Voi Lempeä kettu! 💚 Olen todella pahoillani, että tilanteesi luisui tuohon. En kuitenkaan usko, että edelliset onnistumiset, vaikka hetkittäisetkin, ovat menneet hukkaan tai peräti pahentaneet tilannetta. Sinulla oli niin valtavan hyviä pohdintoja aiemminkin, että toivon sinun saavan uudestaan lankojen päästä kiinni. Ymmärrän kyllä täysin tunteen, että tuntuu aina pahemmalta ja edellistä kovemmalta iskulta. Ehkä juuri siksi, kun on kerta kerralta luullut olevansa paremmin valmistautunut ja tilanteen päällä. Olen kuitenkin iloinen, että olet nyt hyvää vauhtia uudessa entistä uljaammassa alussa. On varmasti hyvä idea jättää kohtuullistamisen kokeilut kokonaan ja ottaa ihan uusi asenne. Loppuelämästäsi tulee varmasti vielä aivan mahtava, onnittelut siitä!
Olen koko matkani ajan saanut kirjoituksistasi varmaan enemmän tsemppiä ja ajattelemisen aihetta kuin arvaatkaan, joten minulla on täysin oma lehmä ojassa toivoessani, että jatkat ahkeraa kirjoittelua. Luulen, että tällä puolella se on jopa jotenkin helpompaa. Vähentäjissä kun tulee ainakin itse välillä tahtomattaan myös triggeröidyksi. Jatkan itse kuitenkin vielä siellä, mutta ovi on tännekin auki.
Ihanaa loppuelämäsi ensimmäistä päivää sinulle ja kaikille muillekin! 💖