Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja rafu65 » 14.1.2021 16:01:23
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 17.1.2021 04:59:23
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 20.1.2021 11:00:56
rafu65 kirjoitti:Kun ajattelen sinua Target, olen onnellinen puolestasi, että sinulla on upea mies kotona. Samoin minutkin on usein pelastanut minun rakkaani. Nyt en enää haluaisi häntä loukata ja rasittaa. Tänään aiemmin kirjoitin, että nyt valehtelin hänelle, että en ollut juonut. Kyllä kai tein sn aidosti suojellakseni häntä. Nyt hän ainakin näyttelee hyvin, että uskoo minua nyt. Nyt tuntuu siltä, että on paras yrittää elää kuin kaikki olisi ok. Olen niin monta kertaa luvannut, että en juo...ajattelen täälää hetkellä, settä suojelen häntä. Nyt kärsin yksin
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 30.1.2021 08:51:26
Kirjoittaja Tavallinennainen50 » 30.1.2021 10:16:00
Kirjoittaja Lempeä kettu » 1.2.2021 03:52:58
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 16.2.2021 14:50:36
Lempeä kettu kirjoitti:Targett. Täällä yksi, joka otaksuu potevansa samaa sairautta, jota ei ole diagnosoitu.
Olen pärjäillyt tämän kanssa kauan, mutta oireeni eivät ole pahimmasta päästä, joten pärjäilen. Kiusallisesti ne ovat kuitenkin aina totta itselle, esim. unettomuus, kohonnut mieliala ja masennus yhdessä.
Masennuskautena aloitekyky on nollissa ja alkoholia kuluu. Kyllä tämän kanssa elää. Oppii elämään. Oppii itsestään. Oppii hyväksymään.
Tsemppiä. Pysy jatkossakin erossa huumeista ja onnea raittiiseen elämään.
Kirjoittaja Miltaq » 17.2.2021 20:33:04
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 17.2.2021 20:48:27
Miltaq kirjoitti:Tuo vuoropuhelu itsensä kanssa kuulostaa varsin tutulta. Viime viikko mulla kaikkein vaikein, jotenkin haki vähän syytä sieltä ja täältä avata korkki. Kaipaus just siihen nousuhumalan tunteeseen oli älytön ja aloin miettiä, että ehkä mulla ei ees mitään varsinaista ongelmaa ollutkaan.
Kyllä tämä on käsittämätön vaiva, mutta vahvana pysytään.
Kirjoittaja Miltaq » 17.2.2021 21:04:50
Kirjoittaja Vapaaksi -78 » 24.2.2021 21:48:10
Haluaisin semmosen pillerin, millä himon iskiessä saisin hetkeksi sen maailman paskimman olon, kun krapula-aamuna ensimmäisen kerran avaa silmänsä..
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 25.2.2021 14:58:48
Kirjoittaja Dave2 » 25.2.2021 18:49:41
Kirjoittaja rafu65 » 25.2.2021 22:21:30
Kirjoittaja Targett (poistunut käyttäjä) » 1.3.2021 12:16:37
rafu65 kirjoitti:Kerrot Target, että puolisosi ei luota enää sinuun ja eikä uskalla jättää sinua pitkäksi aikaa yksin. Tilanteeni on aivan samanlainen. Minä myös olen menettänyt oman mieheni luottamuksen. Se sattuu todella. Ja mikä pahinta olen olen menettämässä luottamukseni myös itseeni.
Niin se kai vain on, että ainoa keino palauttaa lähimmäistemme luottamus ja luottamus omaa itseemme, on pysyä kuivilla tavalla tai toisella niin monta päivää, viikkoa, kuukautta tai vuotta, että uskomme ja luotamme jälleen. Yksi pahimmasta asiasta tässä riippuvuushelvetissä on ollut juuri se, kun menettää rakkainpansa luottamuksen ja kun loukkaa ja aiheuttaa hänelle samanlaista tuskaa kuin itselle.
Olet ollut kaksi kuukautta juomatta. Se on upea asia. Ole siitä ansaitusti ylpeä. Minä olen huono ihmisen neuvomaan, mutta mieti vielä, että jatkaisit kohti pysyvää raittiutta. Minä yritän kohti pysyvää raittiutta. Olen retkahtanut monta kertaa, mutta uskon silti, että se on minulle ainoa järkevä päätös.
Kiitos Dave2, että kannustat meitä kohti elämää ilman päihteitä. Iloon yhdessä ystävien kanssa ei tarvita päihteitä. En usko, että kannabiskaan on hyvä vaihtoehto.
Tsemppiä Target! Olen iloinen, että sinulla on tukeva ja auttava puoliso.