Olet täällä

Vittumaista tänään?

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Vittumaista tänään?

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 29.12.2020 07:16:07

Kynsivallini on tulehtunut ja kyllä osaakin olla kipeä noinkin pieni vaiva.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 12.1.2021 07:08:54

Alaselkäni on aivan helvetin kipeä :x . Ainahan mua jostakin päin kroppaa kolottaa lievästi, mutta nyt näkyy miltei tähtiä, kun kumarrun eteenpäin. Liekö olen venäyttänyt selkäni kännipäissäni tai sitten osteoporoosi on aiheuttanut rankaan mikromurtuman :? . Jospa se tästä helpottaa, kun pääsen liikkeelle ja saan tehtyä vähän venytyksiä ja jumppaliikkeitä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 13.1.2021 15:56:29

Alkaakohan rääkätty kroppani nyt krakata lopullisesti vai teloinko itseni tuossa taannoin kännissä ihan huomaamattani :? . Alaselkäni jaksaa olla huomattavasti "normaalia" jumittelua kipeämpi edelleen. Liike on lääke ja kun kävin tänään reippaalla kävelylenkillä, kipu helpotti huomattavasti, eikä mitään ongelmaa. Silti edelleen istumasta, makuulta ja kyykystä nouseminen on sen verran tuskaa, että vaatii oikein skarppaamista. Samoin tietyt eteenpäin kumartumista vaativat liikkeet, joita ei täysin voi vältellä, mikäli meinaa jotakin puuhailla. Makuuasennossa kipu ei onneksi vaivaa lainkaan ja sainkin nukuttua viime yön oikein makoisasti.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 18.1.2021 23:19:11

JOs on jo kohta 4kk JOKA PÄIVÄ muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ollut "pakotetuissa ylitöissä" kusipää LESTA aivopestyn idioottijohtajan takia, onko mahdollista saada ilman 3kk karenssia lähdettyä vetään koko lahkosta?????????
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 21.1.2021 04:01:38

^ Onko iso pomosi Juha Sipilä :lol: ?

Et välty karenssilta, koska pomo on kusipää, idiootti ja lesta. Ei ole mikään pätevä peruste. En tiedä, mitä nämä "pakotetut ylityöt" tarkoittavat, semminkin, kun ovat sitaateissa, mutta jos siellä firmassa tyystin tesiä ja työsoppariasi vastaan toimitaan, niin kyllä sä sen homman voit riitauttaa. Se tosin vaatii vähän enemmän vaivannäköä, kuin pelkän irtisanoutumisen. Jos ongelma on vain tämä nimenomainen firma ja sen pomo, niin voithan sä ottaa loparit ja mennä toiseen puljuun töihin. Mulla ei tosin ole harmainta aavistusta, kuinka helppoa nykyään on työllistyä kuljetusalalla, jolla mitä ilmeisimmin työskentelet. Tai sitten otat vain sen vitun karenssin. Tässä maassa toimeentulotuki kyllä paikkaa sen viimekädessä, kuten olen ziljoona kertaa sanonut.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 27.1.2021 07:28:35

Mulla on tässä pian tulossa hammaslääkärikeikka, jossa revitään irti 2 jäljellä olevaa viisaudenhammastani. Tällä kertaa hammaslääkäripelkoni ei ole se suurin ongelma(Aina siitä on selvitty), vaan se, että kyseessä on ilmeisesti sen verran iso operaatio, että pelkkä Burana ei välttämättä riitäkään kivunlievitykseksi. Hammaslekuri kirjoittikin jo valmiiksi apteekkiin Panacod-respan. Mua ei sitten yhtään hotsittaisi sekaantua oppareihin, kun niistä kerran hienosti pääsin irti ja vieläpä tällaisen sinänsä mitättömän jutun vuoksi. Jos kyseessä olisikin jokin loppuelämän jytyä kipulääkitystä vaativa krooninen vaiva, asia olisi helpompi hyväksyä sikäli, että eihän siinä konkursissa olisi mitään väliä, vaikka koukkuun jääkin. Toki mä tymäkämpääkin kipulääkettä sitten otan, jos ihan liikaa sattuu ja tuo hammasoperaatio on sinänsä aika välttämätön, että muuten voin joutua jossakin vaiheessa vielä suurempaan suuremonttiin, mutta vituttaa silti tämä tilanne. Mitään opparihimoja mulla ei ole, eikä ole piiiiitkiin aikoihin ollutkaan, mutta eihän sitä addiktina ja ex-opparistinistinä voi koskaan olla varma, jos hihna lähteekin vetämään :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 10.2.2021 07:23:37

Kyllä nuukaa paskiaista taas vituttaa, kun pitää tuhlata rahaa.

Ensinnäkin uuteen kovalevyyn, kun yhdestä läppäristä alkaa sellainen sanoa sopimusta irti. Muuten oikein toimiva masiina, johon olen tyytyväinen, vaikka se vanha jo onkin, joten kokonaan uutta konetta en raaski, enkä haluakaan ostaa. No, kovalevyt eivät paljoa maksa, vaikka olisivat vähän laadukkaampiakin ja kun vielä itse kloonaa ja vaihtaa sen, niin aika halvalla tuosta lopulta pääsee.

Toiseksi pitää hommata uudet lukulasit, kun nykyiset ovat jo niin naarmuiset, että se alkaa tosissaan häiritä lukemista. Rillit ovatkin jo vähän tyyriimpi hankinta, vaikka kyseessä ovatkin pelkät lukulasit. Niin pahasti en sentään nuukaile, että tyytyisin joihinkin marketin 5 € hintaisiin suurennuslaseihin. Onneksi ei tarvitse sentään hankkia mitään saatanan kalliita supertaittovirhettä korjaavia monitehoja. Lisäksi inhoan silmälasien sovittamista.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Korkinkadottaja » 14.2.2021 16:52:49

Vuoden vittumaisin päivä muistuttaa että kuinka yksinäinen olenkaan. :x

Mutta onneksi ei tarvitse tätäkään selvin päin kestää. :twisted:
Huhut kuolemastani, uskoontulostani saatikka raitistumisestani ovat aiheettomia.
Korkinkadottaja
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 23.2.2021 07:10:31

Kun tämä syväkylmä menee kunnolla luihin ja ytimiin, niin ei se sieltä lähde ennen kun ulkolämpötila alkaa olla 20 astetta plussalla :evil: . Sisällä kämpässä on siis 25 astetta, paitsi makkarissa 22(Isäntä ei suostu korkeampiin lämpötiloihin, eikä siinä omasta mielestänikään mitään järkeä olisi kämppää saunaksi lämmittää, vaikka kuinka palelisin), joten ei ole siitä kiinni.

Noin yleensä olen ollut tosi iloinen, kun kerrankin talvella on oikea Suomen talvi, mutta henkilökohtaisesti tämä on täyttä helvettiä tällaiselle anorektiselle vilukissalle :x . Pitää olla 5 villapuseroa päällä, että voin istua sohvalla, aamulla noustessani sängystä lämpöpeittojen alta pitää kiskoa ensimmäiseksi talvitakki päälle, että pystyn edes vessaan menemään ja suihkussa käyminen on aivan totaalista kidutusta. Tai lähinnä se, että sieltä pitää tulla pois. Kun pysyn rivakassa liikkeessä, tarkenen kyllä ja sen vuoksi ulkoilu on onneksi sujunut ihan mukavasti tai vähintään siedettävästi, mutta en mä nyt kaiken aikaa voi riehua ja heilua.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 24.2.2021 15:41:33

Psykiatrini perui huomisen vastaanottoajan, koska on joutunut sairaalaan kiireellisiin tutkimuksiin. Ei avannut viestissään asiaa tarkemmin, eikä se mulle kuulukaan, mutta eihän tuollainen kuulosta hyvältä ensinkään. Nyt mä sitten murehdin aika pirusti lähinnä sitä, mistä helvetistä kaivan toisen yhtä hyvän tai edes lähes yhtä hyvän kallonkutistajan, jos hän nyt heittää veivinsä tai sairastuu työkyvyttömäksi. Tiedän kokemuksesta, että hyviä shrinkkejä ei todellakaan istu joka oksalla ja vaikka onnistuisinkin sellaisen löytämään, niin onhan se taas oma vaivansa ja vääntönsä. Tämä nykyinen psykiatrini on auttanut mua pääni kanssa niin paljon, että sanat eivät riitä sitä kuvaamaan <3. Enkä tarkoita sitä, että määrää avokätisesti kivoja lääkkeitä. Se asia on erittäin hyvin hoidossa yhdestä lekurista riippumatta. Mä tarvitsen kupolini kanssa kosolti ihan muunlaista apua, kuin pelkkiä nappeleita ja nippeleitä.

