Moi, tabularasa ja muut kohtalotoverit.
Okei, poistin viestin kun en ollut itse siihen tyytyväinen. Ei siinä kyllä mitään pahaa ollut.
tabulrasa kirjoitti,
"Olisi mukava lukea enemmän siitä matkakaveristasi, jolta olet saanut tukea pitkän raittiutesi aikana."
Kiitos tästä, tabularasa.
Tiedätkö tabularasa, voin "korvata" poistamani viestin sinulle😁.
Kävisikö tuollainen perinpohjainen kertomus siitä kuinka kaikki tapahtui. Kertomus siitä kuinka alkoholisoiduin, kuinka törmäsin pohjalle ja kaikkein tärkeimpänä tietysti se kuinka "matkaoppaani" kanssa lähdin kulkemaan uudessa voimassa. ( En muista oletko lukenut tarinaani kuinka kauan.)
Kun aloin kirjoittamaan Plinkissä 2018 talvella, makasin vielä soffan syvässä syleilyssä. Olin vain muutama viikko aikaisemmin selvinnyt elämäni kovimmista koettelemuksista. Tuona keväänä lähdin ensimmäiselle suurelle vaellukselle, Karhunkierrokselle. Matkana se on 82km. Muistan vielä sen hetken kun suuressa jännityksessä astelin Karhunkierrokselle rinkkani kera. Vaelsin vajaassa viikossa tuon reitin. Otin sivullani näkyvän kuvan, rinkka teltta ja kahvipannu, silloiselta reissulta.
Karhunkierros onnistui aivan loistavasti. Päästyäni perille olin aivan haltioissani. Olin myös hieman surullinen. Ajattelin etten koskaan voisi enää tehdä mitään tuon vertaista...🙄
En tuolloin vielä tiennyt mitä "matkaoppaani" oli minulle tulevalle vuodelle valmistanut.
Se olikin sitten se reissu joka oli yli kymmenen kertaa pidempi kuin Karhunkierros.
Miljoonakaksisataatuhatta askelta. 👣👣👣
Tarinani kokonaisuudessaan löytyy kirjastoista kyselemällä. Kirjan nimi,
Pelkään mutta en pakene.
Kirjoittanut Putkis 0132.
300 sivua ja kirjassa on myös ottamiani valokuvia reissuilta.
Toki Googlaamalla, Putkis 0132, löytyy myös tietoa. YouTubessa tietysti videoita, sellaisia muutaman minuutin mittaisia.
Paikallisessa pubissa käyn kavereitani moikkaamassa, joku saa joskus lukemista mukaan.
Pitkä on matka kahden maailman välillä.

Putkis 0132
Jk1.
Haluan vielä huomauttaa etten kerro kirjastani kaupallisen hyödyn tavoitteena. Siksi kehoitan käyttämään kirjaston palveluja.
Terveisiä Plinkin ylläpidolle. 😁🥀.
Jk2.
No, vielä Plinkin ylläpidolle, kun kerran luette tämän. Olisiko mahdollista muuttaa ketjuni kirjoittajan nimi nykyisestä, 0132, muotoon Putkis 0132? Muutoksen voitte tehdä vaikka heti.
Kiitos.