Kirjoittaja Järkyttynyt » 12.7.2020 09:13:28
Kuluneen vuoden aikana puolisoni on pelannut omaa talouttaan nin, että joutunut lainaamaan minulta rahaa.Olen asunut hänen omistamassa talossaan ja maksanut puolet kuluista. Hänestä tuli kylmä, etäinen ja omissa oloissä. Aloin itse oireilla, töistä tullessa ollut pakonomainen tarve juoda jonkin verran alkoholia, että pärjäsin sivuutetuksi tulemisen. Aloin saada raivareita, keskityin toki omiin harrastuksiini ja töihin. Minulla on teini-ikäinen lapsi, jolla omat haasteensa, vuoroviikon toisen vanhemman kanssa-tosin nyt on muutaman viikon reissussa toisen vanhemman kanssa. Rakas lapsi! Viime viikolla kotitilanne räjähti käsiin ja minulla on loppukuu aikaa löytää uusi koti. Luottotiedot kunnossa, mutta suuren, maalla elämiseen tottunutta koiraani ei voi ängätä kerrostaloon. Oman Kodin haluan, olen odottanut pankin päätöstä asuntolainasta kolmatta viikkoa. Menetin viime viikolla ajokortin ylinopeudesta johtuen. Saan nukuttua vain lääkkein, syömistä en voi kuvitellakaan. En ole fyysisesti yksin, mutta itsemurha pyörii vähän väliä päässä. Henkinen ahdistus on sanoin kosketeltavaa. Tässä jäävuoren huippu.