Moi. mäkin lopettelin tota tissuttelua tossa 19.9. Join kyllä vähän enemmän joka pv, vaikka olis ollu työpv seuraavana päivänä. Mulla oli aina vähintään se 6pack ja tietysti vapaiden aikaan sitten reilusti enemmän. Haluaisin ajatella että olis kiva vähentää reilusti ja voisin kuitenkin juhlistaa tietyissä tilanteissa tunnelmaa yhdessä muiden kanssa. Mutta ei enää yksintissuttelua eikä vapaiden ryyppäämistä. Niin, kiva ja kiva mutta onkohan se mahdollista. .Onkohan kellään kokemuksia vähentämisestä?
Vielä täytyy mainita että onhan tää olo näin parin vk:n jälkeen todella hyvä verrattuna aiempaan. Vaikka tiesinhän sen jo aiemmastakin kokemuksesta koska olen aina silloin tällöin yrittänyt nenää valkaista tauoilla juomisesta välillä vk, kk, tai jopa 3kk kerran. Mutta se retkahdus oli kyllä nopee, kerran vaan kaupassa käydessä muutamassa minuutissa mureni koko rakennelma ja kuin hypnoosissa lappasin lonkeroo "riittävästi" kärryyn ja heto kotona suhahti tölkki auki, ennenkuin edes ajattelin mitä olin tekemässä. Ja hyvälle se maistu ja tuntu seuraavaan aamuun asti. No olin silloin saikulla joten korjaussarja siihen piti ottaa. Joo. tämmöstä tää on ollu viimeiset vuodet, aiemmin olen ollut kyllä suurkuluttaja mutta ollut useita päiviä selvästä päästä aina viikon aikana. Mutta tuntuu siltä että vauhti kiihtyy ja sitä en halua. Täysin raitistuminenkin tuntuu mahdottomalta niinkuin vähentäminenkin, joo umpikujalta tuntuu koska en haluais tuhota terveyttä yms. Olen jo 61v mies, eikä sukupuolesta ole epäilystä