Olet täällä

Vilmatsonin juttuja

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vilmatsonin juttuja

ViestiKirjoittaja vilmasto » 11.8.2020 08:37:31

0132 kirjoitti:Mukavaa lomaa. :D
Putkis

Kiitos Putkis :D loma on mukava juttu vaikka suunnitelmat ei mennyniin kuin alunperin ajattelin. Vaan enhän minä ole todellakaan ainoa jokaon tässä puolen vuoden aikana joutunut samaan tilanteeseen.

Täällä minä järven rannalla tuijottelen puitten latvoja ja ihailen kaunista kotimaatamme. Pienimuotoista patikointia on riittänyt ja tulee riittämään. Ei mitään päiväkausien eräretkiä kuitenkaan :lol: kamerareppua raahaan mukana ja valokuvaamisesta on löytynyt pitkästä aikaa se terapeuttinen juttu.
Ajankulku on jotenkin sumentunut. Pitää tosissaan välillä miettiä mikä päivä on menossa. Totaalinen irtiotto työasioista on onnistunut vaikkakyllä minä tiedän mikä helvetti odottaa kun palaan töihin. Vaan se on sitten sen ajan murhe. Nyt vaan pidän turvavälit itse kunnossa.

Yhden krapulankin kerkesin tässä lomahuumassani hommaamaan vaikka kuivin suin kyllä lomani aloitin. Hyvä muistutus se oli se karsea olotila :mrgreen: Sattui vaan vähän extempore-kesäbileet sopivaan mielentilaan kohdalle.. se oli jotenkin kaihertanut se halu kiskoa viiniä kaksin käsin.. No se siitä ja en siitä morkkista hankkinut vaan opiksi kuitenkin.
Muuten on mennyt ihan okei alkoholin suhteen. Mutta lomaa on vielä jäljellä eli tarkkana pitää olla.

Tsemppiä jokaiselle tavoitteeseensa <3
Believe you can and you´re halfway there.
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 11.8.2020 10:09:59

Kiva kuulla Vilmasto, että voit nauttia lomastasi rauhassa. Toivoinkin, että hiljaisuus tarkoittaa sitä, että loma sujuu mukavasti. Krapula on aina inhottava, mutta jos jää yhteen niin mielestäni mikään kauhean paha. Ja toimiipahan sitten taas hetken muistutuksena.

Toimisipa vaan minullakin :oops: Taas venähti viikonlopun juopottelut sunnuntaille ja eilen alkoi työviikko krapulassa. Vaikka niin monta kertaa itselleni luvannut, että niitä ei enää tule. No, se maito on nyt kaatunut, sitä on turha itkeä. Onneksi on taas elimistöllä 5 päivää aikaa toipua ennen kuin "pitää" jälleen juoda alkoa. Kovin on kostea tämä loppukesä, sekä tulevana, että seuraavana lauantaina sellaista hauskaa puuhaa, joissa aion alkoa nauttia. Tyhmää varmaan monen mielestä, mutta eihän tässä mitään lopettajia ollakaan. Kesä onneksi tuntuu vielä jatkuvan täydellä teholla, jopa parempana kuin heinäkuu. Nautitaan siitä ja laitapa vaikka joskus kuva niistä puunlatvoista tänne :P Niistä tuskin sua kukaan tunnistaa ellet sitten roiku siellä selfietä ottamassa :lol: Ihanaa loman jatkoa!
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 0132 » 15.8.2020 22:59:56

Loma on aina lomaa.
Minä sain siis kaikessa hiljaisuudessa kirjoiteltua kirjan. Ympäristön paine kävi ajoittain aika tukalaksi. Ihmiset olettivat että makoilen laiskana mökilläni ja elän luuserina ja yhteiskunnan loisena. Kirjoittaminen on kyllä ihan työstä käypää hommaa. Varsinkin sellaiset ikävät tarinat, jotka saivat voimaan pahoin, kun niihin joutui useita kertoja palaamaan. En tiedä kuinka oikeat kirjailijat asioita läpi käyvät, mutta minulle kaiken kirjan sisällön tuottaminen itse oli jotain käsittämättömän suurta, ja se myös raateli sisintä.

Jos vain Sylviakin voisi pilvien päältä nähdä kirjani... :wink:

Ehkä hän näkeekin.
Rinkka, teltta ja kahvipannu!
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vilmasto » 22.8.2020 08:59:06

Se alkaa mun lomakin olemaan jo aika loppusuoralla. Toisaalta olen ollut niin hyvin pois kaikesta, että ihan okei mennä töihin.
Toisaalta se on se haikeus kuitenkin olemassa kun se loma loppuu.
Nyt vaan on kiire eli en kerkeä kummemmin jaaritella ajatuksiani (ja mieskin tuossa taustalla häärii koko ajan niin en edes voi keskittyä asiaan), mutta pakko oli tulla lataamaan yks puitten latva kuva kun Vilma sitä pyysi...vaan miten ihmeessä se tänne ladattiin :shock: mä en muista enää :shock:
Eli se siitä kuningasideasta :lol: Sylvia varmasti nauraa hekottaa tällekin asialle tuolla pilven reunalla! eli voit olla Putkis ihan varma siitä, että kyllä se Sylvia näkee sun kirjan ja senkin huomioi, että minäkin se viikolla tilasin ja odottelen saapuvaksi ihan lähipäivinä :D

Tsemppiä tavoitteisiinne <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 31.8.2020 08:46:08

Jos sitä päivittäs tännekin vähän tilannetta itselleen muistiin.

Loma tosiaan oli ja meni, arkeen palattu rytinällä ja sama stoori jatkuu eli joka vapaalla ei saa juoda.
Onneksi lomalla ei sitten tullut toista mega-krapulaa, mutta yksi semmonen wanna-be-krapula kyllä tuli eli ei ihan överiksi se yksi viini-ilta kuitenkaan mennyt vaikka seuraava päivä oli semmosta huokailua kuitenkin.
Aika helposti sitä kuitenkin lipsahti siihen, että sen muutaman siinä iltasella joi. Ja vaikka oli ihan okei fiilis juoda se kaksi tölkkiä tai viinilasi niin kyllä se vaan kaihersi sen verran tää plinkki, että joka viikolle piti saada niitä tölkittömiäkin päiviä. Siinä sitä ajattelin, että kenelleppä se mitään kuuluu jos nytkin sen muutaman joisin. No kuuluuhan se..minulle itselleni. Helpompaa olisi kun ei joisi ollenkaan eikä tarvisi miettiä, mutta edelleen menen tätä omaa polkuani.
Sen huomasin tuossa reissussa kun sitä kamerareppuani raahasin mukana ettei se kamera ollutkaan nyt tarpeellinen väline ajatteluun. Että halusin istua miettimässä asioita ihan ilman mitään apuvälineitä. Makasin välillä maassakin ja tuijottelin taivaalle katsellen pilviä ja puun latvoja. Ei tehnyt mieli valokuvata mitään vaan olla vain kaikessa hiljaisuudessa. Se on oikeastaan aika uutta minulle, että pystyn olemaan noin vain paikallani ilman kameraa/puhelimen kameraa.

No eka työviikkokin vapaineen jo takana ja toinen vapaapäivä meni viinipullon kanssa. Venetsialaiset naapureitten kanssa.
Mutta se toinen vapaapäivä ilman kuitenkin 8)

Mutta ei kait se auta muuta kuin valmistautua iltavuoroon ja toivotella hyvät maanantait jokaiselle <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 28.9.2020 13:21:12

Löytyhän se tämä omakin ketju 8)
Kuukausi mennyt edellisestä kerrasta kun olen päivitellyt tänne. Ei vaan jaksa aina samoja stooreja naputella enkä ole muutenkaan jotenkin kärryillä kaikesta mitä täällä tapahtuu.
Olen vaihteeksi tehnyt paljon yövuoroja, niissä on vain se oma juttunsa vaikka raskaita ovatkin.

Niin kun sitä mietin kun mullakin on tätä vähentämistä jo vuosia takana. Mulla on fiilis, että se viinan käyttö on kuin juustopallo josta olen vuosien aikana höylännyt monta kerrosta pois, mutta on se vielä olemassa kuitenkin. Tai se viinapiru jota vastaan olen tapellut niin se on piru on pienentynyt, mutta jossakin se vielä on olemassa. Olen mä ennenkin tästä puhunut, mutta loman jälkeen se taas vaan tuli enemmän mieleen.
Mun rankin viinan käyttöhän loppui jo about 10 vuotta sitten kun kerran menin pahassa krapulassa aamuvuoroon ja pelkäsin ihan älyttömästi, että joku huomaa/haistaa vanhan viinan ja joudun pian itse puhaltamaan alkometriin. Mutta vapaapäivinähän se juominen vain jatkui ja sitten aloin yövuoroja edeltävänä iltana tissutteleen viinin kanssa ja sekin sitten kostautui. Mutta sen tavan sain myös kitkettyä pois. Paljon olen leikellyt ja katkonut tapoja pois, monta pulloa juomatta ja monta krapulaa vähempänä. Elämään on tullut paljon uutta tilalle ja olen uskaltanut välillä jopa tehdä vajaata työaikaa enkä ole niitäkään ylimääräsiä vapaita vain juopotellut.
Enää ei tarvi edes joka vapaapäivän aamulle sopia menoja, että pysys viinistä erossa.
Oli tässä vasta ammattiliiton ruskareissu Lappiin ja sinne mulla oli ehdolla kaksi kämppäkaveriporukka. Automaattisesti valitsin sen vähemmän juovan, hämmästyin jälkikäteen itsekin valintaani. Kävi kyllä mielessä, että mitenkähän olis käynyt sen toisen porukan kans. Ei harmittanut ollenkaan, mutta kävi mielessä.
Viimeksikin kun lähdin neljänteen yövuoroon niin kävi mielessä, että ai ihana alkaa vapaat ja sitten vilahti sohva+viinipullo mielessä. Sitten olinkin, että ai että eihän se nyt vaan sovikaan. Koska joka vapaalla ei saa juoda.
Välillä mietin, että tuleekohan se aina roikkumaan jollakin tasolla mielessä se viini, että roikunko kuinka kauan tässä löyhässä hirressä? ei mulla ole mitään kauheita taisteluja asian kanssa, mutta kun se kuitenkin käy mielessä.

Jonkin sortin kohtuukäyttäjä olen nykyään (osaan kyllä ne kännitkin edelleen juoda). En minä pelkää, että menen vanhaan tapaan takaisin. Mutta kuitenkin esim kesäloman jälkeen pitää enemmän tehdä asian eteen töitä ettei se pullo niin helposti aukeais.

No niin..tää ajatus on pyörinyt monta päivää mielessä niin jospa se helpottas kun sen sai tänne kirjotettua :lol:

Tsemppiä jokaiselle <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Amalia (poistunut käyttäjä) » 28.9.2020 19:54:31

Kiva, vilmasto, että kirjoitit! Täällä vierailee paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat rohkaisevia esimerkkejä vähentämisestä, sinullahan menee jo niin paljon paremmin, kuin aikoinaan! :D

Tsemppiä tunteiden kanssa! :)
Amalia (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 30.9.2020 15:26:26

Kiva oli kuulla sinusta, mutta nyt on kauhea kiire, en ehdi enempää tänne rustailemaan :D
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 0132 » 26.11.2020 22:05:30

Tulin vaan sanomaan:
Notta terve!
Kuinkas muuten kulkee?
Putkis 0132
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja vilmasto » 28.11.2020 09:44:33

No mutta terve vaan Putkis :D istuin töissä kahvihuoneessa ja tuo "notta terve" nauratti älyttömästi :lol: on mulla pienet huvit :lol:

Kiitos kysymästä, tässähän tämä elämä omia raiteitaan menee.
Ei tarvi varmaan kummemmin selitellä, että on ollut omituinen vuosi. Jokainen ymmärtää kyllä mitä kyse :cry:
Välillä olen niin väsynyt töistä etten jaksa puhua, istun vaan tuijottamassa tyhjyyteen. Mutta kyllä mä sieltä aina nousen. Joskus jopa salille tms aktiviteettiin, mutta aika usein menen nukkumaan.
Keväällä oli huolta saako lomia pitää vai ei, sama huoli se on nytkin, mutta minkäs sille voi.
Moni muukin asia on muuttunut keväästä lähtien. Esim mun matkustushulluus...keväällä vitutti enemmän kuin nyt. Okei eihän mulla edes ole mitään varattuna niin eipä ole mitä angstata :lol: Kun on asioita mille ei voi mitään niin aina voi kuitenkin jotain tehdä asenteelleen.

Viinan suhteen roikun edelleen jossakin siinä löyhässä hirressä. Ei tämä juttu ole mihinkään jäänyt, vähän vaan nyt hengailee taustalla.
Edelleenkään ei saa juoda joka vapaalla ja se toteutuu. Mutta kyllä mulla välillä on kaverina se viinilasi tai joku tölkki, mutta niitä aamuun asti kestäviä tursotteluja sohvalla en ole harrastanut. Tässä eilen kuitenkin laskeskelin, että on nyt parin kuukauden aikana kuitenkin tullut juotuakin alkoholia. Mietin kauheasti, että onko se sana tissutellu, nautiskellu, ryypänny?! etten ampuisi yli enkä ali.
Kun en enää juo saunan päälle sitä yhtä ja en kuitenkaan ryyppää viikon sisään sitä viinitonkkaa tyhjäksi.
Kaikki "otetaan yhdet" olen jättänyt kokonaan elämästäni pois. Vaikka varsin hyvin tiedän, että se jää siihen. Mutta mieluummin jätän sen yhdenkin ottamatta, pelkään kuitenkin, että jos tekeekin mieli ottaa toinen. Sitten taas kun olen päättänyt avata viinipullon ja juoda siitä useamman lasillisen niin sitten iskee semmonen stoppi ettei saa juoda koko pulloa. Tai jos mulla on sikspäkki kaapissa niin sitä ei saa juoda kokonaan. Tai kun sain mun lempilikööriä lahjaksi niin sitä pulloa en uskalla avata etten vaan ota siitä yhtään :roll:
Eli luotan ja en luota itseeni?! semmosta kummallista välimaastossa roikkumista. Ja koko ajan tiedän ettei tämä ollut tässä. Että vielä enemmän pitää asialle tehdä. Haluan tehdä. Joskus mulla oli henkisesti hankala olo kun roikun täällä jatkuvasti vähentämässä.
Että pitäisi pystyä johonkin isompaan tms. Mutta teen tämän nyt vaan pitemmän ja hankalamman kaavan kautta vaikka en edes tiedä mitä haluan lopputuloksen olevan.

Jouluhan on mun lempiaikaa, vielä en tiedä miten tämä joulu menee kun tilanne elää koko ajan. Helvetin esikartanossa se nyt elää koko ajan, mutta oman mausteensa korona siihen tuo. Maskin ja suojavarusteiden käyttö on aina osa arkipäivää, aikaisemminkin niitä on käytetty, mutta nyt vielä enemmän luonnollisesti. Kahvihuoneeseenkin tuli turvavälit, mutta mun tuoli on ja pysyy nurkassaan :lol:
En mä siinä nyt kovin usein kerkeä hengailemaan, mutta välillä tietysti.
Se on kuitenkin jännä kuinka tästä ajasta löytyy kuitenkin voimaa ja huomaa arvostavansa kotiaankin vielä enemmän.
Mies muuten peri pienen kesäpaikan sopivan matkan päästä. Minä nyt en kovin innostunut ole siitä ollut, mutta niin vaan miehen innostus tarttuu minuunkin pikku hiljaa. Minusta tässä meidän talossa on ihan tarpeeksi tekemistä, mutta katsotaanpa nyt miten homma etenee. Voihan se olla, että mies haluaa jonkun mihin paeta mua kun istun tuijottamassa tyhjyyteen ja ehkä mä vähän ärähtelenkin välillä.

vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja 0132 » 28.11.2020 11:19:49

Voimia Sinulle Vilmasto työhösi ja muuhunkin elämään.
Mietiskelin tuota alkoholin läsnäoloa elämässäsi. Itse en enää voisi ajatella kohtuukäyttöä. Kävisi väistämättä niin että määrät lisääntyisivät nopeaan tahtiin, kunnes olisin taas purkkien ympäröimänä. Tuhansien purkkien. Olen niin absolutisti etten ole juonut edes kotikaljaa kolmeen ja puoleen vuoteen. :shock:
Kuitenkin muistan lämmöllä niitä aikoja kun saatoin poltella pikkusikarin ja maistella hyvää konjakkia.
Eilisen illan istuin paikallisessa pubissa ja join muutaman colan jäillä. Tuttu juoma, mutta nykyisin ilman alkoholia. Yksi ihminen kyseli apuani alkoholin käytön lopettamiseksi. En oikein osannut kertoa kuinka siitä irti pääsee. Keinojahan on niin monia. Pitää vain löytää se oma.

Juu, kyllähän kesäpaikat on kivoja. Mökkiä kunnostaessa voi ottaa rennosti ja nautiskella muutamia oluita.... siitä tulikin mieleen, oletko lukenut kirjani?

