on respat mut määrät mitä saan on todella pieniä ja reseptit on iteroitu. Mut tosiaan tässä kohtaa ku omat reflat alkaa fyysisesti hellittää niin ihan kauheeta kun itselle läheinen ihminen on aivan raatona eikä aamuisin tiedä sille soittaessa, että onko se edes enää elossa :cry: :cry: :cry:
Eli aika epätoivoista täällä.
Eli te jotka ootte sitä mieltä että kamaa riittää aina kaikille niin nyt sitä ei kyllä oikeesti ole.
Paskaa jatkettua piriä toki ois, just yks tyyppi oli yrittäny 0.1g piriä pari rkl vehnäjauhoja sekaan ja sitä yrittäny tarjoilla :shock: Joo ei vitussa kiitos.
stabilo
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Jorg.Buttgreit » 18.6.2020 10:56:25

Jotain Panacodeja on joka toisen mummelin ja pappelin lääkekaapeisssa.. lienee ainut opioidijuttu jota on saatavilla kenties.. :roll: :roll:
Olen EX-ALKOHOLISTI kuulit OIKEIN.. EX..
Jorg.Buttgreit
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

Paluu Sauna