Jee! Siitä ne päivät lähtevät raksuttamaan, pikkuhiljaa. Ja tosi hienoa, että pystyit olla antamatta mieliteoille periksi!
Mulla oli kanssa eilen vähän vaikeaa jonkin aikaa. Hain nuoremman lapsen ip-kerhosta ja kotiin päästyä tunsin väsymystä ihan perusarkeen, lasten jatkuvaan höpöttämisiin ja kysymyksiin. Varmaan väymys oli vielä osin flunssasta johtuvaa, kun ei mulla arki ole ollut mitenkään kovin kuormittavaa tässä. Kuitenkin joku väsymys, apeus, tylsyys, tyhjyys iski siinä iltapäivästä ja tuli tunne, että miten saisi itselleen sen erotuksen arjesta, että jes nyt alkoi viikonloppu minkä on ennen saanut viinin voimalla? Huomaan myös, että kaipaan jotain sellaista juhlavaa meininkiä erotukseksi tasaisesta arjesta. Sytytin sitten muutaman kynttilän ja tein jonkinlaisen version pumpkin spice-latesta kauravaahtoon, en yleensä edes tykkää mistään makukahveista, mutta toi olikin ihan yllättävän hyvää. Tein kofeiinittomaan kahviin, kun menee yöunet muuten. Pahin ankeus ja mielihalut onneksi siinä sitten katosi ja ilta oli ihan jees. Kai sitä pitäisi alkaa kokkaamaan vaikka jotain erityisen hyvää aina perjantaisin ja korkata alkoholiton skumppapullo. Yleensä en noista alkoholittomista tykkää, mutta alkoholitonta skumppaa olen raskausaikoina ja lasten vauvavuosina joskus juonut ja se oli ihan ok, en vaan yhtään muista merkkiä.