Putkis, selvänä mökillä.
0132
Vahvasti panostava jäsen

Ollut raittiina

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 1.12.2020 08:40:00

Kovin on samanlaiset fiilikset tuon viinan suhteen. Paljon on tapahtunut sen jälkeen kun tänne tulin ja siitä olen kyllä todella tyytyväinen. Mutta maalissa ei olla siltkikään vaikka vuosia on jo vierähtänyt. Enkä sitä maalia osaa ihan enää asettaakaan. Alussa oli ehkä vähän turhan korkea otsaisia tavoitteita, nyt tajuaa enemmän elämän todellisuuden. Jos ei lopeta kokonaan juomista niin tämä vähentäminen on sitten varmaan loppu elämän juttu. Mutta niin on tosi moni muukin asia. Painon kanssa kamppailu, kunnon kasvattaminen jne.

Mullakin on matkustus hinku hieman hellittänyt nyt kun ei ole mitään järkeä mitään varailla. Kyllä aina välillä silti katselen matkoja ja mietin mihin sitten lähtisi, kun joskus taas on siihen mahdollisuus. Kotimaassa on kyllä täytynyt välillä pikku retkiä tehdä, jotta on jotain vaihtelua. Mutta nyt sekin taitaa olla ainakin vähän aikaa jäissä.

Toivon todella, että pääset nauttimaan joulusta. Suon sen kauhean mielelläni sinun kaltaisille, jotka siitä nauttivat. Ja osaavat ottaa siitä oikeasti ilon irti. Mulle joulu on vaan muutama ylimääräinen vapaapäivä keskellä kaikkein pimeintä talvea. Positiivisin asia joulussa minulle on se, että siitä päivä lähtee taas pitenemään :lol: Tänä(kin) vuonna olisi tarkoitus mennä ravintolaan nauttimaan joulupäivällinen. Se oli viime vuonna hyvä valinta. Toivotaan, että korona ei sotke sitä suunnitelmaa.

Työn iloa sinne rankkaan arkeesi!
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 2.12.2020 09:04:37

Kumma kyllä tämmöinen jouluhörhökin on rauhoittunut tänä vuonna :shock: edelleen joulu on ihan numero yksi ja hörhöilen edelleen, mutta jokin uusi rauhallisempi mauste tässä on nyt mukana. Ehkä se tämä ikäkin joka sen tekee. Tai mikä lie. Aikaisemmin kaikkea piti olla paljon, mutta nyt vähempikin riittää.

Ja olen ja en ole kirjaasi lukenut Putkis :lol: en ole lukenut sitä kannesta kanteen, mutta selannut sitä harva se päivä. Siitä on tullut mulle selailukirja, otan sen tuosta vierestä käteen ja aukasen jostakin kohtaa ja luen pätkän. Mulla on pino kirjoja to do-listalla sängyn vieressä, mutta tämä sun kirja on tässä tietokoneen vieressä kirjahyllyssä missä on "elämäntapa"oppaita ja mietelausejuttuja sekä valokuva-albumit.
Nyt kun nappasin sen niin se aukesi sivulta 87 "Jokainen hetki, jokainen askel. Sen kaiken elin täydestä sydämestäni. Elin elämää, niin kuin se on tarkoitettu elettäväksi." Että kiitos Putkis, tätä se sun kirja on mulle, se on tärkeä kirja mulle <3

Ja Vilma samiksina alotettu ja matkaa näköjään jatketaan samiksina :lol: liekkö mulla edes mitään lopullista tavoitetta silloin vuosia sitten, oli vain pakko tehdä jotain ja jostakin aloittaa vähentäminen. Väheneekö tämä sitten tooooodella pikkuhiljaa nollaan vai jatkuuko näin, sitähän en tiedä. Sen vaaran tiedän, että voi lähteä takasi nousuunkin ja se pyöriikin mielessä, sen eteen pitää tehdä jotakin ettei nouse. Vai napsahtaako se korkki joskus kiinni kokonaan, sitäkään en tiedä.
Sen kuitenkin tiedän, että täällä roikun mukana. Eilenkin kun fillaroin töistä kotiin niin kirjoittelin plinkkiä mielessäni eli pohdin asioita 8)

Niin...työ. Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan. Minä olen hyvä toimimaan paineen alla, meinaa vaan palautuminen viedä aikaa välillä. Ehkä siksi joku jouluhörhöilykin on ollut armollisempaa. Toki välillä töissäkin on rauhallisempaa, että kerkeää istua nojatuolissakin.
Onneksi kuitenkin plinkkiys on tehnyt tehtävänsä eli ei töitten jälkeen edes käy mielessä, että otanpa lasillisen punkkua.
Yksi jaksamisen iso asia on hyvät työkaverit. Totta kai ne muutama hapan tyyppi sinne mahtuu, mutta enemmistön kanssa homma toimii.
Se on tärkeää, että on tyyppejä joitten kanssa voi puhua asioista suoraan. Kotonahan en työasioista puhu. Mulla on viisas mies ja se osaa antaa mulle tilaa jos näytän siltä etten halua vähään aikaa puhua mitään kun tulen kotiin. Eli se kesäpaikka on hällekin nyt tärkeä paikka kun on enemmän kotona koronan takia. Tai voi siellä olla talvellakin, mutta hieman on vielä vetoisa torppa :lol: no se on uusi projekti ja kyllä mä olen jo maalaillut mielessäni kuvia muutaman vuoden päähän minkälaisen joulun sinne vois tehdä..

Ja olen muuten tosi iloinen kun kaikki mahdolliset pikkujouluun viittaavat tapahtumat on peruttu! nyt kun ei ole yhtään kahvitusta tai puurojuhlaa eikä tarvi keksiä syitä miksi ei halua mihinkään viinilasien kilistelyihin lähteä niin se oli alkujärkytyksen jälkeen helpotus. Aikani surin myös kun sukukin jokainen viettää omissa oloissaan joulua. Mutta kun et voi asialle mitään niin miksi sitä suremaan.
Olin järkyttynyt kuinka helpottunut olinkaan asiasta just nyt :shock:

vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 2.12.2020 11:09:16

Joo, mulle tämä korona joulu sopii tosi hyvin. Olen itse täysin sinut sen kanssa, että vietämme aina joulun kaksisteen miehen kanssa melkein kuin minkä vaan pitkän viikonlopun. Mutta joka vuosi joku sitä ihmettelee: "eikö edes isäsi tai veljesi tule teille?" "Etkö käy isäsi luona?" NO EI TODELLAKAAN TULE ENKÄ KÄY! :twisted: :twisted: Tänä vuonna kukaan ei kysele, ihanaa :P

Mä olen aika varma, että me molemmat ollaan siinä tilanteessa alkon juonnin suhteen, että jos se lähtee uudestaan lapasesta niin sitten lopetetaan kokonaan. Sen tämä vähentely on meille opettanut ja lisäksi en usko, että kumpikaan meistä ihan oikeasti päästäisi viinaa täysin elämäämme pilaamaan. Kyllä me ennen sitä sitten laitamme asialla täyden stopin. Kyllä me sen verran kovia akkoja ollaan :D Uskotko? :D
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja vilmasto » 4.12.2020 13:29:26

Uskonhan minä. Jos ei kovia niin sitten kovapäisiä akkoja 8)
Tuosta mulla alkoi päässä renkuttaan "sitkeitä ovat perkeleet" ja en saanut päähäni, että mistä se on..no selvishän se.
Raptorin Rattijuoppo! en mä voinut enää muuta kun nauraa rätkättää sitten kun tajusin :lol: :lol:
Ja hei hei sinne pilven reunalle, kyllä se Sylviakin siellä tän vitsin ymmärtää 8)

Tässä nyt tosiaan viime päivinä on alkanut näyttään vahvasti, että mullahan onkin vapaata jouluviikolla. En ole ollut ensimmäisenä tunkemassa itseeni joka pyhä töihin. Tilanne elää koko ajan edelleen kuitenkin. Mutta en ilmoittanut itseäni myöskään siihen joukkoon joka olisi valmis uhraamaan muutaman lakisääteisen vapaapäivän työn takia.
Mä olen aina ihmetellyt/kadehtinut niitä jotka hengailee yksin/kaksi koko joulun verkkareissa. Syövät laatikoittain suklaata ja kinkkua vuorotellen. Lukevat kirjoja ja katsovat leffoja, torkkuvat nojatuolissa. Minähän olen aina sitä sukua haalinut meille ja se on ollut aina semmoista suloista kaaosta koko homma, lähes leffamaisen kliseisen siirappista. Siis apuaaa mitä tämä korona on tehnyt mulle :shock:
Nyt tuntuu niin helpottavalta ajatukselta ettei kukaan tule meille. Vaikka mulla on ikävä kaikkia niitä ihania ihmisiä niin nyt huokasen helpotuksesta.

No se siitä.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja pysytään tavoitteissa <3
vilmasto
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät