Haluaisin kirjoittaa tästä, kun tavoitteisiin ei vaan pääse yrittämisestä huolimatta. Olen juonut melkein kaksi viikkoa yhden illan sijasta, joka oli suunnitelmani. Olen tänään jo henkisesti niin väsynyt juomiseen, että en osaa tällä hetkellä muuta kuin itkeä ja se kyllä helpottaakin, kun on tunteet pinnassa. Juodessa ne jotenkin ei ole.
Tilanne on nyt kuitenkin sillä tavalla hyvin, että tänä aamuna klo 8-12 join viimeiset 4 pientä olutta, jonka jälkeen en ole enää juonut eli olen jo selvinnyt ja fyysisen krapulankin tavallaan tuossa illan aikana kärsinyt. Melkein 2 viikkoa säännöllistä siemailua on pitkä aika ja tänä aikana on ollut sitä pohdintaa, mitenkäs tähän taas tultiin ja miksi lopettaminen ei vaan onnistu... Kuitenkin tuo vähentäminen on siitä nerokas idea, että on lohdullista kuitenkin lopettaa vähentämällä, vaikka se voikin sitten aiheuttaa sellaista ärsyttävää krapulan hoitamista ja uusia nousuja putken aikana. Alkoholia meni päivässä keskimäärin 8-10 per päivä.
En tiedä mikä tämän tekstin pointti on. Halusin kaiketi vain purkaa sydäntä ja lievittää pahaa mieltä ja kyyneliä.