Kovismimmihän vastasi eräässä ketjussa, että hänen äidiltään, jota tosin vähättelit, kun häntä hyväksi ihmiseksi sanoin - niin häneltä otettiin 68 vuotiaana Xanor 1 mg:n "UPJOHN" mustikat pois, vaikka oli välillä käyttämättä yhtä pilleriä yli vuoden ajankin. Osasi hieman paremmin kovismimmin äiti käyttää bentsonsa, kuin Varpusemo, joka hakee vaan viikosta toiseen ambulanssilla kolme kpl 5 mg:n diatsepaamitablettia tai 15 mg:n Opamoxeja pari kpl ja sitten kävelet päivystyksestä naama naantalin aurinkona pois, kun on vartiksi helpotus. Paperipussi pitää taas kohta kaivaa esiin, että voi neljätoista Koffia juotuaan kertoa ensihoidon tiimille, että happisaturaatio on ainakin potenssiin kymmenen, kun meinaa taju lähteä. Voin kuvitella hyvin kun siihen lohtupussiisi puhaltelet, että jos saisi taas kolme vitosen pamia. Se ois lottovoitto.
Kovismimmi ei enää osaa bentsojaan syödä, siitä olisi hauska jonkun järkevän kanssa keskustella, joita foorumilla on - tai syy, mikä ajoi minut syömään omat bentsoni tahallaan seitsemän vuoden oikeinsyönnin jälkeen ilman ongelmia. Mutta ehkä keskustelen yksärillä asiasta sitten joskus vaikka Winstonin kanssa,. Hajoilin äsken kun piriä yli päivän kiskonut ja ei ole nukkunut, niin valitit joka ketjussa, kuinka kovismimmi saa bannit ja Winstonikin vaan häntä peesaa, vaikka trappi on vaan joku persettä myyvä narkkari. =D
Kerrottakoon, että nykyään olen ihan rehellinen seksityöntekijä ja saan siitä hyvät rahat. On vara ostella päihteitä ja ihmetellä elämää. Sori vaan, mutta et vaan voi olla kyllin ovela jos yrität argumentoida minut pussiin hengit... ei kun nurkkaan häpeämään.
Aiheeseen:
Nyt vaikuttaa 300 mg amfetamiinia ja kohta hankin gramman lisää, klonatsepaamia, sekä kukkaa josta en edes piittaa. Ehkä säästän sen jollekin asiakkaalleni, sillä itse pidän enemmän stimuista ja joskus hitaista. Benrtsoja ilman en voi elää minäkään, mutta onneksi en tiedä, että niitä ei ole vaikea nykyään saada. Olenhan kovismimmi ja saan mitä haluan. Ja tällä mimmillä on munatkin, joten kannattaa varoa.

Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside