Valvoja: Päihdelinkin toimitus
Kirjoittaja venkku » 3.3.2021 15:31:24
Kirjoittaja Stella » 4.3.2021 22:30:07
venkku kirjoitti:1,5kk tipatonta takana ja täytyy sanoa että terveydellisesti on ollut hyvää aikaa. Oon paljon virkeämpi ja kaikki pienet vaivat on poistuneet. Just ne vaivat, minkä epäili aina tulevan jostain ihan muusta kuin juomisesta.Miten tyhmä sitä pitää olla, tottakai ne tuli juomisesta! Yks outo juttu on sellainen etten enää muista mun unia. Minä, joka oon aina nähnyt vilkkaita unia. Nukunko kai sitten niin sikeesti nyt kun en juo. Joitakin unia saattaa olla aamulla torkuttaessa, kun nukahan aina uudestaan. Aamuihmistä musta ei silti koskaan saa.
Kirjoittaja juhanikari » 5.3.2021 01:50:13
Kirjoittaja venkku » 5.3.2021 20:13:14
Kirjoittaja sarvikuoma (poistunut käyttäjä) » 6.3.2021 12:31:13
venkku kirjoitti:Mulla oli esim.näköhäiriöitä, muistihäiriöitä, sydämentykytystä, verenkiertohäiriöitä esim.käsissä, raajojen puutumista, suolistojumitus, huimausta. Plus vielä kaikki ärtyneisyydet ja masisolot on nyt helpottaneet.
Kirjoittaja Dave2 » 6.3.2021 13:23:04
sarvikuoma kirjoitti:venkku kirjoitti:Mulla oli esim.näköhäiriöitä, muistihäiriöitä, sydämentykytystä, verenkiertohäiriöitä esim.käsissä, raajojen puutumista, suolistojumitus, huimausta. Plus vielä kaikki ärtyneisyydet ja masisolot on nyt helpottaneet.
On se kyllä hurjaa... Ei ole tosiaan mikään mieto huume toi alkoholi. Mulla on ollut esim. muistihäiriöitä, rytmihäiriöitä, polvien nivelkipuja, suolisto-oireita, jatkuvaa närästystä, masennusta, ahdistusta ja itsetuhoisia ajatuksia. Lisäksi aikaansaamattomuutta ja aloitekyvyttömyyttä, mitkä mulla vaikuttavat ihan suoraan todella negatiivisesti esim. mun ammattiin.
Kirjoittaja sarvikuoma (poistunut käyttäjä) » 6.3.2021 14:26:57
Dave2 kirjoitti:Jos noin kovat on oireet, niin kova usko itseensä täytyy olla, että pystyisi hallitsemaan, etanolin, riippuvuutta aiheuttavan karsinogeenisen liuottimen käytön. Oma kokemukseni on, että lopettaminen on paljon helpompaa. Tuli kokeiltua vähentämistä huonolla menestyksellä vuosikausia.
Kirjoittaja venkku » 6.3.2021 20:21:28
Kirjoittaja Stella » 7.3.2021 16:30:03
sarvikuoma kirjoitti:venkku kirjoitti:Mulla oli esim.näköhäiriöitä, muistihäiriöitä, sydämentykytystä, verenkiertohäiriöitä esim.käsissä, raajojen puutumista, suolistojumitus, huimausta. Plus vielä kaikki ärtyneisyydet ja masisolot on nyt helpottaneet.
On se kyllä hurjaa... Ei ole tosiaan mikään mieto huume toi alkoholi. Mulla on ollut esim. muistihäiriöitä, rytmihäiriöitä, polvien nivelkipuja, suolisto-oireita, jatkuvaa närästystä, masennusta, ahdistusta ja itsetuhoisia ajatuksia. Lisäksi aikaansaamattomuutta ja aloitekyvyttömyyttä, mitkä mulla vaikuttavat ihan suoraan todella negatiivisesti esim. mun ammattiin.
Kirjoittaja venkku » 20.3.2021 17:49:53
Kirjoittaja Stella » 23.3.2021 00:54:35
Kirjoittaja sarvikuoma (poistunut käyttäjä) » 23.3.2021 08:34:54
venkku kirjoitti:Ykkösolut ois hyvä vaihtoehto kans. En oo sitä koskaan ennen juonut. Täytyy ainakin kokeilla. Mutta nyt vielä selvänä jatketaan.
Kirjoittaja venkku » 24.3.2021 21:16:57
Kirjoittaja venkku » 29.3.2021 14:50:15
Kirjoittaja sarvikuoma (poistunut käyttäjä) » 4.4.2021 13:19:17