Kirjoitan meidän tarinan tänne.
Olemme olleet yhdessä kohta 5v ja pelaaminen on kulkenut 3 pyöränä ainakin 3v. Miehellä lähti pikkupanoksista ja nyt pelataan jo koko tili. Velkaa ulosotossa omakotitalon käsirahan verran ellei enemmänkin. On käyty a klinikan palveluissa, kerrottu vanhemmille, otettu pankkilaina, maksettu kaikkea pois, ei auta enään mitkään. Minä olen tukenut yrittänyt ymmärtää, puhua ja kuunella. Mies aina sanoo kuin vahva nainen olen. Minä en ole vahva, olen liian heikko tähän hommaan. En luota tippaakaan, rakastan hulluna ja kuvittelen että kaikki vielä paranee. Lapsia meillä ei ole, eikä tule. Ollaan todella nuoria minä 22 mies 25.
Paras aika mitä on ollut pelaamatta on ehkä 2kk. Mulla on kaikki tunnukset yms, hyvässä piilossa silti saa ne jostakin. Milloin on uuet tilannu tai kuvan ottanu. Mulle on antanut salasanat, jotka vaihattaa kun ahistaa kun huolehdin. Jaksaako tätä kukaan?
Minä tunnen itseni niin pienenksi ja voimattomaksi. Mies aina vain lupaa ja katuu kun pelannut. Uskon taas sen kaiken katumuksen ja kun tilipäivä tulee, rahat on mennyt. Sitten minä opiskelija budjetilla yritän hoitaa kaiken. Vuokra nyttenkin myöhässä.
Olen käynyt itse psykologilla juttelemassa, syönyt paniikkihäiriö lääkeitä, sillon ne turrutti että olin jopa onnellinen. Mies vähättelee minun ahdistuskohtauksia ja sanoo että ajatella muutakin. MITEN??
Voiko tästä enää selvitä, pakkaanko kimpsut ja kampsut ja lähden elämään, vai autanko vielä!? Hän kuitenkin haluaa parantua, mutta ei oo 2v näkyny ees yritystä.