Eihän kyseinen shrinkki enää mikään nuori tyttönen ole, joten ajan kysymys se vain on, koska sairastuu vakavasti/eläköityy/kuolee, mutta vittumainen käänne silti tämä tähän väliin.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

Kerho kutsu

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 1.3.2021 14:12:54

Winston-84 kirjoitti:Tiedän kokemuksesta, että hyviä shrinkkejä ei todellakaan istu joka oksalla ja vaikka onnistuisinkin sellaisen löytämään, niin onhan se taas oma vaivansa ja vääntönsä.

Ennakoi+turvaa selusta ja toimi kuten Dontti ja liity "Laadukkaiden Shrinkkien krooniseen hc-keräilykerhoon" eli kun asiat ovat kuten ovat niin aina ja alituiseen pitää vähintään olla suunnitteilla uusien psykiatri kontaktien haku Suomesta tai tarvittaessa vaikka vähän kauempaakin :mrgreen:
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 4.3.2021 04:37:58

^ Mihinkään kroonisiin HC-keräilijöihin ei kiinnosta liittyä. Elämässäni on kuitenkin kosolti muutakin sisältöä, kuin psykiatrit ja yksi hyvä kerrallaan riittää. Selustaani olen kyllä jo varmistellut. Kuten sanoit, se kannattaa aina, melkein asiassa, kuin asiassa. Kovasti epävarmaahan täällä on kaikki :mrgreen: . Vaikka löytäisi maailman parhaan kallonkutistajan, niin aina se oman aikansa ottaa, että tutustuu ja saa luotua avoimen ja luottamuksellisen suhteen. Sehän näissä shrinkkihommissa onkin ongelmallista, kun ihmisen päätä ei ronkita ihan samalla tavalla simsalabim!, kuin vedetään sijoiltaan mennyt raaja paikoilleen tai syödään antibioottikuuri tulehdukseen. Tällä haavaa ei onneksi akuuttia hätää. Toistaiseksi hommat jatkuvat entisellään nykyisen shrinkin kanssa :) .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 9.3.2021 07:17:22

Epätietoisuudesta poikiva stressi painaa taas.

Ensinnäkin tämä koronahomma, joka vain jatkuu ja jatkuu ja muuttuu koko ajan pahemmaksi. Sitten huoli muutamankin läheisen terveydestä(Ei koronaan liittyen) ja vielä eräs käytännön järjestely junnaa ja jumittaa paikoillaan itsestäni riippumattomista syistä.
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja madtrue » 14.3.2021 03:56:17

Sänkyyn menin noin klo 21.00 ja unessa ennen 22.00 ylös nousin 01.30 tässä oltu taas hereillä siitä lähtien , kohta yritettävä uudelleen.
-Rocky Has Left The Building-
madtrue
Vahvasti panostava jäsen

Ollut kuivilla

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 14.3.2021 05:58:27

Univaikeuksia täälläkin kolmatta yötä peräjälkeen. Ei onneksi pahoja ja kyllä tämän poikki saa, jos aivan mahdottomaksi alkaa mennä. Se tässä vain on, että huonot yöunet synkentävät ajatuksia entisestään, kun mieli on muutenkin maassa. Kevät ja valo piristäisivät muuten, mutta nyt on vähän sellainen fiilis, että tuleeko tässä kevättä ollenkaan, kun kaikki on taas suljettu ja peruttu ja kielletty. Kohta ei varmaan saa astua kotiovestaan ulos ilman kirjallista viranomaislupaa. Viime kevään koronasulussa oli sen pahimman alkujärkytyksen jälkeen sentään jotakin uutta, jännittävää ja eksoottista, kun kulki tyhjällä ja hiljaisella kylällä. Tai kun livekeikat oli peruttu, niin katselimme niitä isännän kanssa sitten striimeinä ja teimme oman keikkamestan olohuoneeseen ja olipa oikein romanttistakin. Nyt sekin viehätys alkaa karista pahasti ja kuppi vuotaa yli :evil: .

Vittumaisinta tässä on jatkuva epätietoisuus, että kuinka pitkään ja mitä seuraavaksi. Mitään etappia ei häämötä missään. Siedän tällaista äärimmäisen huonosti. No, melko harva ihminen varmaan jatkuvasta epätietoisuudesta järin nauttii :? .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna