Olet täällä

Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Mun IkiOmaOffTobicci..Kysy mitä tahansa seuraavalta..

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 20.4.2020 13:33:14

[quote="Korkinkadottaja"]Tämähän on jännä topic kun pitää vastata kahteen kyssäriin joka kerta. :)

Tämä on Rouva Da Vinksin uusin keksintö missä hän dissaa tiettyjä jäseniä.
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Rakas hörhöni » 21.4.2020 22:59:03

Ei koe nettiä millään muotoa tärkeäksi korona-aikana.Samat sivustot tulee käytyä läpi normioloissakin.Ennenvanhaa sitä pärjättiin oikein hyvin ilman minkäänmoista internetiä.Tai ainakaan se ei ollut joka kännykässä ja aina käden ulottuvilla.

Onko tullut tavaksi pestä kädet kauppaan mennessä ja sieltä pois lähtiessä?
Rakas hörhöni
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 22.4.2020 10:20:14

Käsiä en pese ennen kauppaan menoa mikä on hieman sikamaista kanssaihmisiä kohtaan :mrgreen: mutta sieltä pois tullessa oli tapana pestä, mutta nykyään monessa kaupassa on käsidesiä tarjolla heti ovensuussa joten en hinkkaa käsiä enään saippualla kotona.

Uskotko että koronavirus huippu on saavutettu ja nyt alkaa lasku?
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.4.2020 02:38:38

Rakas hörhöni kirjoitti:Onko tullut tavaksi pestä kädet kauppaan mennessä ja sieltä pois lähtiessä?

En pese nykyään käsiäni sen enempää, kuin aiemminkaan. Yleensä pesen käteni useamman kerran päivässä vedellä ja saippualla ja siis nimenomaan pesen, en vain läträä vähän saippuaa käsiin ja huuhtaise sitä suorilta pois, kuten jotkut ihmiset "käsipesunsa" hoitavat :roll: . Ennen uloslähtöä en välttämättä pese käsiäni, silloin pesen, jos olen siinä mennessäni käynyt vessassa. Kotiin tullessani pesen kädet usein, en aina, mutta matkalla olen kyllä ehtinyt jo sen verran paljon rääpiä naamaani ja ryystää räkää rystyseen, että eipä se käsipesu mua enää siinä vaiheessa tartunnoilta suojaa. Vähän huvittaa tämä käsidesihomma kaupoissa. Mitä olen porukkaa katsellut, niin monet eivät osaa käyttää sitä oikein, ts. hieroa käsiin kunnolla ja jokapuolelle, kunnes se on kuivunut, vaan sitä otetaan tippa, taputellaan vähän sinnetänne ja hyvässä lykyssä pyyhitään vielä loput housunlahkeisiin häiritsemästä :lol: . Tiedä sitten, kuin hygieenistä se muutenkaan on, että niitä samoja käsidesiputeleita klähmii päivät pitkät tuhat eri asiakasta :roll: . No, lähinnä kai tuosta tulee jengille hyvä mieli ja vähän turvallisempi olo ja kai se on pääasia :mrgreen: :D . Jos julkisissa tiloissa olisikin sellaiset automaattiset käsidesiannostelijat, kuten sairaaloissa tmv. ja ihmiset osaisivat oikeasti käyttää sitä tököttiä, siitä voisi olla jopa jotakin hyötyä.

Luovutatko/oletko koskaan luovuttanut verta? Jos et jostakin syystä sovellu verenluovuttajaksi, luovuttaisitko, jos se olisi mahdollista?
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 14.5.2020 10:47:26

Tämä ketju kuuluu aivan selvästi myös Olohuoneen puolelle. :arrow:
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna