Meillä alkoi ero aikomuksen jälkeen mennä paremmin. Siis todella paljon paremmin. Näin mun miehessä saman miehen, johon rakastuin. Tehtiin yhdessä juttuja ja oli läheisyyttäkin. Kunnes koitti 14.3.2022.
Tähän väliin huomio, ettei sitten ladattukaan mitään esto-ohjelmia tai muutakaan. Mies lupasi mulle kertoa ja avautua, jos hänen vähänkään tekee mieli pelata. Kuinka paljon voikaan toinen suoltaa paskaa suustansa.
Olin tuplavuorossa 14.3. Meni yli 1,5h ja mies soitteli perään, kun muksu ei nuku, et missähän luuraan. Selitin ja lupasin yrittää toimia töissä asiat nopsasti loppuun ja kiireen vilkkaa kotiin, jotta toinen pääsee nukkumaan (mies töihin 04.30.)
Ihmettelin kotona, kun mies makuuhuoneessa kuulokkeet päässä, puhelin kädessä. Hetken päästä meni ulos ja oli siellä about 30min. Ihmettelin, kun ei ollutkaan kiire nukkumaan ja heti alkoi hälytyskellot soida. Esikoiselta kysyin pelaako isi, jos niin mitä. Esikoinen vastasi "siinä pyörii kivast semmoiset rullat."
Kivasti sit oli ottanut 10.3 alkaen jostain rahaa, ainekin 1000 luokkaa. Ja mennyt myös Trustlyn ja eutellerin kautta.
En kyennyt ees katsomaan miestä päin. Tuntu, ku matto oli vedetty lujaa alta ja keuhkoista ilmat pihalle lyöty. Hirveä olo. Sain esikoisen nukkumaan ja jäin itkemään keittiöön. Päässä risteili ajatukset, miksi nyt? Miten se taas kykeni tähän? Mitä mun olisi pitänyt tehdä toisin?
Mies sanoi keskusteltuamme (hän huusi, minä parhaani mukaan yritin puhua väleihin), etten ole ollut tarpeeksi tukena. En ole kuunnellut tai halunnut keskustella. Mietin, mitä niillä tarkoittaa, mutta muistin, että oli aiemmin pyytänyt minua juttelee hänen kanssa, heti kun ehdin. No toki unohdin, hyvä, että nykyään muistan edes omaa hetua saatika kotiosoitetta.

En ole hakenut mistään apua, enkä avautunut tästä muualle, kuin tänne. Mun paras ystävä vihaa mun miestä ja hänen vastaus kaikkeen on ero. Joten hänelle en ole voinut puhua yhtään.
Laitoin sitten 15.3 viestiä, etten jaksa enää tätä. Lupasin pysyä lähellä, jotta voitaisiin toteuttaa lasten kanssa viikko-viikko periaate. Lupasin, etten vaadi mitään meidän yhteisestä omaisuudesta itselleni, kunhan saan puolisoni maksamaan ne lainat tai hoitamaan maksut vain itsellensä.
Toisena vaihtoehtona annoin sen, että joka paikkaan laitetaan estot. Ei sanonut mitään. Tänäänkin mykkäkoulua molemminpuolisesti. Joten, en tiedä mitä haluaa.
Asunto olisi katsottuna, mutta rahat ja halu lopettaa tämä puuttuu. Oon niin rikki ja haluaisin vaan lyyhistyä maahan ja itkeä.

Huoh.