Olet täällä

mikä vaikuttaa nyt

Saunassa keskustellaan huumeista haittojen vähentämisen näkökulmasta. Luethan Saunan säännöt. Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen. Viuhahda paikalle!

Valvoja: Päihdelinkin toimitus

Re: mikä vaikuttaa nyt

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 2.11.2021 12:06:34

Mun pitkää lääkelistaa päivitettiin vielä Oxcycodonella, ei vaan auta.
En pelkää kuolemaa vaan pelkään elämää.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja psychicharmony » 2.11.2021 15:49:07

Amfe
GBL
Oksatsepaami
psychicharmony
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 3.11.2021 00:15:32

NeuroKipu kirjoitti:Mun pitkää lääkelistaa päivitettiin vielä Oxcycodonella, ei vaan auta.

Harmillista, mutta kannattaa huomioida että sitä buprenorfiinia ei ole sitten yhtään elimistössä koska se blokkaa conttien vaikutuksen..
Mastodontti
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 3.11.2021 12:38:18

NeuroKipu kirjoitti:Mun pitkää lääkelistaa päivitettiin vielä Oxcycodonella, ei vaan auta.

Kyllä tuo jatkuva kipu täytyy pystyä hoitamaan jollain konstilla pois. Pahin on kun lääkärit ryhtyvät siiheen että alkavat sanomaan että olet kuvitellut kivun ja ongelma on korvienvälissä.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 3.11.2021 14:05:21

Mul oli ennen lannerangan leikkausta hirvee jomottava hermokipu joka säteili oikeaan pohkeseen, mä en saanut asianmukaista kipulääkitystä. Jouduin Panacod myrkytyksen vuoksi Meihlahden päivystykseen missä annetiin asetyylikysteiiniä maksan pelastamiseksi. Mä olen hyvin pettynyt suomen terveydenhuoltoon, miksei ne voinut heti alussa määrätä kontteja.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 3.11.2021 17:12:49

Mul olis tämmöinen ehdotus kipuun, FENTANYL RATIOPHARM 12 mikrog/h depotlaastari 1 x 5 kpl.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 3.11.2021 18:00:38

Jos ei eri kipulääkeet ala toimimaan, niin sun pitää mennä taas Tampereen yliopistolliseen sairalaan missä anestesia lääkäri nukuttaa sut pariksi viikoksi unten maille. Näin ne tekee Töölön palovamma osastolla missä kivut on niin kovat ettei mikään oppari toimi.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.11.2021 16:28:56

Ei Pieni Poika auttaneet fentalaastarit, kokeilin kahta kymmenen mikrogrammasta yhtäaikaa, alla oli gapapentiinit, pamit ja neurotolit. Ne ei vaan tehoa muhun, sairaalassa anestialääkäri anto pistoksena morffiinia ja meinasin nousta sängystä ylös kokeilemaan niin sano etten pysy pystyssä ja sanoin miksen muka, anto lehden ja pyysi lukemaan ja luin. Siihen tuumas et olen ihme ukko ja ei ole ennen nähny, sanoin et isty ny ja kato ku käyn vessassa pissillä. Nosti kädet pystyyn ja merkkasi papereihin ettei siihen tehoa mikään, kyllä tehois jos sais tarvittavan määrän. Niitä kytsitään niin kovaa etteivät uskalla antaa määrää joka helpottaisi, nyt syönyt B12 vitamiiniä ja saanut reikihoitoa jalkoihin ja selvää helpotusta olen saanut. Oxycodone on sisupastillin veroista muiden lääkkeilen päälle, kyllä ne hermot pitää piikillä puuduttaa, muuten syön rautaa cal44 suun kautta ja niskasta ulos.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 4.11.2021 16:43:14

Sul on liian kova toleranssi, mikä on muodostunut vuosien varrella. Hoitohenkilökunta on usein katsonut mua ihmeissään kun olen kävellyt ulos sairaalasta morfiini IV hoidon jälkeen plus kaikki pamit ja levarit päälle. Ainoo lääke mikä jumalan kiitos toimii mulle vielä on Dormicum.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.11.2021 17:01:28

Tolet ei pitäis olla korkeella, nämä korkeammat annokse ovat ollee hetken kokeilua, Esim puudutus aineet silloin harvoin kun olen saanut eivät ole toimineet. Esim. hammaslääkärissä on ihan sama puudutekaan vai ei, eivät vaan usko että ohutsäijeneuropotilaalle ei toimi eivät edes tunne kyseistä sairautta vaikka se on todettu Raskkassa koepalasta. Ne on pihalla kuin lintulauta.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 4.11.2021 17:15:36

Bupressa on kattovaikutus, mutta morkussa sitä ei ole. Mulle annettiin kokoajan lisää morfiinia ja temestaa josta tuli hirveä makeanhimo, menin pyörätuolilla sairaalaan kahvioon ja söin berskamunkkeja. Töölön sairaalassa oli kiva olla. Hyviä muistoja.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.11.2021 17:36:23

Lääkärit on jonku peukalon alla ja eivät uskalla vaikka itse näkevät ettei vaikuta, voi kun pääsisin sinne Tampereelle jossa saisin pitkäkestoisen puudutuksen niihin hermoihin. Kyllä mua on testattu sähkö impulseilla ja todettu vikaa olevan ja spykiatrilla olin kun kipu voi aiheuttaa masennusta. Psykiatrin lausunnossa todettu ettei vika ole korvien välissä ja kipu polilta ei saa kuin tramalia, sanoivat et mene muualle ku saat sieltä lääkkeitä no sain diapamia ja temgesigiä. Heidän uima allas on ollu remontissa 10 vuotta ja sanoivat et mene uima halliin. Ei uskalla jos kipu iskee selkään niin hukun, eivät edes sitä ymmärrä ku ukko kävelee kepin kanssa itekseen. No rollaattoria ehdottivat, olen anopin rollaattoria kokeillu eikä silläkään pääse kuin pari sataa metriä, lihakset heikkenee kun ei pysty kuin istumaan. Älkää kipeät muuttako Vaasaan koska teidät jätetään heitteille.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 4.11.2021 18:28:23

Leikkauksen yhteydessä ne levittää keltaisen väristä Betadoni anti-bakteria voidetta leikkausalueelle. Kun mut oli tuotu osastolle leikkauksen jälkeen niin huomasin että mun alaselkä ja peppu oli ihan keltainen. Pyysin uudet housut ja vanhoilla housuilla kädessä menin viereisiin sänkyyn ja sanoin että haista mun leikkaushousuja. Leikkauksen jälkeen myös pyysin lisää morkkua vaikka hoitaja sanoi että sulla ei enään pitäisi olla kipuja koska välilevyntyrä ei enään paina hermoa ja on leikattu. Sanoin että leikkaushaava sattuu enkä pysty nukkumaan, hän antoi uudeen satsin käsivarteen.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja NeuroKipu » 4.11.2021 18:38:24

Niin ei pitäis olla kipuja mutta ku on niin ketä ne tuntee jos potilas ite ei tiedä.
NeuroKipu
Vahvasti panostava jäsen

ViestiKirjoittaja Pienen Pojan Elämää » 4.11.2021 19:01:03

No joo, mutta Töölön sairaalassa oli lopulta kiva olla hoidossa. Mä jouduin taistelemaan terveysasemien, Meilahden, Marian ja ambulanssien kanssa että mut lopulta otettiin vakavasti. Otin jopa Panacod överit missä maksa meinasi posahtaa. Pyysin aina vaan kipulääkitystä mutta sitä ei annettu ennenkuin pääsin lopulta Töölön sairaalaan lannsilla sen jälkeen kun olin syönyt 60 kpl Tenoxia kipuun, ja sanoin että olen jo tänään käynyt Meikussa parasetamoli myrkytyksen vuoksi.
Pienen Pojan Elämää
Miedosti panostava jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Sauna