it was a trap kirjoitti:Onneksi itse en voi tehä tähän sairaaseen ja muutenkin ylikansoitettuun maailmaan jälkeläisiä, vaikka seksiaddikti olen pahimmasta päästä. Ihmetyttää vauva.fi -jengiläiset, jotka pitävät luomunaista itsekkäänä, jos hän ei halua tehdä lapsia. Olen huomannut, että asia on toisin päin. Nuoret äidit yleensä ovat kaikista itsekkäimpiä eläimiä, mitä maailma päällään kantaa. Heistä menee itsekkyydessä ohi vain pahimmanluokan piripäät.
Lastenteko on itsekkyyden multihuipennus ja juuri siksi lapset eivät ole vanhemmilleen mitään velkaa, eikä vanhemmilla ole oikeutta vaatia, että lapsesta pitäisi tulla sellainen tai tällainen tai lapsi ei saisi olla jonkinlainen. En tietenkään tarkoita tällä, että vanhempiaan(kaan) saisi kohdella, kuin saastaa, eikä narkkarille tarvitse syytää käteistä rahaa huumeisiin tai muutenkaan hyppiä päihdeongelmaisen jokaisen päähänpiston mukaan.
Itselläni on oikein hyvät välit omiin vanhempiini ja rakkaita ovat mulle, vaikken heiltä syntymääni pyytänytkään. Mun vanhempani tosin hyväksyvät mut kaikkine sarvineni ja hampaineni, vaikkeivat tokikaan toivoneet mulle sitä kärsimystä, jonka MT-ongelmani ja niistä seuranneet päihdeongelmani ovat mulle aiheuttaneet.
Noin yleensäkin päihdeongelmainen on monille hyvä syntipukki, jonka niskoille voi kipata kaikki omat ongelmansa ja oman pahoinvointinsa, kuten tämän ketjun aloittaja, vaikka tuskinpa esim. se mainittu bipo sen vuoksi puhkesi, että lapsista tuli nistejä

Editoitu typoja.