Vähiin on käynyt nykyään meikäläisen lääkitys, niin laillinen, kuin laitonkin ja hyvä niin. Mitä vähemmän kupoliin vaikuttavia lääkkeitä on kierroksessa, sen paremmin pää toimii ja sitä myötä vointi ja toimintakyky on parempi

.
Nykyään mulla on säännöllisessä käytössä enää Rivatril, jota käytän 0,5-3 mg/vrk. vähän päivästä riippuen ja välillä voin jättää päiväksi, jopa pariksi tuon ottamattakin, koska kantaa kyllä sen ajan pitkävaikutteisuutensa vuoksi. Tuo max. 3 mg/vrk. on matalampi annostus, mitä respassa sanotaan, eli 4-6 mg/vrk.
Lisäksi mulla on reseptillä Nitrazepam Accord(entinen Insomin) 5-10 mg tarvittaessa unettomuuteen. Sitä käytän harvoin. Ehdoton maksimi on kerran viikossa, mutta aniharvoin tulee niinkään usein käytettyä. Onneksi ei ole ollut kovin pahoja univaikeuksia viimeaikoina. Yksi uneton yö silloin tällöin nyt aina menee.
Kymppipamit löytyvät myös reseptillä ja ne on määrätty mulle ihan säännölliseen käyttöön, mutta en mä niitä käytä, kuin krapulan hoitoon

. Silloin tosin suurilla annoksilla, mutta eipä nykyään tule hankittua krapulaakaan, kuin keskimäärin kerran kuussa. Se on harvoin minun mittapuullani.
Duact-resepti on siitepölyallergiaan. Ko. troppia tulee käytettyä myös hyvin vähän. Pahimpina siitepölykausina vain ja silloinkin ainoastaan, jos olo käy tyystin sietämättömäksi. Sirdalud lihasjumeihin. Sitäkään en käytä, kuin äärimmäisessä hädässä. Yleensä juntturat saa helpottumaan luomukonstein. Propral on määrätty ahdistus- ja paniikkitykytyksiin, mutta en edes muista, koska olen sitä viimeksi käyttänyt. Vetää jo pienellä annoksella valmiiksi maissa olevat verenpaineet entistä alemmas. Samasta syystä en mielelläni käytä Sirdaludiakaan.
Levozin- ja Leponex-respat ovat siltä varalta, jos psykoottiset oireet alkavat tosissaan vaivata. Noille ei ONNEKSI ole ollut tarvetta piiiiitkiin aikoihin.
Osteoporoosilääkitys mulla oli käytössä 3 vuotta, mutta se teki tehtävänsä riittävän hyvin ja saatoin luopua siitä vuoden vaihteessa.
Niin joo, myös apteekin perusvoide on mulla reseptillä

. Kuivan ihon vuoksi tarvitsen ja respalla tulee halvemmaksi.
Edit: Tuota Rivatrilia käytän nykyään lähinnä bentsodiatsepiinien vieroitusoireiden loitolla pitämiseen

. Ahdistukset ja sen sellaiset olen oppinut käsittelemään lääkkeettömin keinoin. Mulla on taustalla 23 vuotta ja rapiat benzojen säännöllistä käyttöä, johon lukeutuu myös runsaasti väärinkäyttöä suurilla annoksilla, joten luonnollisesti mulla on vahva fysiologinen riippuvuus kyseisiin lääkkeisiin. Psyykkistä riippuvuutta ei enää niinkään ole, ts. mua ei voisi vähempää kiinnostaa väärinkäyttää lääkkeitäni tai napata ylimääräistä aina, kun on vähän huonompi päivä. Vituttaahan se vähän roikkua kiinni lääkkeessä, jota ei oikeasti tarvitse, mutta toistaiseksi pidän pienempänä pahana käyttää Rivoja pienellä annoksella, kuin tehdä lopullinen vieroitusrykäisy kaikkine tuskineen. Elämäni rullaa tätä nykyä niin mukavasti, etten halua pilata sitä todennäköisesti vuosia kestävällä vieroitusoireväännöllä. Siihen olen jo tosi tyytyväinen, että olen saanut hilattua annokset noin alas. Aikoinaan kiskoin klonatsepaamia ynnä muita benzoja huomattavasti suuremmilla doseilla, joissa ei ollut enää mitään lääkinnällistä tai muutakaan järkeä.