Olet täällä

Tämän te teette läheisillenne

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: Tämän te teette läheisillenne

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 6.9.2020 06:20:19

it was a trap kirjoitti:Onneksi itse en voi tehä tähän sairaaseen ja muutenkin ylikansoitettuun maailmaan jälkeläisiä, vaikka seksiaddikti olen pahimmasta päästä. Ihmetyttää vauva.fi -jengiläiset, jotka pitävät luomunaista itsekkäänä, jos hän ei halua tehdä lapsia. Olen huomannut, että asia on toisin päin. Nuoret äidit yleensä ovat kaikista itsekkäimpiä eläimiä, mitä maailma päällään kantaa. Heistä menee itsekkyydessä ohi vain pahimmanluokan piripäät. :lol:

Lastenteko on itsekkyyden multihuipennus ja juuri siksi lapset eivät ole vanhemmilleen mitään velkaa, eikä vanhemmilla ole oikeutta vaatia, että lapsesta pitäisi tulla sellainen tai tällainen tai lapsi ei saisi olla jonkinlainen. En tietenkään tarkoita tällä, että vanhempiaan(kaan) saisi kohdella, kuin saastaa, eikä narkkarille tarvitse syytää käteistä rahaa huumeisiin tai muutenkaan hyppiä päihdeongelmaisen jokaisen päähänpiston mukaan.

Itselläni on oikein hyvät välit omiin vanhempiini ja rakkaita ovat mulle, vaikken heiltä syntymääni pyytänytkään. Mun vanhempani tosin hyväksyvät mut kaikkine sarvineni ja hampaineni, vaikkeivat tokikaan toivoneet mulle sitä kärsimystä, jonka MT-ongelmani ja niistä seuranneet päihdeongelmani ovat mulle aiheuttaneet.

Noin yleensäkin päihdeongelmainen on monille hyvä syntipukki, jonka niskoille voi kipata kaikki omat ongelmansa ja oman pahoinvointinsa, kuten tämän ketjun aloittaja, vaikka tuskinpa esim. se mainittu bipo sen vuoksi puhkesi, että lapsista tuli nistejä :roll: . Ja jos päihdepää aiheuttaa ikävyyksiä, niin aina on täysi oikeus laittaa välit poikki. Moni ei vain tee sitä juuri sen vuoksi, että kenen niskaan sitä sitten paskasaavinsa kaataisi :mrgreen: .

Editoitu typoja.
Viimeksi muokannut Winston-84 päivämäärä 6.9.2020 13:38:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Varpusemo » 6.9.2020 12:11:39

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Varpusemo
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 7.9.2020 09:13:34

Varpusemo kirjoitti:[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Pitää varmaan soittaa poliisisedälle tai -tädille kun tuollainen uhkailu ei ole tervettä kaljajuopon suusta/näppiksestä. Onneksi minulla on body guardina mm. Winstoni ja pari muuta uljasta amatsonia / soturia.

Varpuspaisti on hyvää! :lol:
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 13:56:08

Musta vähän tuntuu siltä että vanha Varpusemo tarkoitti sitä että vaikka kunnon vanhemmat rakastavat ja tukevat lapsiaan niin he jossain vaiheessa kääntävät selkänsä ja pistää välit poikki jos lapsi narkkaa. Varpusemo ei koskaan haukkunut kenenkään äitiä huonoksi, mistä tämä koko riita sai alkunsa.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Kärppä » 10.9.2020 14:37:58

Huomatkaa miten tietty henkilö Kokkolasta pysyttelee nyt poissa. Kuten sanoin aikasemmin tämä mimmi voi hyvinkin olla plinkin suurin trolli tähän saakka.
Kärppä
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 22:00:42

Kärppä kirjoitti:Huomatkaa miten tietty henkilö Kokkolasta pysyttelee nyt poissa. Kuten sanoin aikasemmin tämä mimmi voi hyvinkin olla plinkin suurin trolli tähän saakka.

Miten niin pysyttelen poissa foorumilta, Varpusemo? Oon täällä kokkolassa tai jossakin muualla päin maailmaa vaikken oliskaan foorumilla. No joku sai bannit. Sitten ole enää missään kun kuolen ja silloin olen autuaan tietämätön olenko plinkissä vai enkö. :P :P :P
Jos tätillä ois munat, niin se ois setä, paitsi mun tapauksessa.. City: Kokkola, westside
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja it was a trap » 10.9.2020 22:02:26

Ps. olisisitko halunnut olla se suurin? Mun puolesta saat olla, sillä tykkään muuten vaan jutella ihmisten kanssa.
it was a trap
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja aaaaaaa » 8.10.2021 12:27:02

Winston-84 kirjoitti:Lastenteko on itsekkyyden multihuipennus ja juuri siksi lapset eivät ole vanhemmilleen mitään velkaa, eikä vanhemmilla ole oikeutta vaatia, että lapsesta pitäisi tulla sellainen tai tällainen tai lapsi ei saisi olla jonkinlainen.

juuri näin. itsaria ei saa tehä, päihteitä ei saa käyttää, töissä pitäs käydä ja mielellään perustaa perhe ja tehdä lisää kärsijöitä tänne eli lapsia 😢

toki nistit osaa olla aika ilkeitä läheisilleen ja varsinkin äideille kun soittelevat sekopäisiä rahankerjuupuheluita selittäen huumeveloista, peloista ja itsemurhasta.

usein kuvitellaan, että jos se päihteilevä lapsi vaan pääsisi kuiville ja elämään kiinni (ehkä töihin?) niin kaikki olisi hyvin, mutta kun se ei välttämättä ole niin. kaikkia ei ole luotu onnellisiksi ☹️
aaaaaaa
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Talismon » 3.12.2021 19:38:17

Moikka Winstonille meikältä :D ja pahoittelut lainauksen poistosta. Ei huvittanut tehdä uutta lankaa höperöitäväksi, sori siitä.
Jos ketään kiinnostaa niin mulla kaikki suht ok, hUumet jäi pois muutama vuosi sitten,
Kierolla tavalla haluaisin kuulla mr. AAAAA menosta, ollaan kuitenkin vanhoja frendejä :oops:
Talismon
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Winston-84 » 4.12.2021 06:22:51

^ Jos Talismon on TalismAn, niin moikka moi vain :D .
Winston-84
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pjotr-77 » 14.12.2021 12:02:55

narkkarius tai / ja juoppous ei ole sen kummempaa kuin että me raukat joudumme maksamaan ja ostamaan päihteillä jonkun olotilan tai jonkun epämiellyttävän olon poistumisen.. te ONNEN KULTALAPSET - Tavikset ette koskaan ajattele että teille vaan annetaan ONNEN_VALTAMERI LAHJANA ilman aineita=(=(
KÄNNISSÄ olet PÄÄLLIKKÖ - NETISSÄ olet ÄÄLIÖ!
Pjotr-77
Vahvasti panostava jäsen

Ollut juomatta

ViestiKirjoittaja Buvidal24mg » 24.3.2022 15:45:45

Erittäin viihdyttävä topic 5\5
Ku mieliala nousee tietää käyneensä pohjalla.
Buvidal24mg
Miedosti panostava jäsen

Edellinen

Paluu Sauna