Olet täällä

SW10 tervehtii vahentajia

Haluatko tukea ja keinoja alkoholinkäytön vähentämiseen? Me Vähentäjät on vertaistukeen perustuva keskustelupalsta kaikille, jotka etsivät muutosta alkoholinkäyttöönsä. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: SW10 tervehtii vahentajia

ViestiKirjoittaja SW10 » 7.11.2020 10:39:48

Lauantaiaamu ja edelleenkaan ei tee tippaakaan mieli alkoa. Nukuin ihan hyvin mita nyt rakettipaukunnat heratteli taas keskiyon paikkeilla. Herasin aivan tajuttomaan nalsntunteeseen joten soin poikkeuksellisesti Jo 7 aamulla. Viime viikolla tahan aikaan aamisinenhan oli nestemainen :shock:
Tanaan on sitten kaikkea pikku puuhaa kotona. Ja teinpa taas paatoksen olla ottamatta tanaan.
Taitaa olla parasta etta ilmoittaudun tanne paivittsin ja kerron paatoksestani ( vaikka itselleni lahinna tassa lorpottelen :D
Kaikille mukavaa lauantaita ja jos otatte niin kohtuudella :)
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 7.11.2020 10:40:43

Pahoittelen kirjoitusvihreista. Bloody autocorrect...
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Amalia (poistunut käyttäjä) » 7.11.2020 18:16:54

SW10 kirjoitti:...
Taitaa olla parasta etta ilmoittaudun tanne paivittsin ja kerron paatoksestani ( vaikka itselleni lahinna tassa lorpottelen :D
Kaikille mukavaa lauantaita ja jos otatte niin kohtuudella :)

Tulin vain sanomaan Moi! Siinä mielessä, että et tuntisi lörpötteleväsi ihan yksin, ainakin minä kyllä luen näitä päivityksiä pääsääntöisesti päivittäin, vaikken aina kommentoikaan! Ja on aina kiva lukea, että onnistut päätöksissäsi :D

Mukavaa viikonloppua!
Amalia (poistunut käyttäjä)

ViestiKirjoittaja SW10 » 7.11.2020 20:22:52

Kiitos Amalia! Paiva mennyt ihan mukavasti pikku askareiden parissa ja juuri tulin lenkilta. Uusi reittini ei ollut ihan niin hyva kuin luulin, vaikea juosta kun epatasaista polkua. Mutta tulipahan ulkoiltua. Vaikka nyt on lauantai ilta niin alkoa ei tee mieli yhtaan. Ja vaikka tekisi niin en joisi. Olen nyt myos prosessoinut muita ongelmia ja paassyt sinuiksi niiden kanssa.
Illan ohjelmassa on TV katselua. Kirjoja haluaisin taas alkaa lukea, aikoinaan olin aikamoinen lukutoukka mutta se jai muutama vuosi sitten.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 8.11.2020 10:56:43

Sunnuntaiaamu. Jalleen tein paatoksen olla juomatta tanaan. Nyt aamupaivalla pyykinpesua ja iltapaivalla metsadeitti. Onneksi nyt ilma ei ihan Kamala ole joten parin tunnin kavely tiedossa. Tiedan etta sunnuntai ilta on yksi vaaran paikoista. Pari vuotta sitten pysyin kuivin suin pe ja la mutta sunnuntaisin tuli joskus otettua. Onneksi Jatin eiliselta hiukan kotitoita illaksi. Nukuin ihan hyvin mutta herasin liian aikaisin joten toivottavasti Olen sopivan vssynyt illalla.
Mieliala on melko korkealla mutta ei mikaan Duracell olo. Mukavaa sunnuntaita kaikille.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 15.11.2020 18:22:38

Viikko viimeisesta paivityksesta. Paatin pitaa vahan paastoa plinkista kun en vaan jaksanut paivittaa. Ehkapa kerran viikossa on parempi. Tai niin usein Tai harvoin kun tuntuu. Silti 100%sti kannatan tata foorumia.
Hiukan yllattava kaanne naisystavan kanssa. Mehan olemme siis tunteneet vuosikausia mutta nyt syksylla on alkanut olla ns sapinaa (jos metsassa kavelya voi siksi kutsua :lol: ) . Joka tapauksessa avauduin hiukan tasta a-ongelmastani ja han yllattaen vahatteli koko asiaa. Itse han juo max pari krt vuodessa lasin viinia (ei vaan pida mausta) ja hanella ainakin yksi sukulanen on alkoholisti. Han sitten alkoi puhua tyttoystavistaan / ystavapariskunnista etta ne vasta juoppoja ovat. Kuulemma M ja T kumoavat 4-5 pulloa viinia per ilta joka[b][/b] ilta. Samaa ikaluokkaa kuin me mutta kuulemma ei elamista haittaa. Ja muutama muu esimerkki. Kerroin sitten etta Olen aika ajoin kaljoitellut putkeen tyyliin 4 paivaa aamupaivasta alkuiltaan. En tieda tajusiko mutta jai kuva etta kaljahan on elintarvike. Sama kuin joisin pullotettua vetta. No keskustelu paattyi siihen kun tormasimme yhteen tuttuun eika asiaan sitten palattu. Vahan jai outo olo. Minahan sittenjuoppona ajattelin etta tamahan on kuin lupa juomiseen.
Seuraavana iltana tapasimme jalleen. Talla kertaa tormasimme taas yhteen puolituttuun jonka tunnemme eri kautta. Tama mies on alkoholisti. Nainen sanoi minulle etta S (siis tuo mies) on alkoholisti silla han on juonut 15v putkeen. Ei kuulemma ruokaa syo kun ei pysy sisalla ja elaa pelkalla oluella ja vodkalla.
Nyt on hiukan oudot fiilikset. Tapaamme huomenna Tai tiistaina mutta en ehka ota aihetta enaa esille vahaanaikaan.
Muuten Tama marraskuun pimeys kylla alkaa nyppia. Positiivista on etta muutama muu ongelma alkaa ratketa ja ei ehka ole niin vakavaa kuin Olen mielessani pyoritellyt. Varsinkin toissa viikon morkkiskrapulassani paisuttelin asioita paassani 10 kertaiseksi.
Juoksulenkeilla Olen kaynyt mutta koitan hiukan saannostella jotta en kyllasty. Viimeksi kavin eilen mutta tanaan olen pitanyt taysin lohopaivan mita nyt kavin lyhyella kavelylla.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 16.11.2020 10:13:36

Moi LounasKymppi! Veikkaanpa, että ko lady ei osaa kuvitellakaan millaista sinun menosi silloin kun jää putki päälle. Ihminen joka ei itse koskaan juo sillä tavalla tai kirjaimellisesti ole vierestä katsonut sitä ei varmaan pysty sitä visualisoimaan. Mun mielestä voit ihan hyvin jättää aiheen toistaiseksi, mutta ehkä sitten jos tulee tilanne että iskee putki päälle niin sen jälkeen kerrot hänelle rehellisesti, että näin kävi. Hänellä on oikeus tietää jos hän harkitsee vakavampaa suhdetta kanssasi.

Mikä on kuvio asuntosi kanssa? Joudutko sen myymään eli onko muutto edessä? En ihan ymmärtänyt mikä siinä oli kuvio, että miksi voisit sen joutua myymään. Sellainen on kova paikka jos näin käy. Hyvä kuitenkin että itse nyt koet, että asiat ei olekaan niin kamalan huonosti kuin välillä tuntui.

Pidän peukkuja, että pian tulisi päivä jolloin voisitte treffata muuallakin kuin metsässä :D
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 16.11.2020 12:27:42

Moi Vilma ja muut.

Siis aikoinaan ostin taman talon "kovalla" rahalla ja isolla korolla ja teetin isot remontit. Siita lahtien alueella on reaaliarvot laskenut huomattavasti ja minun "loan-to-value" on alle kriittisen rajan. Tosin nyt pankki sanoi viime viikolla etta pandemian vuoksi he eivat ryhdy toimenpiteisiin, eli ei tarvitse myyda. Sain lisaksi kuin ihmeen kaupalla siirrettya lainani huomattavasti alempikorkoiseen lainaan joten maksan nyt paaomaa nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Se oli iso helpotus. Jos oltaisiin normaalitilanteessa niin tod nak joutuisin myymaan vuoden sisaan tai hankkimaan jostakin rahoituksen (noin 40t puntaa).

Eilen iltapaivalla tuli viinin himo (ei oluen vaan viinin!). Ihan puskista. Juoppomina yritti jarkiminalle selitella etta eikos olisi kiva rentoutua sohvalla parin putelin kanssa sunnuntai-iltana. Hommaa pahensi viela se etta minulla oli ruokaostokset tekematta ja isompi kauppa menee sunnuntaisin kiinni klo 17 ja kello oli melkein puoli viisi. Syvaan hengitys, lista asioista mita tarvitsen seur 4 paivaksi ja juoksuvauhtia markettiin - tein ostokset ennatysvauhdissa ja suunnilleen juoksin viinihyllyjen ohi. Kaupasta kun tulin niin eipas enaa tehnytkaan mieli eika ostoskassiin mitaan alkopitoista ilmestynyt. Kun paasin kotiin niin oli [i]hyvin[i] rentoutunut olo. Olisin lahtenyt uudestaan kavelylle jos ei tuota pakollista kauppareissua olisi ollut. Yleensa teen ostokset n 2 krt viikossa mutta aamulla varhain. Supermarket aukeaa jo kuudelta joten silloin ei ainakaan oluita/viineja tule kassiin.

Toivottavasti metsadeitit siirtyy sisatiloihin joulukuun alussa kun tama national lockdown loppuu. Tosin Manchesterin alueella on paljon tartuntoja ja voi jatkua alueellinen lockdown joka merkitsee sita etta toisen luokse ei saa menna kylaan eli voi jopa olla yksinainen joulu edessa. Se olisi kylla aika surkeaa mutta minkas teet. :?

En edelleenkaan uskalla asettaa mitaan "olen loppuvuoden juomatta" tavoitteita, vaan otan paivan kerrallaan. Mitaan pikkujouluja yms ei luonnollisestikaan ole tiedossa. Toisaalta niissa olen aina osannut ottaa kohtuudella 1-2 drinksua max. Minun helmasyntini on ehdottomasti sohvajuopottelu.

Tanaan illalla kavelylenkki ja huomenna metsadeitti. Eikohan se siita. :D
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 17.11.2020 11:34:25

Eilen ei odottamastani pitkasta kavelylenkista tullut mitaan. Olin suunnitellut uuden reitin (jonka yritin juosta kerran mutta liian epatasainen juoksulle) kavelylle heti toiden jalkeen. 5 minuuttia ulkona ja yllattaen vetta alkoi tulla taivaan taydelta. Takaisin kotiin harmistuneena, tein sitten illallisen jonka jalkeen alkoikin ramaista….kunnes 15 min paasta olin pirtea kuin peipponen ja mietin etta tuleekohan younista mitaan. Vahan sellainen ylivirkea olo ja taas se juoppomina sanoi etta ota sateenvarjo kaapista ja kay lahikaupassa hakemassa hiukan "unilaaketta". No, en lahtenyt, mutta yo meni totaalisesti piloille. Lueskelin jotain tylsia juttuja puoleenyohon, ei nukuttanut, sitten yritin vakisin Saada nukuttua ja varmaan jotain patkia nukuinkin. Tallain kay jos olen sisatiloissa koko paivan. Nyt on hiukan Zombie olo. Lisaksi metsadeitti siirtynee huomiseen, eilen naisystavani kadulla tehtiin jotain tietoita ja vahingossa katkasivat kaapelit - tanaan jossain vaiheessa tulee korjausmiehet katsomaan miten Saada hanelle netti yms yhteydet takaisin. Aikamoinen katastrofi sinansa kun ei pysty tekemaan toita kotoa kasin ja pakko olisi tehda. Joten jos pystyvat fixaamaan niin hanella on sitten pitka "iltavuoro" edessa.
Saa on ulkona marraskuisen harmaa mutta tanaan on pakko paasta ulos jossain vaiheessa. Jos tulee vetta niin sateenvarjon kanssa sitten (mutta vauhti hidastuu). Pitaa ainakin tunti Saada raitista ilmaa.
Yksi asia mita koitan tassa muuttaa takaisin on aamulla heraaminen aikaisemmin. Jotenkin en vaan saa herattya (silloin kun nukun kunnolla) samaan aikaan kuin esim ennen lockdownia. Olin yleensa hereilla jo kuudelta ihan reippaana. Nyt hyva kun kahdeksalta paasen sangysta ylos arkena ja viikonloppuna voi menna pidempaan (siis normaaleina ei-juopotteluviikonloppuina). Tuntuu etta menee aamut ihan hukkaan.
Sellaisia marraskuun narinoita tanaan :lol:
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 17.11.2020 13:36:02

Siis onko mahdollista, että siinä maassa asuu joku suht järkevän oloinen suomalainen joka ei omista sateenpitäviä lenkki kamoja :shock: :lol: ?
Kunnon goretexit/drymaxit niskaan ja pihalle. Hyvissä vaatteissa on mukava lenkkeillä kelillä kuin kelillä. Tai jos ei mukavaa niin ainakin siedettävää. Itseä ärsyttää sateella kun silmälasit kastuu niin, että on pakko ottaa pois. Näen kyllä eteeni, mutta kauas en kovin hyvin.

Minulla on paljon noita uniongelmia skeä levottomuutta ja joskus otan siihen ihan lääkärin määräämää lääkettä. En niitä halua kuitenkaan kauhean usein käyttää, kun olen ilmeisesti niin kovin helposti addiktoituvaa sorttia. Siksi kiinnostaisi kuulla onko kukaan saanut apua napeista joita myydään enemmänkin luontaistuotteina? Melatoniinia itse joskus otan ja toisinaan toimii, mutta aina ei. Olen nähnyt mainoksia, että on nykyään olemassa myös jotain mihin on yhdistetty melatoniinin lisäksi muutakin, ehkä valeriaanaa ja jotain sellaista. Pitäisikö meidän sw10 kokeilla jotain sellaisia?

Minäkin tykkään herätä ajoissa, tuntuu päivä sillä tavalla vähän pidemmältä. Tänäänkin harmitti, kun nukuin jopa melkein seiskaan :P Mutta pakko välillä jotta saa riittävästi unta. Aika paljon on sellaisia aamuja, että työn takia pitää herätä kuuden aikaan ja se tahtoo kostautua perjantai iltana, kun uni velkaa on kertynyt. Mutta ei ole välttämättä ollenkaan huono asia olla väsynyt perjantaina, eipähän tee mieli mitään juopotella :D
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 17.11.2020 17:42:30

heh heh. yleensa oon mennyt shortseissa ja t-paidassa oli mika tahansa keli, mutta helmikuussa vilustuin pahasti kun juoksin hikisena kylmassa ilmassa tpaidassa. Sejalkeen piti kaikkia tommosia goretex juttuja hankkia, mutta sitten mentiinkin lockdowniin. kesalla kun kaupat aukes niin goretexit yms unohtui niissa 35c helteissa. toivottavasti nyt joulukuun alussa sellaiset pystyn hankkimaan kun kaupat (toivottavasti) aukeaa. inhoan nettikauppoja ja lisaksi olen yli 2m pitka niin vaikea ostaa netista eli pitaa saada sovittaa.
Melatoniinia mulla on, itse asiassa Brasiliasta ostettua vahan stydimpaa kamaa (5mg?). Niinkuin sanoit Vilma joskus toimii joskus ei. Luonnollinen uni tietysti parasta, mutta silloin talloin olen ottanut melatoniinia. Ehka puolet kerroista toiminut (unet TOSI vilkkaita ja joskus liiankin todentuntuisia). Kerran jenkeista tullessa otin yolennolle kun oli makuupaikka. Ei tepsinyt ja huimas koko seuraavan paivan, mutta oli tietysti aikaerovasymysta. Jotain uuniteeta mulla on ja jos ei muuta niin niista tulee aika rento olo. Haluaisin niin paasta siihen 22-6 nukkumisrytmiin. Ja siihenhan ei sitten alkoholi sovi yhtaan :D
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 18.11.2020 11:41:03

Eilen join "uniteeta" - Pukka nimista, en tieda saako Suomesta sita. Pistaa kylla rennoksi. Siltikaan en nukkunut hyvin, mutta pakotin itseni nousemaan kuudelta jotta tana iltana tulisi ihan luonnollinen uni. Lahdin heti ulos lahimetsaan ja kavelin tunnin verran joka kylla piristi kummasti - aurinko alkoi pikkuhiljaa paistamaan ja taalla on aika leutoa nyt joten tuntui melkein kevaiselta (ei hataa, huomenna muuttuu :D ) . Lisaksi mika taalla on niin ihanaa niin joka ikinen vastaantulija toivottaa hyvat huomenet - poikkeuksetta. Oikeasti tuollainen tuo hyvan mielen. Vuosia sitten kun olin Helsingissa kaymassa ja aamukavelylla olikohan se puisto jossakin Kaivopuiston lahella en muista tarkalleen mutta jollekin vastaantulijalla sanoin automaattisesti hyvaa huomenta niin kylla katsoi pitkaan ja kaansi katseensa pois. :lol:
Varmasti iltapaivalla pieni vasymys iskee mutta se menee vaikka paalla seisoen. Eilen illalla ei kaynyt alko edes mielessa - juoksin/kavelin sellaisen vajaan tunnin lenkin ja kotiin tullessa oli kivan euforinen olo. Mutta ei sellainen olo etta sita olisi pitanyt alkolla jatkaa.
Metsadeitti valitettavasti lykkaantyy. Naisystavani netti ei vielakaan toimi ja tyot kasaantuu. Toimistolle ei saa menna joten han pystyy ainoastaan tekemaan paperilla toita. Siina onkin sitten paivittamista kun netti saadaan kuntoon. Sovimme nyt etta nahdaan vasta lauantaina ja silloin on koko paiva aikaa ulkoilla. Ilmatkin pitaisi olla ihan ok eli ei kaatosateita.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Vilma1966 » 20.11.2020 08:53:16

Pukka teetä saa kyllä Suomestakin, monta eri sorttia. Sulla varmaan se Night Time tea. Täytyy joskus kokeilla. En muistanut sitä toissa päivänä kun kävin kaupassa.

Aamulenkki tekee hyvää, mutta mulla on jäänyt ne nyt väliin kun on niin pimeää. Meillä ei siis ole mitään katuvaloja, noh ei ole katuakaan, vaan sellainen pieni hiekkatie :lol: Sitten kun päivä taas valkenee ajoissa aloitan taas lenkit. Nyt tekisi mieli käydä uimassa aamulla, mutta en ole varma uskaltaisinko uimahalliin. Siellä altaassa tartuntaa tuskin tarvii pelätä, kun on klooria, mutta jos pukuhuoneessa on kauhea ryysis niin siellä riski sitten jo on.

Tuo tervehtiminen on oikeasti tosi kivaa. Mutta suomalainen menee siitä helposti hämilleen ennen kuin tottuu. Hollannissa asuessamme kaikki myös tervehtivät ulkoilureiteillä vastaan tullessa. Ja kyllä se Suomessakin on tapana yleensä maalla. Ja siellä meidän metsässä minä aina tervehdin ihmisiä. Monet jää siitä vähän monttu auki, mutta monet selvästi ilahtuu. Joskus jopa joku pysähtynyt juttelemaankin sen takia.

Shortseissa liikkuminen keskellä talvea on NIIN britti meininkiä. Ymmärrän sen jotenkin paikallisilta, jotka on pakotettu jo kakarana kulkemaan talvet shortseissa kouluun, mutta että joku suomalainen lähtee siihen mukaan, hullua :shock: . Eräs ystäväni asui vuosia Englannissa ja kerran kun vierailin hänen luonaan nauroimme sitä kun nuoret tytöt lauantai iltana kulki baarista toiseen spagettiolkain topeissa, vaikka ulkona oli lämpötila nollassa. Siten kun säästää narikkamaksun :lol: Ehkä sillä sitten sai yhden oluen lisää, en tiedä, mutta aivan kaistapäisen näköistä.

Toivottelen teille oikein kaunista ulkoiludeittikeliä (uusi yhdyssana!). Yllätäpä daami vaikka pakkaamalla kuumaa kaakaota termariin :P
Vilma1966
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja SW10 » 25.11.2020 17:02:45

Analysoin tuossa hiukan mennytta vuotta verrattuna edellisiin vuosiin alkoholin kayton kannalta. Siis, 2017 oli todella paha vuosi, sitten 2018 ja 2019 aina taman vuoden maaliskuuhun saakka meni hyvin ja itse asiassa viime vuonna tahan aikaan alkoi aivonyrjahdys jota kesti helmikuulle. 2018-2019 muutama pikku putki, mutta muuten hyvin hallitusti. Nyt kun on lahes 9kk tyoskennelty kotoa niin on kylla riskirajat paukkuneet ja kovaa. Voi siis menna viikkoja etta vain syljen lasiin ja sitten tulee ihan puskista etta nyt olisi kaljaa saatava muutama paiva putkeen. Varmasti yksinolo (paitsi viime aikoina) on tuonut tylsyytta ja kun en nyt ihan joka paiva voi juoksulenkeillakaan kayda kun tassa lahes 53v iassa voi tulla rasitusvammoja helpommin kuin nuorena niin akkia sita hakee lahikaupasta olutta. Odotan vaan tassa "mielenkiinnolla" etta milloin seuraavan kerran tekee mieli tissutella. Ensi keskiviikkonahan tama kansallinen lockdown loppuu joten paasee jotain muutakin tekemaan kun metsassa kuhertelemaan (tai himassa tissuttelemaan). Tosin voi kayda niin etta alueelliset rajoitukset ovat melkein yhta rajoittavia kuin nyt loppuva lockdown. Jos esimerkiksi mennaan kaikista rajoittavimpaan Tier 3 niin silloin ei esim alkoholia saa kuin ruoan kanssa pubeissa ja ravintolassa. Eipa silti, taitaa olla yhden kaden sormilla laskettu minun ravintolakaynnit tana vuonna.
Joulun aikaa taalla saa viiden paivan aikana max kolme kotitaloutta kokoontua juhlimaan. Mutta kovasti varoitellaan, etta harkintaa kayttaen ja tammikuun aikana voimme taas menna lockdowniin. ITse olen saanut kaksi kutsua joulupoytaan, mutta jotenkin tuntuu etta kieltaydyn talla kertaa. Mutta sitten tulee se mutta. Toissa vuonna ja sita edellisena sain myos kutsun joulupoytaan, mutta silloin paatimme kokoontua jo joulua edeltavana viikonloppuna (muistaakseni isantaperheet lahtivat reissuun). Ja sohvakannittelyksihan se meni varsinkin v2017 ja silloin oli monen paivan krapula. Viime vuonna sain myos kutsun ja vietimme ihan selvin pain joulupaivaa. Olihan se tavallaan hauskaa, mutta porukasta huomasi etta kotiin piti lahtea ajoissa kun jutut alkoivat loppua. Mutta varmasti terveellisempi vaihtoehto. Jotenkin nyt olisi tavoitteena koko joulunaika viettaa selvin pain. Uudenvuoden vaihteen olen viimeisen kymmenen vuoden aikana viettanyt ihan selvin pain eika se ole ollut yhtaan ongelma.
On siis ollut aika erikoinen vuosi joka mielessa. Katsoin viela asken kalenteria ja mun kosteimmat kuukaudet on olleet kesa, heina, syys ja loka (tama vaan muistutukseksi itselleni). Marraskuussa parannusta ja toivottavasti joulukuu menee puhtain paperein :D Aivonyrjahdysta odotellessa...
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja SW10 » 27.11.2020 18:14:07

Ilman olutta ja muuta alkopitoista menty mutta on ollut huono (kuvottava) olo keskiviikkoillasta lahtien (ihan kuin olisi kunnon krapula paalla). Eilen torstaina illalla yritin vetaa pienen juoksulenkin mutta jalat menivat parin kilsan jalkeen ihan hyyteloksi. Younet taysin pain prinkkalaa ja tanaan aivan nuutunut olo. Ulkona en ole kaynyt - en ole edes postia kaynyt katsomassa viela ja kello on jo 4 iltapaivalla.
Ja niinhan siina kavi etta meidan (Manchesterin) alueen lockdown jatkuu ensi keskiviikon jlk ja viela kaikista eniten rajoituksia taalla pohjoisessa. Eli metsadeitit jatkuu (alkaa jo kyllastyttaa kun ei voida olla sisalla kun eri talouksista ollaan). Ravintolat etc pysyvat kiinni eli varmaankin loppuvuosi menee tallain. Olin jo tassa suunnitellut romanttista illallista ensi viikon lopulle mutta taitaa menna kaakaon juomiseksi metsapolulla :shock:
Nyt vaan tarkkana ettei olut ala maistumaan naina tylsina aikoina. No, ei talla hetkella maistu kylla mikaan.
SW10
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

EdellinenSeuraava

Paluu Me Vähentäjät